דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים בשיווק במייל ושיווק באינטרנט 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2175 פעמים ]


    • זהו את הצורך של הלקוח ומלאו אותו. אנשים ימסרו מידע אישי רק בתמורה למשהו בעל ערך, התמורה יכולה להיות רשימת טיפים, מאמרים בעלי ערך או המלצות מוצר או שרות. אתם צריכים לחקור ולגלות מה לקוחות המטרה שלכם מגדירים כבעל ערך עבורם ואז לספק להם את זה. כדאי שתהיו בטוחים שאתם באמת יודעים מה הלקוח מחפש.
    • מקדו את המסר. בחרו את המילים, הגרפיקה והפלטפורמה השיווקית בהתאם לקהל המטרה, אין טעם להפיץ מסר רחב לאוכלוסיה הלא מתאימה, גם אם זה זול- לעתים הנזק עולה על התועלת והבדיחה עליכם.
    • הקלו על לקוחות שרוצים למצוא אתכם או להצטרף אליכם. כל הזמנה בדוא”ל, יחד עם היתרונות והדגשת הכדאיות צריכה להכיל כפתור הרשמה. כפתור הרשמה או הצטרפות צריך להופיע בכל דפי האתר שלכם, אל תיתנו ללקוח לחפש אותו! בכל שיחה בין איש מכירות ולקוח פוטנציאלי השתדלו לקבל כתובת דוא”ל ותנו ללקוח תמורה להסכמתו.
    • היו עקביים במראה ובנוסח. אם כל מודעה נראית אחרת מקודמתה לקוחות ישכחו מי אתם ושהם אי פעם נרשמו לקבלת עדכונים מכם, אתם יכולים אף לעשות מחקר מצומצם בין מספר גרסאות ואז לבחור את המוצלחת בהן ולדבוק אליה לאורך זמן.
    • שימרו על תדירות קבועה בשליחת דוא”ל ללקוחות. גם אם הלקוח שלכם לא קונה ברשת האינטרנט, עדכונים קבועים עשויים לבנות אמון ולקבע מערכת יחסים ביניכם שתוביל לכך כי יבחר לקנות מכם גם במקום וזמן אחרים.
    • השתמשו בתוכנת דוא"ל אוטומטית. תוכנה אוטומטית תחסוך לכם זמן עבודה יקר ותאפשר לכם לנתח את התוצאות- האם הם הגיעו ליעדם והאם פעלו לפיהם הלקוחות.
    • הקפידו על תזמון נכון של הדוא”ל. חישבו על קהל היעד שלכם ומתי הוא יושב מול המחשב. הימנעו מ"התנגשויות" עם גלים של הודעות אחרות כמו בערבי חג או בימי ראשון, אז תיבות הדוא”ל של כולם נוטות להיות מלאות מהרגיל.
    • בנו מותג חזק. שדרו תדמית ארגונית ברורה באמצעות לוגו פשוט אך חזק בעל צבעים מוגדרים אשר יופיע בכל דף, בין אם נייר או ווב. מיתוג חזק יעזור ללקוחות לזכור אתכם ויחזק את ביטחונם בערכו וביציבותו של העסק/המוצר שלכם.
    • בדקו את זמן טעינת הדוא”ל. בבחירה בין דוא”ל פשוט ודוא”ל מעוצב ומשופע גרפיקה ותמונות צריך תמיד לאזן באמצעות בדיקת זמן טעינת הדוא”ל למסך של המשתמש. זמן ארוך מדיי עשוי לגרום לנמען להתייאש ולוותר על פתיחת הדוא”ל ואתם בזבזתם מסר שלא עבר- אז כן, מיתוג הדוא”ל הוא חשוב אבל סבלנות הלקוחות מוגבלת. אפשר תמיד לשלוח דוא”ל יחסית פשוט ובו לשים לינק לדף אינטרנט "כבד" יותר אשר בו תוכלו להתפרע מבחינת תמונות, גרפיקות או פלאש.
    • בנו מול הלקוחות מערכת אמון בשלבים. אם בתחילה צריך רק שם, דוא”ל ואישור לשלוח להם דואר, אל תבקשו את כל קורות חייהם. לאחר שתבנו אמון הדדי תוכלו לבקש מידע נוסף, אם תגלו שאתם מוכרחים אותו, אבל את תתחילו את מערכת היחסים בדרישה לקבלת יותר מדי פרטים אישיים, הלקוחות לא ירגישו בנוח למסור אותם לזרים ולרוב פשוט ימשיכו הלאה, ולא איתכם.

אפי להב, סמנכ"ל שיווק senzey.com תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, בתי סטודיו, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד... סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך. תכנה לניהול פרויקטים ומשימות, לקוחות ועובדים, זמן, כספים ועוד תכונות לשיפור איכות העבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב