דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פורץ מנעולים 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2138 פעמים ]

הכשרתו של פורץ מנעולים

הקריירה של איש המקצוע מתחילה בלימודים. השוק מציע כיום קורסים רבים ללימוד רזי המקצוע של פתיחת מנעולים יעילה תוך צמצום נזקים עד כמה שניתן. חשוב לזכור שמדובר במקצוע שלמעשה מעניק לכל אחד את הידע ואת היכולת לפתוח כל מנעול. מסיבה זו, מי שרוצה לעסוק במקצוע זה כדאי שיצטייד בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל, שתבטיח כי אין לו רישום פלילי. תעודה זו תהיה חיונית ביותר בכל הקרירה של איש המקצוע, שכן חברות מנעולנות גדולות ידרשו לראות תעודה כזו לפני שיקבלו לעבודה עובד חדש. מעבר לכך, גם לקוחות פרטיים יכולים לבקש לראות תעודת יושר בטרם נותנים לאיש זר לפרוץ את מנעול ביתם.

ניסיון מקצועי

ניסיון מקצועי של פורץ מנעולים חשוב כמו ניסיון של כל בעל מקצוע אחר. מנעולן מקצועי יכול לפרוץ את המנעול בצורה עדינה עד כדי כל, שלפעמים מזמיני העבודה יוכלו להשתמש במוצר שנפרץ גם אחרי הפריצה. כך למשל, פריצה של כספת שבוצעה בידי פורץ מנעולים לא מנוסה עלולה לצאת מכלל שימוש ויהיה צורך בהחלפתה. כל תחום מקצועי מאפשר לאיש המקצוע להשתפר עם השנים, ופורץ מנעולים אינו שונה מכלל זה.

אנשי מקצוע רעים - אין משמעו מקצוע רע

לפני מספר שנים, תחקיר טלוויזיוני גדול חשף שיטה מכוערת של מנעולנים לגרום ללקוחות שלהם לשלם הרבה כסף על מוצרים מיותרים. שיטת הפעולה הייתה מאוד פשוטה, כשהם הוזמנו להחליף חלק זול במנעול או שפוט לפרוץ את הדלת, הם סיפרו שקרים ללקוחות על כך שהם חייבים להחליף מנעולים למוצרים יקרים מאוד. תחקיר זה הכתים בשם רע את כל תחום המנעולנות, וחבל מאוד. חשוב לזכור שכמו שיש אנשי מקצוע בעייתיים, כך יש גם אנשים אמינים, שמבצעים את עבודתם בצורה יעילה. מסיבה זו, חשוב מאוד שהלקוחות יבדקו היטב מיהם אנשי מקצוע אליהם פונים, וכך יבטיחו לעצמם שירות איכותי וממוקד, בלי קניית מוצרים מיותרים.

 באלו מקרים פונים לפורץ מנעולים

תפקידו של פורץ המנעולים הוא לפתוח כל מנעול, איפה שלא יהיה. יש בביתכם כספת ישנה ואתם לא זוכרים את הקוד? תרימו טלפון לפורץ מנעולים. בנוסף, מנעולן יפתח גם דלתות של בית מגורים, בית עסק ואפילו רכב נעול. הרבה פעמים השירות הנדרש דחוף מאוד, שכן הלקוח עומד מול דלת נעולה של ביתו או רכבו, ואז המנעולן צריך לדעת להעניק את השירות בדחיפות, או לדעת גם לוותר על העבודה כשאינו יכול להגיש את העזרה בזמן. קיימות גם פניות שאינן מצריכות תגובה מיידית, כגון פתיחה של מגרת מסמכים שהמפתח שלה אבד. בכל מקרה, פורץ מנעולים טוב צריך לעמוד בלוחות הזמנים של לקוחותיו, או לוותר על העבודה.

 

מחפשים מנעולן? היכנסו להמשך קריאה על מנעולנים מומלצים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב