דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תזונה נכונה ונפלאות הכלורופיל 

מאת    [ 23/01/2012 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2769 פעמים ]

ידעתם שאפשר לשתות קרני שמש?

בחברה שלנו, השזופים שולטים. שיזוף הוא הוכחה לחופשה ומגניבות. בחודשי הקיץ חופי הים מפוצצים והמונים משתזפים בקרני השמש ובחורף בתאי השיזוף. חשבתם לרגע שמה שטוב לנו מבחוץ, יכול להיות לנו טוב גם מבפנים?

למה מגיע רק לעור ליהנות מאור השמש?! מה, האיברים האחרים בעונש?

למרות שצריכת השמש של רוב האוכלוסיה מוגבלת לספיגה דרך העור בחודשי הקיץ, תאי השיזוף או בחופשות, יש דרך לתזונה נכונה יותר הכוללת את הגירסה הנוזלית של אור השמש, הכלורופיל!

תזונה על בסיס שמש

כמו שאור השמש הוא תנאי חיוני לקיום חיים על פני כדור הארץ, גם הכלורופיל הוא תנאי בסיסי שמאפשר חיים. הכלורופיל הוא בעצם אנרגיית השמש בגירסה נוזלית. צריכה יומית של כלורופיל זה מאפשר גם לאיברים הפנימיים שלנו להתרחץ בשמש! הכלורופיל מרפא ומנקה את הגם ואת האיברים שלנו ואפילו נלחם בחיידקים פתוגניים, פטריות, תאים סרטניים, ועוד איומים אחרים.

כמו שויקטוריה בוטקנו כותבת בספרה, ירוק לחיים, כאשר יש לנו 80-85% של חיידקים "ידידותיים" במעיים אנחנו חווים בריאות אופטימלית. חיידקים ידידותיים מייצרים חומרים מזינים חיוניים רבים בגוף, כולל ויטמין K, B-וויטמינים, אנזימים מועילים רבים וחומרים חיוניים אחרים. החיידקים הידידותיים או אירוביים זקוקים לחמצן להתקיים ולצמוח. במקרה של חוסר חמצן בתאי הגוף החיידקים ה"לא-ידידותיים" מתחילים לחגוג ולפתח זיהומים ומחלות בכיף. החיידקים ה"לא ידידותיים" או חיידקים פתוגניים הם אנאירוביים ולא יכולים לסבול חמצן. לכן, שמירה על חייקי מעיים ידידותיים הוא גורם מכריע בבריאות, מראה, וחיוניות שלנו. החיידקים ה"ידידותיים" יכולים להיהרס בקלות על ידי גורמים כמו תזונה לא נכונה, לחץ, אכילת יתר, אנטיביוטיקה וכן הלאה. 'במקרים כאלו נוכל להגיע ל 80-90% של חיידקים "לא ידידותיים" או "פתוגניים" שממלאים אותנו בפסולת חומצית ורעילה. יכול להיות שגורם מספר אחד למחלות הם אותם חיידקים פתוגניים שחוגגים לנו על האוכל המעובד והסוכר במעיים שלנו.

אז איך שומרים על מצב תקין במעיים?

ניחשתם נכון! בכלורופיל יש כמויות משמעותיות של חמצן ולכן הוא מועדף על החיידקים הידידותיים. ככל שנשתה יותר כלורופיל, החיידקים במעיים וגם הבריאות הכללית שלנו ישתפר, שלא לדבר על המראה. מכיוון שעלים ירוקים הם מקור מצוין לכלורופיל, חשוב להוסיף אותם לתפריט כדי להגיע לתזונה בריאה יותר.

מחקר מדעי מראה שכלורופיל עוזר לרפא סוגים רבים של סרטן וטרשת העורקים. בעצם, אין כמעט מחלות שלא יכולים להיעזר בכלורופיל. הכלורופיל עוזר לגוף להיות יותר בסיסי, מנקה את הכבד, מנטרל רעלים, מעלה את ספירת הדם, משפר ייצור חלב לאימהות מניקות, עוזר להחלים פצעים, מונע סרטן, מספק לאיברים ברזל ועוזר לעוד הרבה מצבים בריאותיים.

המצחים ניזונים מהשמש ואנחנו ניזונים מהצמחים. גם כשאנחנו אוכלים מוצרים מהח, אנחנו אוכלים אותם כדי לקבל את החומרים המזינים שהם קיבלו מהצמחים. אנחנו כמעט לא אוכלים חיות טורפות, אלא רק צמחונים. גם טורפים, צריכים עלים ירוקים כדי לשרוד.

עלים ירוקים הם אחד המזונות היותר בסיסיים עם תכולת חמצן גבוהה. כשאנחנו מוסיפים את השייקים הירוקים לתפריט היומי שלנו, אנחנו שומרים על גוף בסיסי ובריא יותר.

אז איך מוסיפים כלורופיל לתזונה היומית?

טוב אולי אתם מכירים, למשל, את מיץ עשב החיטה. מה, אתם עוד לא מזילים ריר? מיץ עשב חיטה מכיל 70% כלורופיל ו- 92 מינרלים שונים (מתוך 102 אפשריים), בטא קרוטן וויטמינים מקבוצת B, C. ו- E, H ו-K, 19 חומצות אמינו ואנזימים מועילים. רק מה, הטעם החזק של מיץ עשב החיטה לא מיטיב עם רב האנשים. יש כאלה שנגעלים רק מהריח.

חד משמעית, לתזונה נכונה יש להוסיף את השייק הירוק לתזונה היומית שלכם!

אין דרך קלה או טעימה יותר לקבל את מנת הכלורופיל שלנו מאשר שייק ירוק הכולל פירות, מים ועלים ירוקים.

לסידרה בחינם שחושף לכם את הסוד לשמירה על חיוניות, בריאות ומשקל ללא מאמץ עם שייקים ירוקים הירשמו כאן לבריאות! יפה ברנשטיין מנחה התוכנית שלושים ירוקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב