דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר המותאם מראש לקידום אתרים 

מאת    [ 05/01/2012 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 1732 פעמים ]

בניית אתר המותאם מראש לקידום אתרים

בניית אתר יכולה להתבצע בצורה הטובה ביותר לקידום אתרים ובו זמנית בניית אר אחר יכולה להתבצע באופן שיכול להרוס טוטאלית כל אפשרות לקידום בעתיד ללא שינוי מבנה האתר בצורה מאסיבית.
כיצד נדע לבנות את האתר בצורה שתתאים לו לקידום בזמן שלאחר מכן, כאשר חלק גדול יכול להתבטא גם בבחירת מילות המפתח שקשורות יותר לבניית האתר מאשר לקידומו בתחילה, ובחירת תפריטים וקטגוריות נכונות שבהם האתר יסווג לפי הצורך.

בנית אתרים שתבוצע ללא התאמה באופן מלא מלכתחילה לאתר, תגרום לו להתברג במקומות לא אטראקטיביים שיכולים להתבטא במיקומים של 100+ ולעיתים אף 200+ רק בגלל חוסר התאמה בסיסי של האתר, שבקלות היה יכול להתברג ב80 התוצאות הראשונות ללא מאמץ כלל ומשם הדרך למיקומים יותר אטראקטיביים עזרת קידום אתרים נכון הייתה יכולה להיות קלה ביותר.

מבנה טוב לגולש ולא רק לקידום

נתחיל בעובדה שלא משנה כמה תקדם את אתרך במידה והגולש לא ימצא אותו רלוונטי, הוא לעולם לא יתקדם בצורה אמיתית, ותחשוב על כך בצורה כזאת, אתה מקדם כדי שגולשים יכנסו ולא רק בשביל גוגל, קידום יכול להתבצע בצורה נכונה אך כל עוד ה BOUNCE RATE גבוה, זה אומר שאתרך איננו רלוונטי וזה יכול לפגוע קשות לא רק בקידום אלא גם בעסקים שלך דרך האתר.

מאחר וההבדל בין אתר חדש לותיק הוא עצום מכיוון שאתר ותיק כבר הוכיח רלוונטיות בתחום גם אם איננו מקודם על ידי מקדם אתרים, ברגע שיתחיל להיות מקודם הוא יוכיח קידום באופן מהיר ביותר ויראה תוצאות ברורות וטובות בהרבה מאשר אתר חדש שנבנה רק עכשיו וכבר מתחיל להיות מקודם במנוע החיפוש, אתר זה אמנם יגיע לתוצאות טובות ואולי אף יגיע למיקום הראשוני של האתר הותיק, אך עדיין ייאלץ להוכיח את עצמו במבנה אתר נכון, אתר שכן מושך גולשים להיכנס ולקרוא את הכתוב בו ואתר שכן מצליח להראות רלוונטיות בתוכן הכתוב בו לעבר מילות המפתח שבחרנו מראש.

גוגל ידע לזהות את מילות המפתח הכתובות ומתפרשות על פני האתר לא רק באופן הישיר בו הן כתובות, אלא גם בתור מילות המפתח וביטויים ארוכים יותר אשר מילות המפתח נכללות בהן, בניית האתר וקידומו תחת אותו חברה יבטיח כי החברה יודעת בדיוק מה היא עשתה ובנתה את האתר בהתאם גם למען קידום עתידי של האתר ובכך נבטיח בנייה המותאמת לקידום מראש וזה יוכיח את עצמו מהרגע הראשוני שהאתר עלה לאוויר.
מבנה טוב של האתר מבחינה תפריטית ועיצובית יבטיח כי הגולש יוכל לנווט באתר בקלות ולקרוא בין המאמרים השונים ללא מאמץ מיותר, בכך נוריד את ה BOUNCE RATE של האתר, וזה יוכיח כי אתרינו רלוונטי ומושך גולשים, דבר שגוגל לא תתעלם ממנו.

בנית אתרים

בהמשך לנושא כי מי שבונה לך את האתר ידע גם לקדמו בהתאם, דבר זה הוא חשוב ביותר מאחר וכי בתור החברה שבנתה לך את האתר הם ידעו להתאים את מילות המפתח לא רק של העמוד הראשי אלא גם של העמודים המשניים להתאמה של מונחי הזנב.
ניתן לראות כי חברות בניית האתרים ידעו גם לקשר מאתרים מתאימים עוד מהרגע שבו האתר הוקם, מאתרים רלוונטים בנושא שעליהם הם חקרו בנושא עוד לפני שהאתר הוקם, ובכך לבנות מאגר קישורים לתמיכה ויצירת באזז שיווקי ברגע שהאתר עלה כדי למנף אותו לעבר המיקומים הראשונים עוד מתחילתו.

WSD בנית אתרים תדע לבצע עבורך בנייה, עיצוב, קידום, אחסון ותחזוקה מתאימים משלב ההחלטה שלך להקים את האתר, ועד לשביעות רצון ואתר פעיל באופן שוטף אשר מייצר מאגר לקוחות לבית העסק שלך.

בניית אתרים מקצועית
WSD




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב