דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים לאירועים- קצת מעבר למה שמספרים 

מאת    [ 05/01/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2951 פעמים ]

אתם מתחתנים? מזל טוב!! עכשיו הגיע הזמן להזמין אנשי מקצוע על מנת שהחתונה תצא כמו שתמיד רצינו. אז מה אנחנו צריכים? אולם, הזמנות לחתונה, רב, די ג'יי, צלם... ומה אנחנו רוצים עוד כדיי שהחתונה שלנו תצא קצת יותר מיוחדת? מגנטים לחתונה יכול להיות רעיון לא רע.

אומנם בשנים האחרונות מגנטים לאירועים נהיו דבר הכרחי בכל אירוע, אם אין לכם מגנטים לאירועים כנראה שיורגש בחתונה שלכם שמשהו חסר. אז אם כבר החלטתם שאתם רוצים מגנטים לחתונה באירוע שלכם, אז עכשיו לעבודה, מתחילים לעשות סקר שוק, כמה מגנטים לחתונה אנחנו רוצים בחתונה שלנו? מי הצלם וכמה צלמים יהיו בכלל? כל השאלות האלו מאוד רלוונטיות והכרחיות אבל לא מספקות. קיימים מספר דברים שחשוב לדעת לפני שסוגרים על ספק של מגנטים לאירועים הזול ביותר. אומנם ברגע שאנחנו סוגרים עם ספק שכזה יש כאלה שיאמרו שאלו סך הכל מגנטים לאירועים ופה אפשר לחסוך מעט, אבל קיימים מספר דברים שיכולים להפוך את הזול ליקר, ואותם אני ירחיב לכם כאן.

ראשית כל, חישבו מדוע אתם מעוניינים שבחתונה שלכם יהיו מגנטים לחתונה? סביר להניח שזה בגלל שזה אחלה גאדג'ט, האורחים יכולים לקחת תמונות הבייתה למזכרת, ולתלות אותם על המקרר כך שיהיה להם זיכרון מהאירוע שלכם לכמה שנים טובות. כאן מתחילה הבעייה כאשר לוקחים את אותם מגנטים לאירועים הבייתה והוא מתחיל לדהות מקרני השמש ומחזיק מקסימום חודשיים, או שהמגנט מתבלה מספיק מהר כך שהוא מתחיל ליפול מהשדה הממוגנט ומשם הדרך לפח היא קצרה. על כן, בבחירת ספק מגנטים לחתונה שלכם חשוב לדעת באיזה חומרים הוא משתמש, אם הנייר עליו הוא מדפיס את התמונה מספיק איכותי ועמיד על פני המגנט והאם הצבעים עליו לא דוהים במהירות.

דבר נוסף שחשוב לדעת, קיימים לא מעט מבצעים בכל מוצר בשוק, כולנו גם משערים שבמרביתם קיימים תפיסות שיווקויות מסויימות שיכולות לבוא גם לרעתינו. כלומר, רעיונות שונים שהלקוח לא יודע עליהם אשר מוזילים להם את העלויות ועל כן הם יכולים להרשות לעצמם לעשות "מבצע". כאן קבור הכלב! קיימים לא מעט ספקי מגנטים לאירועים שיציעו לכם מגנטים ללא הגבלה באירוע שלכם, אבל השאלה היא אם אותו צלם שהם מביאים יכול להנפיק כל כך הרבה מגנטים לאירועים. השאלה היא מה ההספק שלו... סביר להניח שכל צלם חרוץ ויחיד בחתונה המנפיק מגנטים לחתונה יוכל להגיע מקסימום ל-250 תמונות ממוגנטות. גם סביר להניח שאם מראש היינו סוגרים עם אותו ספק מגנטים לאירועים על 250 מגנטים היינו יוצאים יותר בזול. על כן, לפני כל מבצע שכזה, נסו להבין מה עומד מאחוריו.

כיוון שמגנטים לאירועים זולים יכולים לעלות לכם ביוקר!

 

לאחר קריאה מרובה בנושא החלטתי לכתוב על זה. המאמר הדן על כל נושא מגנטים לחתונה. מה שכדאי לשמוע עליהם ולא סיפרו לכם עדיין, קיימים דברים שונים שאנשים פשוט לא מודעים אליהם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב