דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת שער חשמלי 

מאת    [ 10/01/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2019 פעמים ]

בחירת שער חשמלי הולם אינה קלה. מחיר שער חשמלי עשוי להיות גבוה, והוא דורש תחזוקה לאורך זמן. יחד עם זאת, לפעמים השקעת סכום כסף ניכר בשער חשמלי חזק ואיתן עשוי לחסוך כסף ו...צרות בהמשך הדרך. 

 

להלן כמה מן השיקולים, שכדאי לקחת בחשבון, כאשר עומדים לפני בחירת שערים חשמליים:


    • גודל הפתח הוא מרכיב חשוב בשיקולי בחירת שער חשמלי. בדרך כלל, ככל שהפתח רחב יותר יהיה מחיר שער חשמלי יקר יותר.
    • כמות השטח הפנוי הנמצא סביב המקום המיועד לשער אף היא שיקול מכריע בעת בחירתו. באיזורים כפריים, בהם השטח לרוב בלתי מוגבל, ניתן יהיה לבחור כמעט כל סוג של שער חשמלי. באיזורים עירוניים וצפופים, ייתכן שיהיה צורך לבחור באחד או שני סוגים של שערים חשמליים בלבד.
    • משקל השער המיועד קובע במידה רבה את סוגו וסוג המנוע, שיפעיל אותו. משקל השער נקבע על ידי גובהו ורוחבו, וכן על ידי החומר, שממנו הוא עשוי.
    • מהירות פתיחה וסגירה: בבתים פרטיים מהירות הפתיחה של השער החשמלי פחות חשובה, אך במרכזי מסחר, מוסדות גדולים וכד' מהירות הפתיחה והסגירה של השערים החשמליים מאפשרים כניסה ויציאה של מאות מכנויות ביום חשובה ביותר.
    • תכיפות הפעלת השער החשמלי אף היא שיקול חשוב. בבתים פרטיים השימוש בשער החשמלי נמוך בהרבה מאשר במפעלים, באיזורים מסחריים או במוסדות. שער ביתי מיועד לפתיחה של כ-12 פעמים ביום, לעומת מאות ואף אלפי פעמים ביום באיזורי מסחר ותעשייה.
    • בניית השער: הוספת מנוע חשמלי לשער קיים עלולה להיות מסוכנת. שערים חשמליים צריכים להיות מתוכננים בקפידה מן היסוד ובנויים במקצועיות על ידי מומחים בתחום.
    • מיקום השער החשמלי הוא נקודה חשובה נוספת, שיש לתת עליה את הדעת. אם השער החשמלי ממוקם בשכונת מגורים, עמוסה בילדים קטנים, יש להתקין שער, שיכלול את כל אמצעי הבטיחות להגנה מפני אסון. כמו כן, יש לדאוג לתחזוקה שוטפת של השערים החשמליים באיזורים כאלה. 

 

מחיר שער חשמלי תלוי בראש וראשונה באופציות ההפעלה השונות שלו: ככל שאלה מגוונות יותר, ומאפשרות דרגת ביטחון גבוהה יותר, כך מחירו של השער גבוה יותר. המחיר תלוי גם, כמובן, בסוג השער, בגודלו, ובחומרים ממנו הוא עשוי ועלויות התקנתו בבית הלקוח.

שיקול חשוב בעת בחירת שער חשמלי הוא העיצוב שלו. אין כל הכרח, ששער חשמלי יהיה מוצר מכוער. השערים באים במגוון רחב של צורות וחומרים: ניתן לבחור שערים עשויים מפלדה בעיצוב מודרני, ואף מברזל מלובן בדוגמה ויקטוריאנית.

שער חשמלי מעוצב ומותאם לבית עליו הוא מגן עשוי להעלות את ערך הנכס, ומוסיף ביטחון במקום שבעבר לא היה.

חשוב להזכיר את העובדה, ששערים חשמליים לבדם אינם יכולים לספק את כל צורכי הביטחון. השוק מלא היום במערכות ביטחון ביתיות משוכללות, המאפשרות לדיירי הבית לצפות בבהירות בכל שטחי הבית והגינה שלהם, לקבל התרעה מיידית על חדירת פולש זר, ואף מקנות אפשרות חיבור לשירותי הביטחון השכונתיים, אשר יתייצבו בנכס במהירות במקרה של חשד למעשה לא חוקי. מצלמות אבטחה מעל לשער החשמלי הפכו חיזיון נפוץ בשנים האחרונות בשכונות יוקרה, והן משאירות בידי בעל הבית, הנמצא בטוח ומוגן בביתו, את ההחלטה, אם לאפשר לאדם או לרכב הניצב בשער להיכנס אל שטחו.

גד אלון, בעל חברת גד שערים מציע מגוון פתרונות חכמים בהתקנת שערים חשמליים לכל צורך. שירותי התקנה, תיקון, ייעוץ ועוד. מעל 25 שנות נסיון ואלפי לקוחות מרוצים! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב