דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישנן שתי דרכים שבהם אישה יכולה להתאהב בגבר - דרך היצר ודרך הלב 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 4163 פעמים ]

ישנן שתי דרכים שבהם אישה יכולה להתאהב בגבר - דרך היצר ודרך הלב

 

 

התאהבות דרך היצר

 

כשאישה מתאהבת בגבר דרך היצר היא למעשה מתאהבת בו "במבט ראשון". קליק מיידי מפעיל אצלה את המערכת היצרית ומאותו רגע היא מתחילה להיות אובססיבית כלפי הגבר.

 

משיכה מינית או יצרית של אישה לגבר היא בעייתית משום שהיא גורמת לאישה להתנהל עם הגבר בצורה לא נכונה, בצורה לחוצה, קשה, היסטרית וצרה.  

 

 

 

לחץ ופחד, חוסר אהבה וצורך לכבוש - הדרך של האישה הגברית

 

כשאישה מתאהבת בגבר דרך היצר היא למעשה פועלת כמו אישה גברית, כלומר כמו גבר. היא פועלת בצורה של לחץ, היא רוצה לכבוש את הגבר ולהפוך אותו לשלה, היא אינה אוהבת את הגבר אלא רוצה אותו ויש הבדל גדול בין שני הדברים הללו, ובעיקר - היא זו שיוזמת ורודפת, היא זו שמנסה לכבוש ומנסה להשיג את הגבר.

 

במצב דברים כזה, בדרך כלל כשאישה מתאהבת בגבר דרך היצר דווקא הגבר פחות רוצה בה וחושק בה, ישנו היפוך תפקידים שבו האישה היא זו שיותר מעוניינת והגבר פחות, ברוב המקרים הקשר מסתיים בצורה גרועה או בעייתית ובדרך כלל האישה אינה מצליחה להשיג את הגבר באמת ולקבל ממנו אהבה בחזרה.    

 

 

 

התאהבות דרך הלב

 

התאהבות דרך הלב אינה דומה כלל להתאהבות דרך היצר. כשאישה מתאהבת בגבר דרך הלב היא בדרך כלל מתאהבת בגבר "במבט שני" או שלישי ולא במבט ראשון. 

 

בשלב הראשון אין משיכה מיידית ופאטלית מצידה. היא אינה כפייתית כלפי הגבר ואינה לחוצה עליו או רוצה לכבוש אותו. היא אפילו אינה מודעת לקיומו ואינה מייחסת לקיומו משמעות רבה.  

 

 

 

ביטחון, רוגע, שלווה, התחברות, הדרגתיות - הדרך של האישה הנשית

 

אבל, במשך הזמן, היא מתאהבת. היא מתאהבת משום שהיא נשבית בקסמו, בפנימיות שלו, באהבה שהוא מקרין כלפיה, בהתחשבות שלו כלפיה, בעובדה שהוא באמת מתחבר אליה, מכבד אותה, רגיש אליה וזורם איתה.

 

זו הדרך של האישה לאהבה. הדרך שבה הגבר מחזר ועוטף, והאישה מחוזרת ולאט לאט נפתחת מבחינה רגשית כלפי הגבר. זו הדרך של האישה באמת לאהוב ולכבד את הגבר שלה ולא רק לרצות בו, לחשוק בו, להיות כפייתית כלפיו ולחוצה עליו.

 

 

וטיפ לסיום: כשאישה מאוהבת בגבר דרך היצר היא בסך הכל רוצה לכבוש אותו. היא אינה מחוברת לרגש שלה והיא אינה אוהבת אותו אלא את הדמות שהוא מקרין כלפיה. לעומת זאת, כשאישה מתאהבת בגבר דרך הלב היא אינה רוצה לכבוש אותו בכלל. היא מרגישה אותו, נפתחת אליו בהדרגה ונשבית בעולמו הפנימי ובאהבה שלו.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב