דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להקמת עסק עצמאי מאת אלי שביט 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 571   [ נצפה 2535 פעמים ]

מי לא חולם על בית פרטי מפואר, גינה עם בריכה, מכונית נוצצת, ארוחות במסעדות הכי הכי, מותגי יוקרה, תכשיטים וחיי פאר ועושר. כל אלה יכולים להיות שלכם אם באמת תחלמו ותרצו להגשים את המשאלות שלכם ואם תחליטו להזיז את עצמכם ולקדם את עצמכם להגשמת המטרה.

אם תשבו בבית, תתבטלו ולא תעבדו באופן ממוקד כדי להגשים את החלומות שלכם תישארו במקום. אם תחליטו שטוב לכם להמשיך להיות שכירים, כל חייכם תהיו "עבדים" של הבוסים שלכם והחלומות יישארו רק בדמיון. אם אתם מרגישים תקועים ומתוסכלים ורוצים לממש את הפוטנציאל שלכם חשוב שתחליטו לבצע שינו שיישנה את תפיסת החיים שלכם וייתן לכם אומץ לבנות עתיד טוב יותר.

אם אתם חושבים שדווקא לימודים באוניברסיטה זה הפתרון להצלחה, אז כדאי שתדעו במכללות ובאוניברסיטה משלמים ביוקר ויוצאים עם ידע שהוא בעיקרו תיאורטי. אולי תלמדו שם מקצוע לחיים אבל אף אחד לא ילמד אתכם באופן מעשי איך לפתוח עסק פרטי ללא הון התחלתי ובלי התחייבויות ואיך להרוויח הרבה מאד כסף. כסף אמיתי!
שכיר או עצמאי?

בישראל כ-10 אחוז מהאוכלוסייה עצמאיים, כאשר הרוב הגדול שכירים ועובדים אצל בוסים. אותם אנשים שכירים הם בעצם שבויים שעובדים בשביל הבוסים שלהם. המשכורת שלהם קבועה, ימי החופש שלהם קבועים והם לא יכולים לעשות שום דבר בלי אישור של הבוס שלהם. וכשעומדת לפניכם הברירה האם לחיות חיים עצמאיים ומצליחים או לחיות תחת הצל של הבוס ובמינוס קבוע בבנק, נראה כי יש רק פתרון אחד שדורש קבלת החלטה אמיצה – מעבר לעצמאות כלכלית, יציאה לעצמאות ופתיחת עסק פרטי משלכם.

טיפים בדרך להקמת עסק פרטי מצליח

אם אתם חושבים שצריך מיליונים כדי להקים עסק או דרוש הון התחלתי גבוה, בקורס סטארט אפ תלמדו מהר מאד שאפשר להצליח גם בלי הון התחלתי ואפשר לפתוח עסק משלכם בקלות וביעילות. בדרך זו תרוויחו הרבה מאד כסף ותרכשו את הכלים שעשויים להפוך אתכם למיליונרים.

מה צריך לעשות כדי להצליח ולהיות מיליונר?
מדינת ישראל ידועה כמעצמת הייטק עולמית והיא מדורגת שישית בעולם בחדשנות וכושר המצאה, כך פרסם לאחרונה העיתון פיננשל טיימס. ישראל גם נמצאת בעשירייה הראשונה בעולם במספר המיליונרים על בסיס היחס שבין מספר המיליונרים לגודל האוכלוסייה. כדי להסביר זאת אציין כי מספר המיליונרים בארץ נאמד בכ-8500 איש שיש להם לפחות מיליון דולר הון נזיל.

אז איך זה שאתם לא נכללים ברשימה הזו?
כדי לתת לעצמכם צ'אנס לשנות את התמונה אתם מוכרחים לצאת מהמסגרת ולחשוב בדרך יצירתית. כדי לעשות כסף צריך ללמוד איך לעשות כסף, לצבור ידע, ללמוד את השיטה ולעשות הרבה מאד כסף.

והנה הטיפים שהבטחתי על קצה המזלג... אם עוד לא קראת את המדריך המיוחד שמסביר איך להקים עסק פרטי ללא הון התחלתי תוכל להירשם בחינם לקריאת המדריך באתר סטארט אפ של אלי שביט.

מי שרוצה להיות מיליונר חייב לחשוב בגדול ולא לפחד.
מי שרוצה להיות מיליונר מוכרח לבצע שינוי ובחיים להתמיד בדרך.
מי שחולם להיות מיליונר מחוייב לבנות תוכנית שתסמן את המסלול ותמנף את העבודה ואת העשייה.
מי ששואף להיות מיליונר חייב ללמוד להכפיל בעשרות מונים את ההכנסות ולייצר הכנסות יצירתיות.
מי שחייב להיות מיליונר מוכרח ללמוד איך להגדיל את הנכסים ולהזניק את ההכנסות
מי שרוצה להצליח ולהיות מיליונר חייב להיות בעלים של עסק עצמאי

הכותב: אלי שביט, מייסד קורס סטארט אפ.

בקורס ניתן ללמוד לפתוח עסק עצמאי ללא הון התחלתי ולהתחיל בתהליך של בניית עתיד טוב יותר. בקורס לומדים על עשייה אמיתית, על הגשמה עצמית ועל עמידה ביעדים. כמו כן בקורס רוכשים את ארגז הכלים להצלחה העסקית והפיננסית שלך ומקבלים מפתחות שעשויות להוביל להצלחה ולהגשמה. בקורס סטארט אפ תלמד מה שלא מלמדים באף בית ספר... ואולי תלמד ליישם את הסוד בדרך להפוך למיליונר.

לאתר סטארט אפ : www.start-up.co.il

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב