דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פילאטיס - ההמלצה של כל מאמן כושר 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 3939 פעמים ]

כל מאמן כושר שתשאלו אותו יאמר לכם שאימון פילאטיס הוא אחד האימונים היעילים והטובים ביותר לחיזוק הגוף, ואולי אף הטוב מכולם, ואין אחד שתהיה לו מילה רעה להגיד על האימון. למרות זאת, הרבה אנשים בוחרים לעשות אימונים אחרים במחשבה שהאימונים האחרים חשובים יותר או יעילים יותר, אך האם זה נכון?

נתחיל עם רקע על פילאטיס והאבולוציה שהוא עבר. בתחילת דרכו, נועד הפילאטיס לשיקום חיילים פצועים ואנשים בעלי מוגבלויות פיזיות. עם הזמן הוא הפך לפעילות גופנית לכל דבר וכיום הוא שיטה אהודה בקרב נשים לחיטוב ועיצוב הגוף.

הטעות שרבים עושים היא לחשוב שאימון פילאטיס עוזר רק לחיטוב של הגוף, כשלמעשה כל מאמן כושר יוכל להעיד שהוא מועיל לגוך בדרכים רבות וחשובות הרבה יותר. איך האימון עוזר? חיזוק רצפת האגן, שיפור היציבה, חיזוק השרירים והגמשה שלהם, ואלו הם רק חלק מהיתרונות של האימון, כאשר בסופו של דבר המטרה היא להפוך את הגוף לחזק יותר כך שיישחק הרבה פחות ביומיום.

אם בחרתם להתעמל עם מאמן כושר במכון כושר, רצוי שלא תקבעו מראש בעצמכם איזה אימונים אתם רוצים לעשות כי ייתכן והאימונים שאתם רוצים לעשות לא מתאימים לרמת הכושר שלכם ולא לתוצאות שאתם מצפים להן. למשל, מי שרוצה "לנפח" את הגוף, צריך לעשות הרבה הרמת משקולות. בכל מקרה, תגיעו למפגש הראשון נקיים מדעות ותקשיבו למאמן.

מאמן כושר בונה לכל מתעמל תוכנית אימונים אישית ומיוחדת לו ולתוצאות והשינויים שהוא מצפה להם. תמיד התוכנית תכלול כמה אימונים שונים, כלומר היא תכלול שילוב של אימונים שלכל אחד מהם יש מטרה אחרת. אם כן, ניתן לשלב פילאטיס עם אימונים אחרים, ואף רצוי. כל מאמן כושר משתדל לגוון בסוגי האימונים כמה שיותר כך שתהיה עבודה הן על סיבולת לב ריאה והן על חיזוק השרירים.

אם אתם מתעמלים עם מאמן כושר פרטי במכון או בבית, בקשו ממנו ליצור גיוון רב ככל האפשר. אם אתם רוצים לחזק את הגוף, אך לא לנפח אותו, מאמן הכושר בוודאי ימליץ לכם על פילאטיס אך לא מבלי שישלב אותו עם אימונים אחרים.

בין השילובים השונים שיכול מאמן כושר פרטי ליצור הם פילאטיס וריצה או אירובי ופילאטיס. האפשרויות הן רבות, שכן יש הרבה אימונים שעובדים על סיבולת לב ריאה. אגב, חשוב לציין שעם מתאמנים עם מאמן כושר פרטי ורוצים שפילאטיס יהיה חלק מתוכנית האימונים איתו, צריך בדוק שהוא יודע את השיטה ורשאי להדריך אותה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב