ירושלים, דצמבר 07 20? חברת יחסי הציבור הבינלאומית NCSM Strategic Marketing הודיע היום על הקמתה של חטיבה אירופאית אשר תספק שירותי יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי לחברות וארגונים ישראלים בארצות כגון גרמניה ,רוסיה, ספרד ,צרפת ובארצות שהשפות הנ"ל מדוברות. החברה מינתה את ויקטוריה דולבורד המביאה ניסיון עשיר בתחום יחסי הציבור הפאן אירופאים כמנהלת החטיבה. שירותים אלו מתווספים לשירותי יחסי הציבור של החברה בשפות דוברות אנגלית.
השקתה של החטיבה האירופאית עונה על צורך הולך וגדל של חברות ישראליות אשר צריכות לשווק את מוצריהם במספר ארצות בו זמנית ובשפות שונות ונתקלות בקשיים הנובעים מ חוסר תקציב, מנטליות שונה ואי יכולת לתאם פעילות יחסי ציבור בשווקים שונים בו זמנית. NCSM Strategic Marketing הינה החברה הראשונה בישראל המביאה יועצים ממספר דיסציפלינות וניסיון משווקים בינלאומיים שונים תחת ניהול ריכוזי אחד. דבר זה מאפשר לחברות ישראליות לנהל קמפיין בינלאומי במס' שווקים בו זמנית תוך תיאום מירבי מבחינת המסר השגת תוצאות טובות ושמירה על תקציב שאפשר לעמוד בו. פעילות החטיבה האירופאית מתווספת לחמש שנים של ניהול קמפיינים לחברות ישראליות כגון טי טי אי טלקום ((TTI Telecom, טלרד(Telrad) , ריט טכנולוגיות (Rit Technologies) , סיבידיה (cVydia)ועוד בשווקים בינלאומיים כגון ארה"ב , בריטניה, הודו וכו.
הרבה חברות ישראליות הפעילות בשווקים בינלאומיים מחזיקים בתפיסה שעל מנת לקבל יחסי ציבור ברמה גבוהה עליהם לעבוד עם חברות מקומיות. התוצאות שNCSM השיגה בשביל לקוחותיה בחמש שנים האחרונות מוכיחות אחרת. ?אפשר לנהל ולבצע קמפיין בינלאומי מישראל ולהשיג תוצאות מצוינות וזאת מהסיבה שמלבד הכרת השווקים בארצות היעד במידה שווה, רמת המעורבות שלנו בקמפיין היא אישית יותר דבר המוביל להכרת החברה והשוק בצורה טובה יותר", מסביר אבי יאיר מיסד ומנכ"ל של NCSM. דבר המוביל לתוצאות טובות יותר וממוקדות יותר המשרתות את המטרות העסקיות של הלקוח בצורה טובה יותר.
למידע נוספת נא לפנות לאתר של החברה: www.ncsm.co.il
השקתה של החטיבה האירופאית עונה על צורך הולך וגדל של חברות ישראליות אשר צריכות לשווק את מוצריהם במספר ארצות בו זמנית ובשפות שונות ונתקלות בקשיים הנובעים מ חוסר תקציב, מנטליות שונה ואי יכולת לתאם פעילות יחסי ציבור בשווקים שונים בו זמנית. NCSM Strategic Marketing הינה החברה הראשונה בישראל המביאה יועצים ממספר דיסציפלינות וניסיון משווקים בינלאומיים שונים תחת ניהול ריכוזי אחד. דבר זה מאפשר לחברות ישראליות לנהל קמפיין בינלאומי במס' שווקים בו זמנית תוך תיאום מירבי מבחינת המסר השגת תוצאות טובות ושמירה על תקציב שאפשר לעמוד בו. פעילות החטיבה האירופאית מתווספת לחמש שנים של ניהול קמפיינים לחברות ישראליות כגון טי טי אי טלקום ((TTI Telecom, טלרד(Telrad) , ריט טכנולוגיות (Rit Technologies) , סיבידיה (cVydia)ועוד בשווקים בינלאומיים כגון ארה"ב , בריטניה, הודו וכו.
הרבה חברות ישראליות הפעילות בשווקים בינלאומיים מחזיקים בתפיסה שעל מנת לקבל יחסי ציבור ברמה גבוהה עליהם לעבוד עם חברות מקומיות. התוצאות שNCSM השיגה בשביל לקוחותיה בחמש שנים האחרונות מוכיחות אחרת. ?אפשר לנהל ולבצע קמפיין בינלאומי מישראל ולהשיג תוצאות מצוינות וזאת מהסיבה שמלבד הכרת השווקים בארצות היעד במידה שווה, רמת המעורבות שלנו בקמפיין היא אישית יותר דבר המוביל להכרת החברה והשוק בצורה טובה יותר", מסביר אבי יאיר מיסד ומנכ"ל של NCSM. דבר המוביל לתוצאות טובות יותר וממוקדות יותר המשרתות את המטרות העסקיות של הלקוח בצורה טובה יותר.
למידע נוספת נא לפנות לאתר של החברה: www.ncsm.co.il