דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארבעה סגנונות תקשורת. למי ראוי כי תהיו דומים מבחינת היכולות התקשורתיות? לביבי או לברק? 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 314   [ נצפה 3044 פעמים ]

 

האם אלישע המנהל מחלקה שלכם מתאים לתבנית של "היזם הסדרתי"? האם אלינור מתפקדת "כאוגדונרית" בצוות שלה? מהו באמת דפוס התקשורת האישי שלך? הכיצד אנו יכולים לנסות ולהבין את "הבאלגן" באבחון סוגי העובדים ופורמט התקשורת המועדף עליהם. האם הידיעה יכולה לעשות לכם כמנהלים חיים יותר פשוטים?

 

האם ברמה האישית אתה יודעת לקבוע לאיזה דפוס של תקשורת וניהול אתם מתאימים? אין זה סוד שאנו מצליחים לזהות בכל ארגון לפחות 4 טיפוסי מנהלים או עובדים. החודש הטיפ הניהולי עוסק בזיהוי של טיפוסי העובדים שלנו על פי סגנונות התקשורת שלהם. האם אתה דומה לדפוס התקשורת של ברק? של ביבי או של סטיב ג’ובס? למי אתה דומה הכי הרבה? לפעמים מיומני העין מסוגלים להגיע לרזולוציה מדויקת יותר. האם שמתם לב כי קיימת קורלציה גם בין טיפוסי העובדים לבין החלוקה של 4 סגנונות תקשורת הקיימים. הדמיון בין 4 טיפוסי עובדים ל- 4 סגנונות תקשורת.


בואו להכיר את הדפוסים המרכזיים:  הראשון הוא - "היזם התזזיתי" הדומה לדפוס התקשורתי של סטיב ג’ובס, מה הוא אומר? "איזה רעיון נהדר, איך זה שעוד לא בדקנו אותו עד היום סגנון התקשורת המועדף עליו הוא "סגנון תקשורתי מקדם, דומיננטי אך בלתי רשמי". השני ואולי הוא המתאים לך יותר? "המרובע" השמרן הדומה לוורן באפט, מה הוא אומר? השלישי הוא "האוגדונר" וכאן אולי הוא דומה לברק? והאחרון הוא "החברמן" הפטפטן. מהו הדפוס שאתה פועלת על פיו? או מהם הדפוסים של המנהלים שלידך? להמשך קריאה לחץ כאן.

 

ארגונים מצטיינים שבראשם מנהלים איכותיים היודעים לאתר ולהתאים את סגנונות התקשורת לעובדים ולמנהלים שלהם- מצליחים הרבה יותר. הם גם יודעים לקבל תועלות מכל אחד מדפוסי העובדים והמנהלים בארגון. הם מצליחים למצות מכל אחד את מלוא הפוטנציאל. כך הם זוכים לתמורות רבות. תפקידי המרכזי בתהליכי ליווי ופיתוח עסקי הוא לעזור לך כמנכ"ל להתאים נכון יותר את סגנונות הניהול והתקשורת שלך לארגון כך שתמצה יותר מכל אחד. קרא הכיצד עושים זאת נכון?

 

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב