דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלה ליום הולדת 

מאת    [ 13/01/2012 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2447 פעמים ]

כמעט כל הורה מכיר את הסיטואציה שבה יום ההולדת של הילד מתקרב, ועמו גם הלחץ להפיק אירוע בלתי נשכח. בין כל ההתרוצצויות סביב הזמנת החוגגים, העוגה ושאר הסידורים, צריך למצוא זמן כדי לארגן גם הפעלה ליום הולדת. ההורים והסבים עוד הסתפקו במשחקי חברה צנועים, אך כיום דורשים הילדים משהו שיעמוד בסטנדרטים שונים לגמרי. חברות שונות נותנות פתרון לנושא זה ומספקות שלל של הפעלות מגוונות לימי הולדת.

אין כמעט סוף לאפשרויות העומדות בפני ההורים והילדים כאשר הם מחפשים אחר הפעלה ליום הולדת, ואם משקיעים את מעט הזמן הדרוש לכך הרי שמובטח לכל אחד למצוא את ההפעלה שמתאימה לאירוע שלו. חשוב מאוד להתאים את ההפעלה לגיל החוגגים, כיוון שילדים קטנים עלולים להשתעמם מהר מדי בהפעלות שנועדו לילדים מבוגרים מהם. גם לשאלה האם זה יום הולדת של בנים או של בנות יש משקל לא קטן בבחירת ההפעלה.

סוגים שונים של הפעלות

בין שפע האפשרויות של הפעלות ליום הולדת אפשר למצוא הפעלות חברתיות שהן מעין יורשותיהן הצעירות של משחקי החברה של פעם. הדאגה לחינוך הילדים, כמו גם הטרנד החוזר של משחקי החברה מפעם, הביאו לפריחה של הפעלות המתבססות על משחקים חברתיים, אך עם "טוויסט" מודרני שמתאים אותם למאה העשרים ואחת. סוג כזה של הפעלה ליום הולדת נחשב לבעל ערך חינוכי, אך ישנם ילדים (והורים) שייהנו פחות מכך.

לאלו מוצעות בתחום ההפעלות לאירועים מגוון של פעילויות ספורטיביות יותר, כגון ג'מבורי לקטנטנים או מתקנים מתנפחים לכל הגילאים. גם מתקני ספורט אתגרי יכולים להוות רעיון מצוין של הפעלה ליום הולדת, וחשוב לזכור שלא חייבים להישאר בבית בשביל לחגוג. בעיקר כאשר מדובר בבנים, אפשר וכדאי להוציא אותם להפעלות מחוץ לבית, שיאפשרו להם להוציא קצת מרץ לפני שמגיעה העוגה.

בוחרים הפעלה ליום הולדת

בחירת הפעלה ליום הולדת צריכה להיעשות מספיק זמן מראש כך שתוכלו לתאם עם המפעיל, כדי לא לגלות מאוחר מדי שהתאריך כבר אינו פנוי. כיוון שיש כל כך הרבה אופציות כדאי מאוד להתחיל את החיפוש לפחות חודש לפני החגיגה, וכך גם יהיה לכם מספיק זמן לגלות רעיונות שאולי אפילו לא חשבתם עליהם מראש. צעד ראשון בחיפוש יכול להיות באתרים העוסקים בכך, ומהם תוכלו להמשיך הלאה עד שתמצאו את ההפעלה המתאימה.

לסיום חשוב מאוד לא לשכוח שגם אם נטל הפקת יום ההולדת מוטל על כתפיכם, ההורים, הרי שבסופו של דבר מדובר ביום ההולדת של הילד (או הילדה). גם אם תמצאו הפעלה שנראית לכם מקסימה ובעלת ערך חינוכי, לא תשיגו דבר אם הילד חשב על אופי אחר לגמרי של הפעלה ליום הולדת. תנו לילדכם לכוון אתכם להפעלות שהוא נמשך אליהן, והקפידו שההחלטה תהיה בסופו של דבר החלטה משותפת לכולם.

יומולדת קום - האתר המושלם לארגון ימי הולדת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב