דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אפשר לעשות ביום נישואים? 

מאת    [ 06/01/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 6491 פעמים ]

מה אפשר לעשות ביום נישואים?

אחת לשנה יש לבני הזוג את זמן האיכות המושלם. כל זוג חוגג לו יום נישואים, במידה והוא התחתן. יום נישואין הוא היום שבו הכריזו שני בני הזוג קבל עם ועולם על התמסדות מערכת היחסים שלהם ומאז חוגגים את התאריך בכל דרך אפשרית. כמובן שיש דרכים רבות שבעזרתן ניתן לחגוג יום נישואים, אך כל יום נישואין תלוי בבני הזוג עצמם. אחת הדרכים הטובות ביותר לחגוג היא פשוט לצאת למסעדה ולהעביר זמן איכות יחד. לזוגות נשואים יש כבר ילדים בשלב מסוים ולא ניתן באמת להעביר את זמן האיכות איך שרוצים, אלא צריך למצוא לילדים מישהו שישמור עליהם.

לפני הכל צריך לברך. לרוב מדובר על הגבר במערכת היחסים הזו והוא זה שקונה או מכין כרטיס ברכת חיים מאושרים ליום הנישואים ולעיתים כרטיס ברכת החיים המאושרים צריך לבוא גם מצידה של בת הזוג. חשוב מאוד לעשות דברים באופן הדדי כדי שהכל יהיה שוויוני, למרות המוסכמות החברתיות שמבקשות מהגבר ליזום ולהיות הרומנטי מבין השניים. למרות הכל, עדיין חשוב לדעת שהגבר אחראי על אותה ברכה ליום הנישואים והכנה של כרטיס ברכה ליום הנישואין היא מחווה יפה ורומנטית שצריך להשקיע בה עד כמה שניתן. כמובן שיש גברים שעדיין מוצאים ביום הנישואים סיבה מספיק טובה להביא לבנות הזוג שלהם זר פרחים, אך חשוב מאוד להיות רומנטיים.

לאחר שהובהר כל עניין המחוות, יש את עניין זמן האיכות שצריך לנצל אותו. אם כבר בני הזוג חושבים על יום הנישואים, אפשר לנצל את זמן האיכות על ידי יציאה למסעדה, סרט או בית קפה, ויש גם את מי שיעדיפו לא לצאת או לעשות משהו מיוחד ביום הנישואים עצמו אלא ייסעו בסוף השבוע הקרוב לצימר מפנק ושם יעבירו את הזמן ביחד ובטיולים. הכל תלוי בדרך שבה בני הזוג בוחרים לצאת ולבלות יחד וכמובן זה תלוי גם במה שהם משאירים מאחרו, כמו ילדים, חיות מחמד וכיוצא בזה. לפעמים לא צריך לצאת יותר מדי, אלא נחמד לקבל ברכות ליום נישואין הדדיות או אפילו ברכות ליום נישואים מבני משפחה וחברים. אם את החתונה מעבירים בני הזוג יחד עם החברים והמשפחה, אין שום סיבה לא לקבל קצת תשומת לב בתאריך הזה מדי שנה. גם ככל שעובר הזמן ושנות הנישואים מצטברות, יותר אנשים מכבדים את המעמד ואת היכולת של בני הזוג להמשיך ולחיות יחד כל הזמן.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב