דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול בחוץ לארץ - עם או בלי רכב? 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1579 פעמים ]

ישראלים רבים נוהגים לטייל מסביב לעולם לאחר תכנון מדוקדק ויעיל של החופשה תוך ניצול מקסימאלי של סכום הכסף הנמצא ברשותם. המטרה ברורה – לטייל, ליהנות ולחוות כמה שיותר. שאלה העולה פעמים רבות היא האם לשכור רכב, להשתמש בתחבורה ציבורית – רכבות, מוניות ואוטובוסים, או לחילופין ללכת על טיול מאורגן (בו אין כלל צורך לדאוג לתחבורה).

תחילה יש להבדיל בין מטיילים עצמאיים לבין תיירים המעוניינים בטיולים מאורגנים. טיול מאורגן הינו טיול המתוכנן מראש ע"י מדריך טיולים אשר מלווה קבוצת תיירים לטיול במדינה אחת (או מספר מדינות שכנות בעלות אופי דומה), וכולל הסעות בין היעדים כך שהתייר אינו נדרש להתכונן ולהתארגן לכך מראש או בזמן הטיול.

סוג נוסף של טיול הוא טיול עצמאי, רבים בוחרים חופשה מעין זו בה הם בוחרים את אתרי התיירות והמקומות המעניינים אותם ומארגנים לבדם את הטיול המיועד בטרם הטיסה או לעיתים אף בצורה ספונטאנית תוך כדי השהות בחו"ל. בשיטה זו יכולת הניידות עלולה להיות מוגבלת במידה והטיול מתבסס ומסתמך על תנועה באמצעות תחבורה ציבורית, ועיקר הבעייתיות היא בהגעה לאתרים המרוחקים מאזורי הלינה אליהם התחבורה הציבורית מוגבלת או אפילו כלל לא זמינה. כל זאת ניתן למנוע ע"י השכרת רכב בחו"ל המאפשר למטיילים ניידות גבוהה ועצמאית, ללא הגבלות והתחייבות למסלול כזה או אחר.

הכי טוב: השכרת רכב בחו"ל
היתרונות של השכרת רכב בטיול רבים ומביאים תיירים רבים להעדיף השכרת רכב על פני תנועה באמצעות קווי התחבורה הציבורית המקומית. נסיעה עם רכב חוסכת זמן יקר שהיה מתבזבז על המתנות לתחבורה ציבורית, לרוב גם זולה יותר (בעיקר כשמטיילים כמה אנשים יחדיו, למשל קבוצת חברים או משפחה עם ילדים) והכי חשוב – גמישה, נוחה ומשרה תחושה מוכרת וביטחון.

באמצעות השכרת רכב יכולים מטיילים בעולם ליהנות משלל אתרי התיירות בצורה נוחה ובנגישות קלה. כל שיש לעשות הוא להיכנס לרכב, להניע ולהתחיל לטייל בעזרת מפה טובה או מכשיר ניווט.

רבים נוטים לחשוב ולהסיק כי העלות של השכרת רכב בחו"ל יקרה ודורשת מאמצים רבים, אך לא כך הדבר. הרישיונות הישראלים הינם רישיונות נהיגה בינלאומיים המאפשרים נהיגה במגוון ארצות ברחבי העולם. השכרת רכב במחירים נוחים כפי שמוצעים לתיירים בארץ עדיפה פעמים רבות על פני שימוש נרחב בתחבורה ציבורית.

מומלץ מאוד לשכור את הרכב כבר בארץ, ישנו מגוון גדול של חברות השכרה ישראליות ובינלאומיות הפועלות בארץ ומאפשרות הזמנה של הרכב בקלות ובנוחות באינטרנט.

לסיכום, כאשר מתכננים נופש או חופשה בחו"ל כדאי מאוד לשקול השכרת רכב בטיול אשר ככל הנראה יהפוך אותו לחוויה נעימה, קלילה וזורמת יותר, ובמקרים מסוימים אפילו זולה יותר.

כותב המאמר הינו מנהל ועורך של פורטלי תיירות בארץ ובחו"ל.
מדריך להשכרת רכב בחו"ל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב