דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב שיער 

מאת    [ 23/01/2012 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2078 פעמים ]

בשנים האחרונות, הפכו לימודי עיצוב שיער לפופולאריים במיוחד. מעצבי שיער רבים מציעים קורס תסרוקות לחסרי ידע מוקדם בעיצוב שיער וכן קורס תסרוקות לאנשים שכבר הספיקו לצבור ניסיון בתחום. חשוב להדגיש שלימודי עיצוב שיער, כמו גם קורס תסרוקות, חשוב ללמוד אצל מעצב שיער מנוסה ובעל מוניטין.

בעלי מקצוע רבים העוסקים בטיפוח ההופעה החיצונית, מגלים שקורס תסרוקות מקנה לעבודתם ערך מוסף ממשי. מאפרים, מלבישים, אפילו קוסמטיקאיות - כל אלו כבר הבינו, כי בזמן לא רב ניתן לרכוש מיומנות טובה בעיצוב תסרוקות מכל הסוגים, כולל תסרוקות כלה וגם תסרוקות ערב. קורס תסרוקות בסיסי מכשיר את התלמידים המשתתפים בו לעצב תסרוקות בסיסיות, לרבות צמות, קוקו או בייביליס. התלמידים לומדים גם על עקרונות התאמת תסרוקת לתווי הפנים, שימוש בכלים ועזרים המסייעים בעיצוב תסרוקות ועוד. קורס תסרוקות למתקדמים מיועד למעצבי שיער שמחפשים להתמקצע בתחום עיצוב תסרוקות, כולל תסרוקות לכלה וגם תסרוקות ערב. קורס תסרוקות למתקדמים מדריך את התלמידים בשימוש בכלים ועזרים מקצועיים בעיצוב תסרוקות, כולל תוספות שיער. בסיום קורס תסרוקות למתקדמים נערכת בדרך כלל בחינה מעשית, בה נדרשים התלמידים להפגין את הידע שרכשו.

בבואנו להירשם לקורס תסרוקות, רצוי להקפיד על כמה דברים:


    • המוניטין של מעצב השיער המעביר את הקורס. ככל שמדובר במעצב שיער בעל ניסיון ומוניטין רב יותר, יהיה הקורס בעל ערך מקצועי גדול יותר עבורנו. על כן, אל תתביישו ושאלו את מעצב השיער המעביר את הקורס כמה שנים הוא במקצוע, היכן למד ואם ניתן לקבל המלצות אודותיו.
    • הקפידו על קבלת הזדמנות נאותה לתרגול מעשי בעיצוב תסרוקות ערב או תסרוקות כלה. ככל שזמן התרגול המעשי שלכם יהיה רב יותר, כך ייטב.
    • תוכן הלימודים ומשך הקורס. קורס תסרוקות בסיסי אינו חייב להיות מאוד מקיף או ממושך, אך אם מדובר בקורס תסרוקות מתקדם, הקפידו לקבל הכשרה יסודית ומקיפה ככל האפשר. אחרי הכול, עיצוב תסרוקות כלה או תסרוקות ערב אינו עניין טריוויאלי ויש הרבה מה ללמוד. כך למשל, כדי להתאים תסרוקת ללקוחה נידרש להכיר את מהות האירוע, סוג השיער שלה, תווי פניה, הלבוש, עור הפנים, סגנונות תסרוקות מודרניים ועוד. לא ניתן להתעמק בכל הפקטורים הללו במסגרת קורס קצר מדי.
    • התייעצו עם חברים או מכרים כדי לקבל המלצות על קורס תסרוקות טוב. אל תשכחו: גם מעצב השיער השכונתי שלכם יכול להמליץ לכם על מעצב שיער בעל מוניטין המציע קורס תסרוקות ברמה גבוהה.
    • וודאו שאתם מקבלים תעודה בסיום הקורס. תעודת סיום קורס תסרוקות ממעצב שיער ידוע יכולה לסייע לכם לקבל עבודה ולהשיג לקוחות.
    • אל תפלו במלכודת המחירים הזולים. ישנם מעצבי שיער המציעים לכם קורס תסרוקות ערב או קורס תסרוקות לכלה במחירים מגוחכים. במקרה זה, הקפידו לברר מיהו מעצב השיער המציע לכם קורס כזה. אתם עשויים לגלות שמדובר במעצב מתחיל או חסר ניסיון.
    • ערכו ביקור מוקדם בסלון עיצוב השיער בו נערך הקורס ובדקו: האם הוא מרווח ונקי? האם הוא מצויד בכל האביזרים והתכשירים הדרושים? מהי התרשמותכם הכללית מהמקום?
    • בקשו סיוע במציאת עבודה בסוף הקורס. ישנם מעצבי שיער היכולים להשיג לכם עבודה בעיצוב תסרוקות, בזכות הקשרים הטובים שפיתחו עם השנים. לחילופין, אולי יציעו לכם לעבור תקופת התמחות בעיצוב תסרוקות ערב או תסרוקות כלה, שלאחריה תתקבלו לעבודה קבועה.

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי מוסמך להעברת קורס תסרוקות. חי מעביר קורס ומשתף רבות מהידע ונסיונו העשיר בתחום. חדש! קורס טרנדים בתסרוקות כלה! צרו קשר עוד היום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב