דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בואו לשמוע את חדשות התיירות 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 2146 פעמים ]

הארץ שלנו מלאה בכל טוב ומגוון עצום של אתרים, אטרקציות, מוסדות, מוזיאונים, שמורות טבע ועוד. למעשה ענף התיירות הוא אחד הענפים החשובים במדינה ומרכיב חשוב בהכנסותיה. מיליונים של אנשים מטיילים בארץ כל שנה - הן תיירות מקומית והן תיירים וטיילים שמגיעים מחוץ לארץ. אי לכך המדינה משקיעה לא מעט משאבים לשפר באופן מתמיד את מתקני התיירות, דרכי ההתמצאות, שבילי מדינה ומוסדותיה. מאמצים מושקעים מידי שנה בהכשרה של אנשים ותמיכה בעסקים שמניעים את התיירות במדינה.

מה משפיע על התיירות?

שני הגורמים החשובים ביותר שמהווים השפעה גדולה על התיירות הינם מזג האוויר והמצב המדיני-בטחוני. מזג האוויר בארץ הוא ברוב השנה חמים ביחס לעולם המערבי והשמש הישראלית מושכת אנשים רבים מכל העולם. חופי המדינה זוכים למיליוני מבקרים כל שנה ועוברים כל הזמן שינויים ושיפורים. יש בארץ חופים מרשימים של הים התיכון וים סוף באילת, אגם הכנרת המשגע בגליל וכמובן האטרקציה העולמית - ים המלח, אחד ממוקדי המבקרים הגדולים ביותר שחוץ מיופיו וייחודו הוא גם מושך אנשים שמחפשים מרפא למחלות עור שונות ומגיעים להבריא. ומהצד השני, ניצב מצבה המיוחד של ישראלי כמדינה המוקפת מדינות אויב ונמצאת במצב מתמיד של הגנה על גבולותיה ואזרחיה. לפעמים אירוע בטחוני מבודד יכול להשפיע בצורה דרמתית על תיירות המדינה ולכן יש להתעדכן באופן שוטף במצב אם כי נרצה לסייג את ולהזכיר שלעיתים קרובות המצב בשטח מאוד שונה והרבה יותר חיובי ממה שרואים לפעמים בתקשורת בארץ ובעולם.

מה חדש?

מאחר ומושקעים משאבים רבים בתיירות המדינה מצד העסקים המקומיים וכמובן מצד רשויות המדינה, תמיד כדאי להיות אונליין ולהתעדכן מול חדשות התיירות באתרים השונים, שמציעים עדכונים וידיעות על מקומות קיימים ומקומות חדשים וכל מידע חדש על התחום.

איך מטיילים ברחבי הארץ?

ישנן כמה אופציות נעימות לטייל במדינה. אם אתם לא עם תרמיל וזוג נעלי הליכה טובות, תוכלו לקפוץ על הרכבת שחוצה את רוב חלקי המדינה בנוחות, לעלות על אוטובוס שמגיע לכל המקומות או לשכור רכב ולחרוש את כבישי הארץ. וכמובן, אם תרצו לחצות את המדינה בזמן הקצר ביותר ישנן חברות תעופה מקומיות שמציאות טיסות מקומיות וגם טיסות לחו"ל ומביאות את האנשים ממקום למקום בנוחות נפלאה ובזמן קצר. אותן חברות כמובן גם מציאות טיסות ליעדים פופולאריים ברחבי העולם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב