דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בוחרים מתנות ללידה? 

מאת    [ 31/01/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1481 פעמים ]

לידה היא ללא ספק אחד מאירועי השיא בחייהם של הורים צעירים – אבל גם של הורים צעירים פחות. כל לידה היא אירוע מרגש בפני עצמו, שמביא עמו תהיות, הכנות, תכנון ומחשבה, אבל לא חשוב כמה זמן ישקיעו ההורים לעתיד בתכנון, תמיד יהיה עוד משהו קטן שהם שכחו לקנות, עוד פריט שיכול לשפר את החיים לצד הרך הנולד ועוד מוצר מקסים שיכול לשמש אותם והם בכלל לא חשבו עליו. 
אם אתם קרובי משפחה או חברים של הזוג – ולא חשוב מהי דרגת הקרבה שלכם אליהם, סביר להניח שמצאתם עצמכם שוברים את הראש לא פעם לגבי מתנות ללידה יפות וראויות, במחירים סבירים, שידברו בשמכם ויאחלו להם מזל טוב מכל הלב. 
כיום קיימים אתרים ייעודיים במיוחד עבור מתנות ללידה וכך, לא תתקשו למצוא מגוון רחב של מוצרים יפהפיים ושובי לב שישמשו מתנות ללידהעבור הרך הנולד ו/או היולדת ו/או האב הטרי. היתרון הגדול של אתרים המשווקים מוצרים לתינוקות וילדים, הוא שחלקם מאפשרים לבצע משלוח היישר אל בית המשפחה המתרחבת, וכך תוכלו להפגין את שמחתכם גם מרחוק בעזרת מתנות ללידה משמחות. בדרך זו, לא חשוב היכן אתם נמצאים בעולם, עדיין תוכלו ליטול חלק בשמחה ולבחור מתנות ללידה שיפנקו את ההורים הטריים והרך הנולד, וישמשו אותם היטב. 

 

בחירת מתנות ללידה: במה חשוב להתחשב?

המגוון הקטלוגי של מתנות ללידה דוגמת מוצרים לאמהות, אבות ותינוקות, עלול לבלבל מאד ולהקשות על תהליך הרכישה. באמצעות הנקודות הבאות, תוכלו למקד את הקנייה ולהבין מהו המוצר אותו אתם מחפשים על מנת לשלוח אותו במתנה להורים של התינוק החדש. 
* הנקודה הראשונה שחשוב לחשוב עליה בעניין מתנות ללידה , היא למי מיועדת המתנה. האם אתם מעוניינים לקנות מתנה שתשמש רק את האב? אולי אתם דווקא מחפשים מתנה שתשמש בעיקר את האם? אם אתם לא מעוניינים "לבחור צד", עדיף להתמקד במתנה שתהיה שימושית עבור התינוק – כמו שמיכת לילה ייחודית ונעימה מבד פליס, המיועדת במיוחד עבור תינוקות שנוטים לזרוק מעליהם את השמיכה בלילה. 
* הנקודה השנייה שיש לקחת בחשבון בעת חשיבה על מתנות ללידה היא התקציב;במרבית האתרים, תוכלו למצוא מתנות שוות לכל כיס. אם אתם לא קרובים במיוחד להורים, אתם בהחלט לא חייבים לשלוח ערכת לידה יוקרתית ומפנקת ותוכלו להסתפק בשליחת מתנות ללידה שלא יקרעו לכם את הכיס. אתרים טובים, יאפשרו לכם לחפש מתנות ללידה על פי תקציב ובכך לחסוך מכם את כאב הראש של סריקת הקטלוג כולו בעצמכם. 
* הנקודה השלישית והאחרונה שחשוב לקחת בחשבון לגבי מתנות ללידה – היא מידת השימושיות של המתנה. הקפידו להימנע מאותן מתנות ללידה, שאינן שימושיות ויזרקו בבית כאבן שאין לה הופכין;לידה היא הזדמנות לרכוש מתנות ללידה שימושיות שיקלו על חיי ההורים והתינוק. 

בסופו של דבר, מטרתן של מתנות ללידה לשמח ולשמש היטב את ההורים שזה עתה עברו חוויה מרגשת, וכעת מסתגלים לאורח חיים חדש לגמרי. אתרים שמספקים מגוון מתנות ללידה יאפשרו לכם לבחור מתנות ללידה שימושיות שתבטחנה שכספכם לא יבוזבז לשווא ותשמחנה את בני המשפחה הטרייה או המתרחבת. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב