דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקלטת קליפ לבר מצווה 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 1825 פעמים ]

קליפ לבר מצווה צריך להיות מקצועי ומרגש, לא ארוך מדי ולא קצר מדיי, כזה שירתק את האורחים ויתרום לאירוע מוצלח!
ישנם מספר כללי אצבע שצריך לקחת בחשבון לפני שניגשים להקלטה והפקת הקליפ:

1.  כל קליפ מתחיל בבחירת פלייבק (מוזיקה ללא מילים של שיר מוכר) - חשוב מאוד לבחור פלייבק שהזמר או בעל האירוע אוהב במיוחד. המוזיקה שתלווה את המצגת או הקליפ מאוד תשפיע על העברת המסר והתרגשות הקהל באירוע. בחירת שיר אהוב ומוכר לפלייבק עוזרת להעביר את המסר, ומגבירה את ההנאה בצילומי הקליפ.
חשוב לבחור באולפן שמכיר ועובד עם מאגר גדול של פלייבקים ישראלים ולועזים, אשר באפשרותו לעזור לכם ולייעץ לגבי התאמת השיר לרוח הקליפ ובהתאמתו לרעיונות צילומיים (לא פעם הקטעים המצולמים בקליפ לא מתאימים לשיר שמלווה את הקליפ, וחשוב להימנע מכך)

2.  מילות השיר - בחרתם פלייבק? עכשיו צריך לבחור אם לשיר את המילים המקוריות או לכתוב מילים לכבוד בעל השמחה, מילים שמתארות אותו, מספרות על חוויה ספציפית או תכונות אופי, תחביבים או כל סיפור שיכול לעניין, להצחיק או לרגש את בעל השמחה והאורחים באולם.
כמובן שמומלץ לכתוב מילים מקוריות... זה קצת יותר קשה אבל ההשפעה של זה מרגשת ומצחיקה בהרבה! הדרך הכי נכונה היא לגשת לכתיבת מילים באמצעות כתיבת תכונות אופי, תחביבים ו/או סיפור משמעותי בחיי בעל השמחה. כאשר יהיה בפניכם ריכוז של כל אלו, יהיה הרבה יותר קל לחרוז מילים לשיר ולהביע את הרשום על הנייד ע"י שיר מקורי בהתאם לרושם שתבקשו לייצר (מרגש, מצחיק, מפתיע וכדומה).

3. הקלטת השיר - אנחנו מתקדמים.... אז יש לנו פלייבק ובחרנו מילים וכעת נשאר לנו להקליט את השיר, רגע לפני צילום הקליפ ועריכתו. חשוב לבחור באולפן מקצועי אשר ברשותו ציוד הקלטה מתקדם. ההקלטה אפשרית ע"י זמר יחיד או קבוצת זמרים וחשוב לברר לפני שהאולפן מאפשר מספר בלתי מוגבל של ניסיונות עד לקבלת התוצאה המושלמת, בדרך לקליפ מושלם. בסיום ההקלטה, בדרך כלל ישנה עבודת אולפן נוספת שנעשית ע"י טכנאי האולפן וכוללת עריכת מיקס ותיקון זיופים. את התוצאה תבקשו לקבל על גבי דיסק אודיו, ללא קשר לצילום הקליפ וההפקה הסופית (כך תהיה לכם מזכרת מוסיקלית ותוכלו לשמוע אותו בבית מספר פעמים בשביל לקבל רעיונות לקליפ שאתם הולכים לצלם בימים הקרובים)

4. צילום הקליפ - צילום הקליפ מתרחש באולפן עצמו, בו מצלמים את הזמר/ים בזמן השירה ובשילוב אלמנטים נוספים (גיטרה, קלידים, תופים וכדומה) ולאחר מכן יוצאים לשטח לצילומי רקע בהתאם לנושא הנבחר. כמו בהתאמת מילות השיר לפלייבק הנבחר, גם כאן קיים הצורך להתאים את מקום הצילום לנושא השיר ולמסר שמנסים להעביר.

5. יצירת הקליפ - תהליך היצירה הסופי כולל עריכת חומר הצילום, הסאונד וכל מדייה נוספת (הקלטות מהבית, קלטות ישנות, תמונות סטילס) ושילוב כל אלה לכדי תוצר סופי.
יש לקבוע בתחילת העבודה ולפני הזמנת העבודה שניתן להוסיף ולשלב תמונות שהבאתם מהבית, קטעי וידאו ישנים וכתוביות. ראיתם מספר פעמים ועדיין לא מרוצים ממש? וודא שקיימת אפשרות לעשות שינויים לאחר הגשה (יש להבהיר זאת בתחילת העבודה כי לעיתים קרובות ישנם תיקונים שצריך לעשות)

בסיום העבודה אתם תקבלו בדר"כ (תלוי בנותן השירות) שלושה עותקים ארוזים בכריכה מהודרת. 

שיהיה במזל!


ערן רגב, בעל נסיון רב בהקלטות ובעריכת קליפים לאירועים.


לקבלת פרטים והצעת מחיר - סטודיו 65, ערן 0523-845030, www.studio65.co.il



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב