דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרה לך שהתחלת לפרסם את עצמך ? וחטפת? 

מאת    [ 06/12/2007 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2118 פעמים ]

לקוחה שלנו, לשעבר בכירה בחברת ענק שעשתה הסבה לקריירה עצמאית, הגיעה אלינו בכדי שנעזור לה להצליח יותר. לאחרונה היא התחילה ליישם את הפעולה שנקראת "יציאה מאי-קיום", שבה אתה פשוטו כמשמעו, מודיע לאנשים שאתה שם וקיים, ויוצר אתם קשר כדי לברר מה דרוש להם - במטרה לספק זאת. זו פעולה שגם אתה מן הסתם עשית, בלי לשים לב אפילו שאתה עושה אותה, כי היא מאוד הגיונית. אבל הנה הטריק - הפעולה הזאת היא רק הראשונה מתוך רצף שלם, שמוביל אותך בסופו של דבר לשפע ועוצמה.

רצף זה נקרא "מצבי הפעולה". לכל אחד ממצבי הפעולה ברצף, יש נוסחה פשוטה שמטרתה אחת - להעביר אותך למצב הבא בתור בצורה הטובה ביותר. את ההפצה הזאת עשתה הלקוחה שלנו בקרב מועדון נטרווקרינג אליו היא משתייכת, והפלא ופלא - היא עלתה לצעד הבא: "סכנה". מתחרה שלה, שגם הוא חבר באותו מועדון, התלונן על כך שהיא מטרידה לקוחות שלו... התגלית המעניינת היא, שלאחר כל יציאה נכונה מאי קיום מגיע מצב סכנה כלשהו. הוא יכול לבוא באינסוף דרכים. לך יתכן שזה קרה בדרך אחרת. העניין הוא שמצב זה גורם לך לפעמים לעמוד לרגע חסר אונים ואפילו לחשוב להפסיק. אז מה עושים, מפסיקים? ממש לא!!!!!

יש לכך טיפול, והדוגמא הבאה ממחישה אותו. הטיפול במקרה שלפנינו הורכב משני חלקים של ייעוץ עסקי: 1. טיפול במתחרה שגרם לבעיה. 2. המשך הפעולה שגרמה לכל הרעש הזה, כדי להביא אותה לסיום מוצלח. (זניחת הפעולה באמצע היתה מובילה להתכווצות מיידית של העסק - חזרה ל"אי קיום") הלקוחה קראה כמה מאמרים חשובים לגבי טיפול בעוינות ושקרים, והכינה מסמך מצוין, שהוגש לוועדת האתיקה של המועדון והשתיק את הבעיה בצורה מוצלחת. המסמך כלל עובדות אמיתיות לגבי עצמה, ולגבי מה שהיא עושה, והוכיח שלא נעשתה פעולה של גניבת לקוח מתוך כוונה תחילה. במקביל, היא לקחה את כל הנתונים שנאספו מהמועדון, לגבי מה שחבריו מחשיבים לבעל ערך לגבי המוצר שלה, והכינה פרומו פרסומי פשוט ומצוין והתחילה מייד להפיץ אותו בהמוניו.

כל זה קרה שבוע וחצי לפני כתיבת שורות אלה. נכון לרגע זה, יש לה כבר 3 עסקאות סגורות ועוד 20 מתעניינים בשלבי פגישות. היא ממשיכה ליישם את המשך הצעדים של הנוסחה ומתרחבת בהצלחה. והדבר הכי משעשע בזה הוא שהמתחרה פנה אליה לאחר מכן עם הצעת מיזוג... זה מה שקורה כשמצליחים. המסר עבורך (אם עדיין לא למדת על נוסחאות מצבי הפעולה) הוא מאוד פשוט: אם אתה מתחיל לפרסם את עצמך ופתאום מוצא שמנסים לחסום אותך, טפל בסכנה אבל אל תעצור את ההפצה בשום אופן. כי הדבר שעשית יוצר הדים - מה שאומר שעל כל אדם רעשני אחד יהיו עשרות שיגיבו בעניין. ואם אתה צריך בזה עזרה נוספת, שלח לי מייל עם פרטי הבעיה. אשמח לשמוע ממך ולנסות לעזור. adip@com-line.biz

עדי פלאוט הוא יועץ עסקי והבעלים של קבוצת קומליין. מקרה עסקי זה נכתב עבורו במיוחד לאתר http://www.expertinfo.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב