דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספא - המקום האולטימטיבי למרגוע ספא 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2636 פעמים ]

ספא - המקום האולטימטיבי למרגוע ספא

 ישנם המון מכוני ספא בארץ, חלקם מכוני ספא פרטיים חלקם שייכים למלונות או לרשת נפוצה של מכוני ספא, בטיפול של עיסוי הנמצא בספא אפשר גם למצוא בקופות החולים השונות המאמצות מעבר לרפואה קונבנציונאלית גם רפואה אלטרנטיבית של רפלקסולוגיה עיסויים טיפות באך וכד'. חשוב שנדע לפנק את עצמנו אחת לכמה זמן ונלך לטיפול ספא, נקבל עיסוי מפנק, נבקר בג'קוזי ואולי בסאונה ונחזיר לעצמנו כוחות ואנרגיות מחודשים.
טיפולי ספא יכולים להיות גם מתנה טובה ליום הולדת, ליום נישואין, או סתם יום פינוק למישהו שאנו אוהבים. בדרך כלל ישנן חבילות ספא שמתאימות לזוגות, זוגות נשואים או רווקים, זוגות חברים, או סתם יום איכות של אמא ובת או אבא ובן וכד'. המון אנשים רוכשים חבילות ספא כמתנה למישהו קרוב ואהוב. יש דברים שקשה לנו להשקיע על עצמנו כמו טיפולי ספא, אבל ברגע שאנו נקבל אותם במתנה אנו גם נהנה מהם יותר וגם נזכה לחוות את זה. סך הכל ספא זה חוויה נעימה וטובה, שהמון אנשים אוהבים, יש את החלק שלא מתחבר אבל קשה מאוד שלא לאהוב את זה לכן יש גם כאלה שמכורים לכך.
ספא סך הכל ומן הסתם הוא אקט חיובי, הוא אופציה ומותרות, לפחות כך היה בעבר. כי טיפולי ספא היו יקרים ולא כל אחד יכול היה להרשות לעצמו, היום ישנם חבילות, יש הנחות, ישנם מחירים מיוחדים ודילים, לזוגות לימים מסוימים, אם מדובר במלון אז ישנה אפשרות של טיפולי ספא שזה כולל ארוחת בוקר גם ושהייה במלון. זה מאוד תלוי איפה בחרנו לעבור טיפול ספא ואם לבד או בזוג. המון אנשים הולכים עם חבר או חברה גם כסוג של בילוי יחדיו וזמן ביחד. היות ויש בטיפולי ספא פן אינטימי וגם רומנטי הוא מאוד מתאים לזוגות.
ספא לזוגות משנה משהו באנרגיות ביניהם ומשפר אותם לטובה גם אם לזמן מוגבל, ישנם דברים שתורמים לקשר זוגי כמו בילויים, בילויים אינטימיים במיוחד, הם תורמים רבות והופכים את ההוויה לטובה יותר, רגועה יותר. קשה להתעצבן או לריב או לפתח זעם כלשהו כשנמצאים בעיסוי מפנק או בג'קוזי כשהכול רגוע מסביבנו. טיפולי ספא עוזרים לנו לחזור למצב מאוזן, מצב שאנו שואפים להגיע אליו כל כמה זמן שאנו יוצאים ממנו. העבודה, הלימודים, השגרה, הילדים, מצבנו הכספי כל אלה לפעמים מכניסים בנו מתחים דאגות וחוסר שלווה טיפולי ספא יחזירו אותנו למצב הטוב היותר רגוע ושליו, כך שנוכל לשכוח לכמה רגעים את צרותינו ונתפנק פשוט כי מגיע לנו לפעמים לא לשכוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב