דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תסרוקות כלה- טיפים לבחירת תסרוקת 

מאת    [ 16/01/2012 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 3205 פעמים ]

החתונה שלך מתקרבת? מזל טוב! בין שאר הדברים שאת בוודאי חושבת עליהם, נמצאת כמובן גם הופעתך האישית ביום החתונה. את מעוניינת להופיע לאירוע החשוב בחייך בשיא זוהרך ולהרשים את כל הסובבים אותך בהופעה בלתי נשכחת. לצורך כך, את וודאי מתחילה להתעניין בנושאים כמו: תסרוקות כלה, שמלות כלה, נעליים, איפור לכלות וכל שאר המאפיינים של טיפוח ההופעה האישית. אם הנושא של תסרוקות לכלה נמצא במרכז תשומת הלב שלך, להלן כמה טיפים שימושיים שאספנו עבורך בנושא זה:

 


    • אל תשכחי: עיצוב שיער לכלות הוא עסק למקצוענים בלבד. לא רק שרצוי שלא תעצבי את תסרוקת הכלה שלך בעצמך, גם מעצב השיער השכונתי שלך עשוי שלא להתאים למשימה. התייעצי עם חברות, מכרות ועמיתות למקום העבודה, כדי לבחור מומחה תסרוקות לכלה בעל מוניטין.
    • התאמת תסרוקות כלה אינן עניין טריוויאלי. עיצוב שיער לכלות דורש הקפדה על אלמנטים רבים, לצורך התאמה מרבית של סגנון התסרוקת לכלה. כך למשל נלקחים בחשבון פקטורים כמו אורך השיער, מבנהו (מתולתל, חלק, עדין, גס), סוג השיער (שמן, רגיל, יבש), מבנה הפנים ואזורים בפנים שאנו רוצים לטשטש או להבליט, הטעם האישי של הכלה ועוד. אפילו סוג עור הפנים של הכלה קובע. אם עור הפנים שלך רגיש ושמן, מעצב השיער ישתמש בתכשירי שיער היפו אלרגיים ונטולי שומן, כאשר הוא מעצב לך את התסרוקת הנחשקת.
    • טיפ חשוב: גם אם נושא התסרוקת מאוד חשוב לך, היזהרי שלא להגזים עם תסרוקת כלה גרנדיוזית. תסרוקות כלה מודרניות הן בעלות מראה מוקפד ואסטטי אך עם זאת טבעי. תסרוקת "גדולה מהחיים" עלולה להקנות להופעתך מראה של תחפושת פורים ולעורר גיחוך.
    • לפני החתונה חשבי היטב: על מה את רוצה לשים את הדגש בהופעתך? האם זוהי התסרוקת או אולי השמלה, האיפור, הנעליים או שמא תכשיט יוקרתי. זכרי שככל שתשקיעי בתסרוקת כלה מרשימה יותר, כך תפחת תשומת לבם של האורחים לשאר האלמנטים בהופעתך. במילים אחרות, אם החלום שלך הוא שמלת כלה מהממת ביופייה, אין טעם להשקיע בתסרוקת כלה מיוחדת במינה, שכן היא עלולה "לגנוב" את תשומת הלב מהשמלה.
    • יש לך שיער קצר? אל תתייאשי. מומחה תסרוקות כלה יכול לסדר לך תסרוקת נאה גם עם שיער קצר. לרשות אומן עיצוב שיער לכלות עומדות גם תוספות שיער, שניתן להצמיד לשערך בקלות וכן אביזרי קישוט לשיער, שיקנו לשיערך מראה מרשים.
    • השקעת באיפור מקצועי? עשית בחוכמה. איפור מקצועי יבליט את תווי פניך ויטשטש את האזורים שאת מעוניינת להסוות. אם חשוב לך להבליט את תווי פניך, הקפידי על תסרוקות כלה שאינן מכסות את הפנים, כמו למשל קוקו הדור, שיער אסוף או חצי אסוף וכדומה.
    • גם אם בחרת מעצב שיער שהוא אומן תסרוקות כלה, רצוי מאוד לבוא לסלון עיצוב השיער שלו עם כמה רעיונות משלך. חפשי באינטרנט עיצוב שיער לכלות או תסרוקות לכלה, והפעילי את פילטר התמונות. בצורה כזו תוכלי למצוא תמונות רבות של תסרוקות כלה מרשימות. הדפיסי כמה תמונות של תסרוקות שנראות לך אטרקטיביות וקחי את התמונות הללו למעצב השיער שלך.
    • ביום החתונה, שימי בתיק כמה סיכות שיער ואביזרי קישוט לשיער. כאשר תרקדי ותשתוללי, עלול שיערך להתפזר ואז תוכלי לסדר את השיער במהירות באמצעות האביזרים הללו ולחזור לפזז במרץ על רחבת הריקודים.

 

חי שושן, מעצב שיער בינלאומי, מומחה לתסרוקות כלה ותסרוקות ערב מיוחדות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב