דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור בית ספר לאמנות - כל מה שחשוב וכדאי לדעת לפני תחילת הלימודים 

מאת    [ 31/01/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2087 פעמים ]


 

ישנן לא מעט מכללות ואוניברסיטאות בישראל המציעות לימודי אמנות במסגרת בית ספר לאמנות. אם תחום האמנות מעניין אתכם, ואתם מעוניינים לרכוש כלים שונים על מנת לעסוק בו בהמשך, הנה כמה נקודות חשובות, שכדאי לכם להתייחס אליהן, בעת בחירת בית ספר לאמנות. הבחירה עשויה להיות לא פשוטה, אולם בעזרת טיפים אלה תוכלו לבחור נכון, ובעיקר – מתאים.

 

 

בדקו את מיקום בית הספר

 

קיים מגוון רחב של בתי ספר ללימודי אמנות ברחבי הארץ. כמעט בכל מכללה או אוניברסיטה תמצאו בית ספר לאמנות, המציע לסטודנטים מגוון של מסלולי לימוד שונים הקשורים בתחום האמנות. אם אתם מחפשים בית ספר לאמנות, בדקו את מיקומו של בית הספר. האם מדובר במיקום נוח ומרכזי? האם קיימת תחבורה ציבורית סדירה או כבישים נוחים אליו? במידה וזהו בית ספר לאמנות, הממוקם רחוק מביתכם ואתם שוקלים לעבור לגור בקרבתו, בחנו את אפשרויות המגורים השונות. האם קיימים שלל אפשרויות ופתרונות, שיכולים להתאים לכם? האם הסביבה הזו מתאימה למגורים ונעימה לכם? מיקומו של בית הספר חשוב במיוחד, שכן סביר שתבלו באזור זה זמן רב בשנים הקרובות, ולכן ודאו כי מדובר במיקום נוח ומתאים.

 

 

בחנו את התכנים הלימודיים

 

אחת הנקודות החשובות ביותר בעת בחירת בית ספר לאמנות מתייחסת לתכני הלימוד השונים. בין אם מדובר במסלול של לימודי קולנוע, אמנות שימושית, תרפיה באמנות או כל תחום אחר הקשור באמנות - חשוב לבחון היטב את התכנים הלימודיים.

רבים בוחרים בית ספר לאמנות שהוא מקצועי ביותר, על מנת לקבל את כל הכלים הנדרשים להם כדי להשתלב בתום הלימודים בתחום אותו למדו. כדי לקבל את הכלים האלה ולפתח את המיומנות הנדרשת, עליכם לוודא שבית הספר מעניק לכם את כל התכנים הרלוונטיים וכן התכנים העדכניים ביותר. בעת חיפושכם אחר בית ספר לאמנות, בקשו לראות את מערך השיעורים, את הקורסים המוצעים ואת הנושאים הנלמדים.

 

 

התייחסו לסביבה הלימודית עצמה

 

כל בית ספר לאמנות מציע סביבת לימודים אחרת. יש בתי ספר הממוקמים בסביבה כפרית, ירוקה ושלווה, ויש בתי ספר אחרים הממוקמים ממש במרכז העיר. מומלץ לכם לבקר בבית הספר עצמו, ולבדוק את הכיתות השונות, ואת האווירה שבמקום. כדאי גם להתייחס לסטודנטים האחרים, מי הם, מהיכן הם מגיעים, מהו גילם ועוד. לסביבה הלימודית חשיבות רבה בעת בחירת בית הספר המתאים. ודאו כי הסביבה מתאימה ונעימה לכם, ושאלו גם את הסטודנטים האחרים במקום מהי דעתם, וכיצד הם עצמם חשים בבית הספר.

 

 

הגיעו ליום פתוח או לפגישת ייעוץ

 

רבים מבתי הספר השונים, לרבות בתי הספר לאמנות, מקיימים ימים פתוחים לקראת שנת הלימודים החדשה או אפשרות להגיע לפגישת ייעוץ. נצלו את ההזדמנות הזו לבקר במקום, ולקבל את כל המידע הדרוש לכם כדי להחליט, האם בית הספר שבו ביקרתם הוא אכן המסגרת המתאימה לכם ביותר. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב