דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ערבי קריוקי - ללא ספק בילוי מדליק ואהוב שהולך וצובר פופולאריות 

מאת    [ 14/01/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1676 פעמים ]

ערבי קריוקי - ללא ספק בילוי מדליק ואהוב שהולך וצובר פופולאריות

ערבי קריוקי תופסים מקום נכבד בתחום של אירועים אותם אנו נוהגים לחגוג. ערבי קריוקי לרוב יכללו את אותם חבר'ה שאוהבים לשיר קריוקי באנרגיות גבוהות ונותנים תחושה של קירבה, מה כיפי יותר מאשר לבצע משהו שאוהבים ותורם לנו מנה של אושר.

 

במיוחד בתקופה הזו כאשר כל חודשים משדרים בטלוויזיה תחרות זמר, מי מבינינו אינו רוצה לחוש בדיוק כמו זמר אמיתי, לעלות על במה או לחילופין לעמוד לפני מספר מכרים ואנשים לא מוכרים, לבטא את כישוריי השירה שלך אם יש או לא.

 

צריך לזכור תמיד שבמידה ואתם לא ממש זמרי השנה אין במה להתבייש, קריוקי מיועד לכם! זה אמנם נחמד להפגיז חברים בקול האדיר שלנו אך גם במידה ולא התברכנו בקול מלאכי מותר לנו לזייף בכיף אל תוך המיקרופון.

 

בארץ תמצאו את המונח קריוקי כיותר שכיח בהשוואה למילה המקורית שהיא קראוקה. מקור המילה מגיע אלינו מארצות אסיה הרחוקה ופירושה "תזמורת ריקה". אם יצא לכם עד לא מזמן לערוך קריוקי אתם יודעים על מה מדובר - פלייבקים הינם אלה שמתנגנים ברקע בלי קולו של הזמר שהושמט מהשיר.

 

בנוסף כיום הבילוי האהוב על לא מעטים בארצות שונות בכדור הארץ הינו קריוקי בין אם זה בלויית מכונות המוצבות במסעדות או לחילופין בבילוי משותף בלוויית חבר'ה בחדרים שמיועדים לכך המציעים את השירות.

 

חדי ההבחנה מבינכם בוודאי שמו לב לשינוי שקרה בתקופה האחרונה - צץ ברשת תחום חדש: קריוקי חינם לצפייה ישירה או לחילופין להכנה ביתית על ידי מספר תוכנות שונות. מבילוי שאפשר לעשות רק בתשלום אפשר להפוך את הקריוקי לתחביב חינמי או שלא דורש הוצאה כספית כבדה.

 

במסגרת השינויים הטכנולוגים שמתרחשים עכשיו, נראה שההתפתחות הזו אינה חלפה על התחום הזה, אם עד לא מזמן ניתן היה לבצע קריוקי אך ורק באמצעות קלטות ווידאו או לחילופין על ידי תקליטורים דיגיטליים של קריוקי בשלב מאוחר יותר, הרי שכיום ניתן ליצור קריוקי חינם דרך המחשב הביתי על ידי חיבור בסיסי לאינטרנט. נשמע מטורף! ניתן להתאמן בביתכם ולהגיע מוכנים עם השיר שערכתם.

 

פלייבקים מלווים כל שיר קריוקי שקיים. זוהי בפועל המוזיקה שמלווה את הוידאו ואת המילים שעוברות לפי הקצב של השיר האורגינלי. ניתן לומר שגם אם אנחנו מדברים על פלייבקים של שירים ישנים עדיין מדובר במנגינות איכותיות שתיטמע בראש שלנו כמובן עוד זמן לא מבוטל.

לסיכומו של עניין, תהיו מי שאתם ואם התחביב שלכם הוא שתראו שרים קריוקי בכייף שלכם, פשוט תעשו זאת מבלי להתייחס למה שאחרים אומרים.

שלכם,


אורן דגן - שיגעון הקריוקי


054-7333994




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב