דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול פרויקט IT הוא עסק לכל דבר 

מאת    [ 10/01/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2057 פעמים ]

"ניהול פרויקט צריך להיות מתוחם ונמדד בכל ההיבטים - של זמן, תהליכים, תקציב וכוח אדם. יש להתייחס אליו כאל עסק לכל דבר. כך, הוא יביא להשגת תוצאות טובות יותר במהלכו ובסיומו". את הדברים הללו אמרה עדה מרקמן, מנכ"לית משותפת של BDA. מרקמן דיברה באירוע שולחן עגול לבכירי ה-IT שערכה HP ישראל היום (ה') באקסודיה שבתל אביב, בהפקתאנשים ומחשבים.

לדבריה, "תחום ניהול הפרויקטים הוא אחד ממדעי הניהול האפקטיביים והשימושיים ביותר. מימוש נכון שלו מביא לחסכון במשאבים, להשגת יתרון תחרותי ולהגעה מהירה יותר של מוצרים לשוק. ניהול פרויקטים תוך מימוש הגישה המתאימה לארגון יביא להשגת התוצאות המיטביות בהיבטים העסקיים". מרקמן הסבירה, כי "נדרש להשקיע בניהול פרויקטים. יש לתחום הזה ערכים עסקיים ותחרותיים עבור הארגון, לא רק היבטים ניהוליים".

היא הוסיפה, כי "היתרונות שאותם משיג ארגון שמממש ניהול פרויקטים הם מרחיקי לכת. בישראל ניכרת התקדמות בתחום בעשור האחרון, אולם עדיין הדרך ארוכה ויש עוד מה לעשות בתחום. נראה, כי השוק הולך להעמיק בתחום PPM, בשל ההפנמה שבתועלות הטמונות בו".

BDA, אמרה מרקמן, מטמיעה את כלי ה-PPM של HP בשוק הישראלי. היא סיפרה על הליווי שהחברה שלה מבצעת במרכז מו"פ בישראל של חברה גלובלית, ואמרה, כי מדובר בפרויקט רב-תחומי, חוצה יבשות, וכי הוא מכיל בקרבו מאות שנות אדם. בשל מימוש נכון של מתודולוגיה לניהול פרויקטים, בשילוב כלי HP שאותם היא מטמיעה, אמרה מרקמן, כי הארגון צפוי להשיג חסכון של מיליוני דולרים לארגון.

"השוק הגיע לבשלות שמאפשרת לו להטמיע כלים לניהול פרויקטים", סיכמה. "ארגונים רואים את היכולת לקבל החזר השקעה מהיר עימם, לצד הגדלת התחרותיות והרווחיות, יחד עם אספקת בקרה, ניראות ושקיפות על כלל התהליכים".

קגלר דאגן, יועץ לערך עסקי ב-HP לאזור EMEA, הציג את התועלות בניהול פרויקטי IT. "פילוסופיית PPM מסייעת למנהלים לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון", אמר. לדבריו, סביבת המיחשוב של המנמ"ר דורשת ממנו לעשות יותר בפחות, ובמסגרת זו, הוא נדרש לבחון האם הוא עושה את הפרויקטים הנכונים, והאם אלה עונים על צרכיו העסקים של הארגון. דאגן ציטט מחקר שנערך בקרב מאות מנמ"רים שיישמו את גישת ניהול פרויקטי IT, וממנו עולה, כי ניתן להגיע לחיסכון משמעותי בתקציבי המיחשוב בשל יישום זה.

סטיב בומונט, מנהל פריסייל ב-HP לאזור EMEA, הדגים כיצד ניתן לשלב את כלי ניהול הפרויקטים של החברה באופן שיופקו ממנו מירב התועלות.

את האירוע חתמה הרצאתו של באטוראיי טוק, מנהל מחלקת PPM בחברת טורקסל (Turkcell), שהציג סיפור לקוח.

פורסם : אנשים ומחשבים

 

עדה מרקמן, מנכ"ל חברת BDA - Projects המתמחה בלווי, ייעוץ וביצוע פרוייקטים הכוללים סינרגיה בין עולם המחשוב, תהליכים עסקיים והטמעתם על ידי המשתמשים. החברה מתבססת על מספר מתודולוגיות עבודה (ביניהם Lean IT, Agile, Scrum) על מנת לאפשר לארגונים להיערך בצורה מיטבית לאתגרים מולם הם ניצבים. 


ada@bda-projects.co.il


www.bda-projects.co.il


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב