דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: כיצד לבחור שירות מיכלי-הובלה 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1957 פעמים ]

אם אתם מתכננים לעבור לארץ אחרת בגלל ענייני עבודה או עבור התיישבות קבע בה, טבעי שתחשבו על לקיחת כל החפצים והפריטים היקרים לכם, מהקטנים ביותר ועד לגדולים- כמו מכוניות וריהוט. אם אתם למשל בעלי רכב חדש, ואתם מעוניינים לבצע עבורו שילוח אל יעדכם, הכרחי שתשכרו עבורו מיכל הובלה מתאים מחברת שילוח בינלאומי מקצועית. הרי תרצו שהרכב יגיע ליעדו כשהוא שמור היטב, ללא שריטות ושפשופים. גם אם אתם מבצעים שילוח של פריטים בודדים, לא בעקבות שינוי מקום המגורים אלא לצרכי עבודה או צרכים אישיים, עליכם לשכור מיכל הובלה הולם.

כיום, חברות שילוח רבות מציעות שירות שילוח בינלאומי במיכלי שילוח מיוחדים, המותאמים באופן ספציפי לכל מוצר. לכן, אחד הצעדים הראשונים שעליכם לעשות הנו לברר על טיב המיכל המציעה כל חברה, בטרם תחליטו להשתמש בשירותיה. במאמר זה נסקור כמה טיפים מהירים, אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לקחת בחשבון בשעה שאתם בוחרים שירות מיכלי-הובלה עבור ביצוע של כל שילוח בינלאומי.

 

1. בדקו האם החברה מקצועית ובעלת ניסיון. אם בחרתם חברת שילוח מקצועית, היא תבין את כל הדרישות שלכם היטב, תרד לעומקן ותמצא פתרונות עבור כל נושא שיעלה בהקשר לביצוע ההובלה. חברת שילוח בינלאומי מקצועית גם תוכל להציע לכם מיכל מתאים עבור כל סוג של הובלה.

 

2. בדקו מה הוא סוג המיכלים אשר החברה מציעה. קיימות מספר חברות שילוח בינלאומי אשר מציעות מגוון של מיכלי- הובלה עבור סוגים שונים של שילוח. עליכם לבדוק עם החברה אילו מיכלים היא מציעה, ולבקש עזרה במציאת המיכל המתאים ביותר עבורכם. עליכם לבדוק גם את גודל המיכל הזמין, ואת גודל המיכ אשר לו אתם נזקקים. למשל, קיימים מיכלים להובלת רכבים או מיכלי קירור להובלת פריטים אורגניים, כימיים או ביולוגיים, המגיעים בגדלים שבין 6 מטרים ל-14 מטרים בערך, ועליכם להחליט מה הוא הגודל המתאים עבורכם. קיימים גם מיכלים הפתוחים בחלקם העליון, ומתאימים לביצוע שילוח של פריטים אשר אינם מושפעים מסביבתם. סוג נוסף של מיכל הוא מיכל אטום המותאם לביצוע שילוח בינלאומי של שמן, חלב וכדומה. יש לבחון כל מקרה לגופו, ולבדוק האם החברה מציעה את המיכל המתאים לכם.

 

3. בררו את המחיר. מחיר סביר והגיוני הוא קריטריון חשוב מאוד, אשר לקוחות צריכים לקחתו בחשבון כאשר הם מחפשים שירות מיכלי הובלה עבור ביצוע שילוח בינלאומי. עליכם לוודא שהחברה איננה גובה עלויות נסתרות על המיכל. חפשו הנחות על מיכלי שילוח שונים, משום שהנחות אלו לא רק יחסכו לכם כסף, אלא גם יאפשרו לכם לבחור בין חברות רבות. אין טעם לבזבז כסף מיותר על שילוח בינלאומי הדורש עלויות גבוהות ולא הגיוניות, בשעה שאתם יכולים למצוא בקלות שירותי שילוח המתומחרים בצורה סבירה ונוחה.

 

4. בדקו האם החברה מציעה שירות שילוח בינלאומי מותאם אישית. מיכלי ההובלה שאתם עומדים לשכור צריכים להתאים באופן אישי לצרכים שלכם. אם מצאתם חברה אשר מציעה לכל לקוחותיה את אותו השירות בדיוק, ומבצעת עבור כולם שילוח באותם המיכלים- מוטב שתמשיכו לחפש, ותמצאו חברת שילוח בינלאומי אשר תוכל לטפל באופן פרטני בצרכים האישיים שלכם.

 

בצעו היטב את כל הצעדים, ותוכלו לבחור חברה אשר מתאימה לכם ועונה על כל צרכיכם. בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב