דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה נכונה של מקצוע כקריירה ארוכת טווח: בעלי מקצוע 

מאת    [ 05/01/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2672 פעמים ]

מי נהנה יותר מהעבודה שלו בסופו של דבר?

שאלה שכולם חושבים ישר שהם יודעים את התשובה, אך התשובה האמיתית היא לא כזו קלה. בואו נסתכל על הסטטיסטיקה קודם. בעלי מקצוע רבים אשר עובדים בתחומים הנחשבים ליוקרתיים יותר אכן במחקרים השונים אומרים שהם אכן מבסוטים מעבודתם. הטרנדים החדשים והנישות השונות בשנות האלפיים וכמו כן גם העבודות החדשות שנוצרו עקב התפתחות טכנולוגית מאפשרות לכך שכל סוגיהם של בעלי מקצוע רבים יכולים לפתח את הידע שלהם כך שבעלי מקצוע פשוטים יחסית, יכולים ללמוד ולשפר את היכולות שלהם בעזרת הטכנולוגיה.

הכי מרוצים

בעלי מקצוע כמו חשמלאים הם הכי מרוצים לפי הסטטיסטיקה הרבה נוטה לכיוון בעלי מקצוע שעוסקים בדברים ובעבודות בעלי סטטוס גבוה ויוקרתי. בסופו של דבר בכל בית יש אשה וגבר ששניהם עובדים בדרך כלל קשה בשביל פרנסתם. בדרך כלל הגבר קצת יותר "קמצן" גם אם מרוויח יפה ומביא הבייתה פרנסה סבירה. בכל זאת יש את אלה שעובדים קשה ולא מרוויחים הרבה, אבל זה תלוי בהרבה גורמים בסופו של דבר והסטטיסטיקות לא נכנסות לתוך ביתו של האדם כדי לראות מה באמת קורה שם כשהוא לבד עם עצמו ועם משפחתו. בכל זאת הסטטיסטיקות מצביעות לכיוון בעלי מקצוע אשר עוסקים במקצועות טכנולוגיים ובעלי השכלה גבוהה.

ההשפעה הכי חזקה

לפי הסטטיסטיקות הרבות, המחקרים והשאלונים שבעלי מקצוע רבים מקבלים אפשר לראות שהדשא הוא ירוק יותר כי בעלי מקצוע מרוצים הם חופשיים מדברים שהיו עושים אותם לא מרוצים. בעלי מקצוע שעובדים בתחום של "עבודת כפיים" פיזית לא היו מרוצים לשבת כל היום בתוך משרד, בעלי מקצוע שעובדים בתחומים של "השכלה גבוהה" מרוצים מזה שהם אינם נחשפים בזמן העבודה שלהם לתנאי שטח קשים ועבודה פיזית. סביבת העבודה היא הגורם. בעלי מקצוע רבים לא מסתכלים רק על הכסף.

בעלי המקצוע ה"פשוטים" אכן התקדמו

היום לדוגמא בעל מקצוע שעבד בעבודה אשר דרשה ממנו להבין בעיקר בברגים מברגים וצינורות, יכול ללמוד עוד ולשפר את יכולת העבודה שלו וגם את התעסוקה שלו אל תוך ענפים חדשים. יש כל כך הרבה דוגמאות לכך. בעלי מקצוע רבים משגשגים בגלל עובדה פשוטה זו שהעולם הטכנולוגי דורש מכולם וככה כולם דורשים גם שבעלי המקצוע יתנו להם מוצרים עם יעילות ויישום של הטכנולוגיות החדשות כגן אנרגיה "סולארית" או עבודה עם כלים ומונים ממוחשבים או חומרים טבעיים מסונטזים. בעלי מקצוע מרוצים מזה, כי לעבוד עם כלים ממוחשבים, חומרים לא מסוכנים ומסונטזים ועם יכולות יישום שיפורים טכנולוגים בזמן העבודה, עושה את סביבת העבודה שלהם למשופרת עוד יותר. כולם נהנים אם כך מהתקדמות הטכנולוגיה של שנת 2012.

 

מאמר בנושא בעלי מקצוע. מסתבר שכל סוגיהם של בעלי מקצוע נהנים היום מההתקדמות הטכנולוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב