דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי ילדים 

מאת    [ 16/01/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2522 פעמים ]

עכשיו כשאנחנו הורים, אנחנו נזכרים בהרבה מהמשחקים שאנחנו אהבנו בתור ילדים. ההבדל בינינו לבין הילדים שלנו הוא שהם מקבלים מגוון רחב יותר בהרבה של משחקים ויש להם התאמה הרבה יותר גדולה לכל גיל, הם מותאמים לרמת היכולת של הילד ומגרים את סקרנותו של הילד כדי לפתח בו את יכולת המשחק והיצירה הטבועים בו.

לימוד על ידי משחק הוא הדרך הטובה ביותר להכין את ילדכם לבית הספר, במהלך שנות הגן הילדים נחשפים למשחקים שונים הכוללים משחקי כדור, משחקי מים, משחקי יצירה , משחקי הרכבה ועוד.

משחקים לגיל 5

לכל גיל כדאי להתאים את המשחקים מתאימים ליכולתו של הילד. ילדים רבים היום כבר בגיל 5 יכולים ללמוד את יסודות הקריאה ואת יסודות החשבון על ידי משחקים רבים ומגוונים שפותחו במיוחד כדי לענות על הצרכים הללו. בימינו, מושקעים משאבים רבים בייצור משחקים והרבה אנשי חינוך מעורבים ביצירתם על מנת לתת לילדים שלנו משחקים שקודם כל גורמים להם הנאה ובמקביל הילדים לומדים מהם.

ילדים בגיל 5 אוהבים לשחק במשחקים הגורמים להם לאתגר ומפתחים אצלם יכולות קוגניטיביות. נכון, הילדים לא מבינים מילים כמו קוגניטיבי, הם מבינים שהמשחק שבו הם משחקים עכשיו הוא כייפי ושהם נהנים המאתגר שהוא מציב בפניהם.

בגיל 5 לילדים יש אופי משל עצמם והעדפות שונות של משחקים. יש ברשותנו ההורים, אפשרויות רבות ומגוונות בבחירת משחקים על פי נטיית לבם של ילדינו. חשוב להתאים את המשחקים אל הילד ולא להיפך ומהבחירה המרובה הקיימת לנו אפשר לתת לילדים לבחור במה הם ירצו לשחק.

משחקים לגיל הרך

כשבוחרים משחקים לילדים קטנים יותר אפשר וכדאי לשים לב שאנו מתאימים את המשחק ליכולות של הילד. ילד בגיל שנתיים לא יכול להפעיל משחקים מורכבים מדי והניסיון לשחק איתו במשחקים לא מותאמים יכול לגרום לתסכול. מצד שני, התאמת המשחק הנכון לגיל הנכון יכולה לתת לנו ולילדינו שעות מרובות של הנאה וגיוון שבמהלכם הילדים לומדים ונחשפים למגוון יכולות שימשמשו אותם בהמשך.

איך נדע לבחור את המשחקים לגיל הרך הנכונים? דבר ראשון כדאי לנו לצפות בילד הפרטי שלנו ולראות במה הוא או היא אוהבים לשחק ביותר ולהתאים להם את סגנון המשחקים הזה. במידה ואנחנו רוצים לחשוף את הילד למשחקים חדשים הדורשים יותר ריכוז ולמידה חדשה כדאי לנו לפנות זמן ולהיות סבלניים בפעמים הראשונות שאנו משחקים איתם. לכל ילד קצב התפתחות משלו וחשוב להיות קשובים לכך שהמשחק נשאר בגדר הנאה ולא הופך לחובה.


 

לינקשייק - פרסום ושיווק ברשת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב