דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליצנים לימי הולדת - חוויה מרעננת 

מאת    [ 19/01/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1753 פעמים ]

את מסיבת יום ההולדת של הילד או הילדה אנחנו לא עורכים כל שבוע, זה קורה במקרה הטוב פעם בשנה. לכן, שווה לפעמים להשקיע קצת יותר בבחירת ליצן ולבחור כזה שעושה עלינו רושם טוב בטלפון או שהייתה לנו כימיה טובה איתו. לפעמים שווה לשלם מעט יותר מבלי להתווכח יותר מדיי כדי להיות בראש שקט, מה שמעניין זה שהילדים יהנו ושהמסיבה הזו תיזכר לפחות עד לשנה הבאה.

מגוון סוגי ליצנים פועלים בתחום, יש כאלה ותיקים ויש כאלו שרק התחילו, יש ליצן שעובד בדרום הארץ ויש כזה שדווקא מהצפון, בכל מקרה לנו בתור מזמיני האירוע כדאי לשים לב לדברים האלה מפני שבסופו של דבר הם אלו שייקבעו לנו את מחיר האירוע ואת אייכות ההפעלה. ביננו, ליצן בדרום הארץ שיקבל הזמנה לעבודה בצפון הארץ יבקש על אירוע שכזה מחיר גבוה יותר מאשר זה שיגור באיזור הצפון ויוכל להגיע לאירוע הזה בקלות יחסית לקולגה שלו.

מדיי שנה אנחנו נחשפים לעוד ועוד הפעלות חדשות לילדים, ליצנים לימי הולדת מחזירים אותנו כמה שנים אחורה בגלגל הזמן. אין ספק שזו אחת ההפעלות הוותיקות ביותר המוצעות בתחום הזה ואם היא מחזיקה כל כך הרבה זמן בתחום כנראה שהיא גם שווה את התואר הזה.

אפשר לומר שזה ממש לא יפתיע אף אחד מאיתנו לראות ליצנים מציעים את שירותיהם בכל מקום אפשרי. בסך הכל המטרה העיקרית שלהם היא לתת לילדים להנות ולייצר להם אירוע שלא ישכחו לפחות עד לשנה הבאה. הפעילות של ליצנים משלבת בתוכה כל כך הרבה דברים, אם זה משחקים משותפים לקהל ולמפעיל, ריכוז של הילדים וריתוקם למקום למשך שעה לפחות ומתן יחס של מלך לילד או לילדת היום הולדת.

מה עולה בדמיונכם כאשר אומרים לכם ליצן? סביר להניח שחצי מכם יחשוב על אירוע לילדים שנכחתם בו לאחרונה והחצי האחר פשוט יעלו חיוך רחב על פניהם. כיום התחום התפתח ויש גם הרבה מאוד ליצנים שמציעים שירותים גם לימי הולדת של מבוגרים, אמנם ההרגל גורם לנו לחשוב שהילדים הם הנהנים העיקריים מפעילות שכזו אבל כמו שאומר המשפט הניצחי "הכל בראש", ישנם מספיק מבוגרים מבחינת גיל שמתחברים להפעלה שכזו עם המחשבה הצעירה והרוח הספורטיבית שמאפיינת אותם.

ליצנים צריכים לשדר תחושה של ביטחון עצמי אך עם זאת חיוך רחב על השפתיים ושמחה גדולה בלב, בכל זאת הם אלה שאחראים על הצלחת המסיבה של הילדים שלנו. השקיעו קצת יותר מחשבה מהרגיל כדי שבדומה לנו הילדים ייזכרו את הליצן בכל גיל.

שלכם,


אורן דגן - שיגעון הקריוקי


www.Crazy-K.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב