דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכב חשמלי זה לא רק לתל אביב 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2529 פעמים ]

רובינו כבר יודעים ומכירים את הסטיגמות השונות הקיימות על כל עיר ועיר ואותם אני לא אפרט כאן. מה שכן בטוח שלרוב האנשים שהם לא תל אביבים במקור יהיה מוזר לרואת בכל פינה אופניים חשמליות, קלנועית, גלגיליות, אופנועים בכל פינה או אפונועים מקורים... רק באיזור המרכז תוכלו לראות את מגוון כלי התחבורה הקיימים בישראל. כנראה שאנחנו לא רחוקים ממכוניות שבזמן פקקים יתעופפו וינחתו לאחר מכן. כנראה שזה הפתרון הכי טוב שיכול להיות על מנת להפחית את הפקקים בעיר הצפופה הזו.

רכב חשמלי גם מחוץ לתל אביב

אוליי מעט קשה להסביר את הגיוון של מדינת תל אביב לעומת איזורים אחרים בארץ. אותו גיוון לא מתבטא רק בכלי תחבורה אלא בכל דבר אחד אם זה ביגוד או אפילו התנהגות. בקשר לכלי תחבורה אוכל לומר שהגיוני הדבר כיוון שתל אביב צפופה מאוד ומלאת פקקים רוב שעות היום, כך שהומצאו כלי תחבורה שעימם ניתן לעקוף את הפקקים בקלות כיוון שהם זעירים יותר ואיתם ניתן לעקוף את הפקקים בקלות. אך בטוח הדבר שאותם כלי תחבורה בינהם קלנועית יכולים להיות אפקטיביים בעוד הרבה ערים אחרות.

מה חשוב לדעת בקניית רכב חשמלי?

אז אם החלטתם שאתם קונים אחד מכלי התחבורה שהם לא מכוניות כדאי שתלמדו עליהם מעט ותבינו שישנם המון דברים שאתם לא יודעים שחשוב לדעת בעת הקנייה. כאן אפרט לכם על נושאים שחשוב לדעת עליהם בעת קניית רכב חשמלי. ראשית כל חשוב לדעת שאחד היתרונות של רכב חשמלי זה - שהוא חשמלי! על כן כדאי לבדוק היטב את הסוללה המצורפת לרכב החשמלי. חשוב שהיא תהיה "סוללה חכמה", כלומר חשוב שזאת תהיה סוללה שתפסיק את עצמה לבד בזמן סיום הטעינה. טעינה של סוללה המתאימה לכל רכב חשמלי למשל קלנועית חשמלית אמורה להיות בין 3 עד 4 שעות.

דבר נוסף חשוב הוא לבדוק את ההספק של המנוע, מנועים של 800 ואט מגיעים עד ל-40 קמ"ש למשקל ממוצע. צריך לעשות את הבדיקה הזאת על פי הדרך אותה אתם מעוניינים לעשות, נאמר אם אתם מעוניינים לנסוע עם הרכב החשמלי בין אנשים אז כדאי שההספק של רכב חשמלי יהיה נמוך יותר. אך, אם אתם מעוניינים לנסוע עם רכב חשמלי בכבישים בין מכוניות כדאי שההספק יהיה גבוה יותר.

חשוב לבדוק גם את משקל הנשיאה על פי הוראות היצרן של רכב חשמלי למשקל שלכם. דבר נוסף, חשוב לבדוק את האחריות אותה אתם מקבלים. לחלקים פנימיים של רכב חשמלי בדרך כלל יש אחריות של 100 יום במינימלי. בדרך כלל מקובל לתת שנה אחריות לשלדה של קלנועית. למידע נוסף גלשו לבלוג קלנועית.blogspot.co.il .

 

 

מה שונה בין תל אביב לשאר רחבי הארץ מבחינת כלי תחבורה ולמה סביר להניח שנראה יותר קלנועיות או רכבים חשמליים בכבישים מאשר נראה אותם בפריפריות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב