דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם שערים חשמליים הם השקעה טובה? 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1946 פעמים ]

כניסת הרכב לבית שלך מתחילה בחנייה. כניסה מסודרת ומודרנית משאירה רושם טוב על המביטים בה או הנכנסים בשעריה. הביטחון והנוחיות, שמבטיחים מחסומים לחניה הם יתרונות נוספים. אם אלה השיקולים היחידים, התשובה לשאלה - האם שערים חשמליים הם השקעה טובה - היא בפירוש כן. השיקול הכלכלי, אצל מרבית האנשים הפרטיים הוא שיקול מכריע, לכן כדאי קודם לשאול את עצמך, האם אתה יכול להרשות לעצמך את ההשקעה. אם כן - אז לך על זה! רכוש שער חשמלי!

ראשית כדאי להחליט על המטרה, שלשמה אתה מתקין את השער. מגוון השערים המוצעים היום בשוק הוא גדול. כדאי לזכור, שישנן ערכות התקנה אישיות, אך אם הביטחון הוא הדבר החשוב לך ביותר, כדאי להיוועץ בבעלי מקצוע בתחום התקנת מחסומים לחניה.

בעידן האינטרנט, ניתן לערוך את סקר השוק הראשוני דרך האינטרנט. חברות העוסקות בתחום זה מפרסמות את מוצריהן באתרים שלהן, וכך אתה יכול להתרשם גם מהחברה, וגם ממה שיש לה להציע. דרך פשוטה נוספת לבחור מחסום חניה מתאים, היא לעשות סיבוב בשכונה, שבה אתה גר, או אף בשכונות אחרות, לקבל רעיונות ולהתרשם מהשערים השונים, שאתה רואה.

יש שערים חשמליים סטנדרטיים, שעיצובם פשוט והם זמינים. עלותם בדרך כלל נמוכה יותר. כדאי לזכור, שגם אם תקציבך מוגבל, כדאי לוודא, שהשער הזול אכן מתפקד בצורה יעילה ובטוחה, ולא ידרוש עלויות אחזקה גבוהות. אם התקציב אינו מגבלה, אין גבול לדוגמאות העיצוב, שאתה יכול לבחור לשער שלך. יש לזכור, עם זאת, ששער מעוצב אישית, עלול לקחת יותר זמן עבודה.

שערי מתכת עשויים לרוב מברזל או פלדה מגולוונת, אך אפשר גם למצוא שערים מאלומיניום. גם צבע השער נתון לבחירתך.

יש הבוחרים להתקין שערים מעץ, או שערים משולבי עץ ומתכת, והיום נכנסת אט אט לאופנת השערים החשמליים גם הזכוכית.

כדאי לזכור, שבעת בחירת מחסום חנייה, יש להחליט האם אתה מעוניין במחסום אטום לגמרי, שלא ניתן לראות דרכו את פנים החניה, או מחסום שמאפשר צפייה פנימה. מחסומים מלאים עולים, כמובן, יותר כסף, בגלל כמות החומר המושקע בהם.

מגוון רחב של אמצעי פתיחה לשערים חשמליים קיים היום בשוק, וגם בחירתם תלויה בתקציב שלך, ובעיקר במרחק בין הבית לבין מחסום חניה, שאותו אתה מתעתד להתקין. מומלץ מאוד להתייעץ גם בעניין זה עם מומחים העוסקים בתחום.

שיקולי הבחירה בשאלה מי יבנה ויתקין את השער החשמלי שלך צריכים לכלול תמיד בירור בדבר ערבויות, אחריות החברה על השער והתקנתו, וכן האם החברה אחראית על תיקון שער חשמלי במקרה של תקלה. כדאי לברר גם כמה מהר ניתן לקבל חלפים עבור המנוע, שאתה בוחר, וכמובן - מה עושים במקרה של תקלה, שבה השער לא נפתח.

כמו בכל יתר התחומים הנוגעים בשערים חשמליים, יש גם מנגנוני פתיחה רבים שאפשר לבחור מהם, כגון: שלטים, כרטיסים מגנטיים, לוחות וכד'. החברה שתבחר תוכל לייעץ לך גם בזה, ולספק לך עלונים (ברושורים) ומידע על המגוון הקיים בשוק, כדי שתוכל להיטיב לבחור את מה שמתאים לך ביותר.

עריכת מחקר מפורט, התייעצות עם מומחים, איסוף כל המידע הזמין - כל אלה יבטיחו, שהשער החשמלי אותו תבחר לבסוף יבטיח את ביטחונך, ישפר את מראה הבית שלך ויעלה את ערכו.

גד אלון, בעל חברת גד שערים, מומחה בהתקנה ותיקון של שערים חשמליים לחניה ולבית. קיראו את המדריך כיצד לבחור שערים חשמליים כדי שיהיה בידכם את המידע הדרוש לפני הפניה לבעלי המקצוע




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב