דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית וקידום אתרים - כתיבת תוכן שיווקי 

מאת    [ 16/01/2012 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 1803 פעמים ]

בניית וקידום אתרים - תוכן שיווקי

בין אם אתה טירון ובין שאתה נמצא כבר זמן מה בעסק הזה, סביר ביותר שאתה מחלק את הזמן שלך לפיתוח תוכן האתר ולחישוב כיצד להשתמש בקישורים החיצוניים לשם העלאת דירוג האתר בתוצאות החיפוש. זה קשה להקים עסק, במיוחד שחלק מהמרכיבים הוא כתיבת תוכן שיווקי.

למרות זאת, ידוע שאי אפשר להגיע לשם – למקום הראשון בתוצאות החיפוש – אם לא משקיעים רבות באיכות. אז אתה דוחף קדימה כדי ליצור תוכן מעניין ואינפורמטיבי. אם אתה לא מבלה כשליש מהזמן הנודע להכנה ומחקר של המאמר, אז אתה חייב לשנות את האסטרטגיה שלך – ביצוע מחקר חיוני ביותר למאמר:

המפתח לתוכן איכותי הוא ליצור תרשים כולל שמכיל פרטים מורחבים וציטוטים. זה יעזור לארגן את העבודה וייתן לך כלי לכתוב בקלות יותר מאשר להתנהלות הקודמת שלך. נוסף יש יתרון נוסף ליצירת התרשים המקיף – זה יעזור לך בהמשך להפוך את המאמצים להשקעה. וזה מיועד לכל תוכן שכותבים עליו – מדריכי טיולים, בריאות, סרטים חדשים או בניית אתרים.

ניתן לנסח זאת בדרך אחרת:

המטרה של ביצוע אופטימיזציה בתכני האתר היא לכתוב על אותו מידע רק עם חלק אחר של תרשים מוכן מראש. ובעזרת שיטה זו, שיווק באינטרנט הופך ליעיל וקל יותר;

לדוגמא כתיבת מאמר על חוסר היעילות של אופן שיווק האתרים כיום. המסר בתוכן יישאר אותו המסר, אך למשווקים שונים תהיה משמעות שונה: בעוד שמשווקים צעירים יחשיבו מאמר זה כדחיפה קדימה, כדי לסתור את הנאמר ולהראות שאינו אמת, משווקים בעלי ניסיון יראה זאת כמקור נחמה וילמדו כיצד להקטין את הנזקים ולא להפסיד דירוג רב.

שתי קבוצות היעד קראו את אותו המאמר אך קיבלו רושם שונה המתבסס על ניסיון קודם וביצועים. עם תרשים כולל ומקיף טוב ניתן ליצור מאמרים שונים בקלות.

ביצוע החלק הקשה – כתיבה מעשית

אפילו גוגל מסכים, שעתיד שיווק המאמרים אינו מזהיר, כאשר הכותבים מסתמכים על מאמרים ישנים קודמים מאתרים נחותים.

לכן, בזמן בניית אתר, מומלצת השיטה של איסוף נתונים והבאתם לידי ביטוי בתרשים מסודר, עם ציטוטים ומידע היסטורי, איסוף נתונים זה אומנם ייקח מספר שעות, אך לאחריו ניתן לכתוב מאמרים איכותיים, מקצועיים, מקוריים וששיווקם יהיה יעיל.

בעזרת שיטה זו ניתן לכתוב מאמרים נכבדים ואיכותיים, למרות שזו לא המטרה העיקרית בניסוח התרשים: בעזרתו ניתן לכתוב כשני מאמרים גדולים וארוכים במיוחד (יותר מ1000 מילים) אשר שניהם עוסקים באותו נושא אך מנוסחים אחרת.

הרווחים

בשלב הבא יש לפרסם את המאמרים הללו באתרים חיצוניים בתור מאמרי אורחים, ולשלב בהם קישורים המובילים לאתר שלי ולהגדיל את התנועה (כניסת הגולשים).

חוץ מהגדלת מספר הגולשים שמכירים ונכנסים לאתר, גם דירוג האתר במנועי החיפוש משתפר עקב העובדה שגוגל קורא את הקישורים ומחשיב אתר זה ליותר פופולארי ורלוונטי לנושא העוסק בו.

כדי לכתוב תכנים איכותיים יש לאסוף מידע אמין, להיות בעל ניסיון בכתיבה, לדעת להשתמש ולשלב מילות מפתח נכונות וקישורים ישירים לדפים שונים בתדירות נכונה. לכן יש לפנות לבעלי מקצוע בבקשה לכתיבה ולאופטימיזציה של המלל - חברת אימפלה – בניית וקידום אתרים מקצועית לכל אחד ובכל נושא.

אימפלה מערכות - בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים ועוד - http://www.impala.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב