דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג מחדש לעסק וותיק 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2256 פעמים ]

חשבתם פעם למה לקוחות מעדיפים מוצר מסוים אחד על פני מוצר זהה אחר? יצא לכם לנסות להבין מה עובר במוחו של הצרכן כאשר הוא נאלץ לבחור בין מגוון מוצרים זהים העומדים לרשותו על אותו מדף? תהיתם פעם למה עסק בתחום מסוים פורץ קדימה והעסק השכן (שעוסק באותו תחום) מדשדש במקום? ובכן, התשובה לכל השאלות הנ"ל טמונה במילת קסם אחת: מיתוג.

מיתוג הוא כמו "מגע הקסם" המופעל במוחו של הצרכן ומניע אותו לבחור דווקא במוצר שהצליח למתג את עצמו כאיכותי יותר, טוב יותר, מוצלח יותר ולעיתים גם כזול ביותר (תלוי מהו מטרת תהליך המיתוג שנעשה למוצר).
כיום, תחום מיתוג עסקים תופס חלק מרכזי ומשמעותי בכל תהליך פתיחת עסק חדש, אך מה עולה בגורלם של אותם עסקים ישנים שפועלים כבר שנים ולא חידשו את "הבשורה השיווקית" שלהם זה זמן רב? ובכן, לאותם עסקים בדיוק מומלץ לבצע הליך המכונה בשפה המקצועית: מיתוג מחדש.

מהו מיתוג מחדש?

מיתוג מחדש הינו תהליך פעולה שיווקי-פרסומי שנועד לשמר או להגדיל את רמת המכירות של עסקים וותיקים. הליך זה מבוצע על ידי הגדרת אסטרטגיה שיווקית חדשה המתייחסת לשינוי השוק בתחום הספציפי של העסק (מתחרים חדשים שנכנסו אל השוק, מוצרים חדשים, שירותים חדשים וכדומה). כמו כן, הליך מיתוג מחדש מגדיר מחדש את התדמית העסקית של העסק בעיני הלקוחות ולמעה "מכריח" אותם להתבונן על העסק כמחדש ימי נעוריו.
מיתוג מחדש מיועד גם לעסקים חדשים יחסית שלא הצליחו לייצר חיבור רגשי בין המוצרים או השירותים שהם מציעים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. עסקים אלו זקוקים להליך מיתוג מחדש על מנת  לבסס את מעמדם בעיני ציבור הצרכנים (ולעיתים תהליך זה מציל עסקים מפשיטת רגל או סגירת העסק).

מיתוג מחדש - כיצד ?

כל תהליך של  מיתוג עסקי מבוסס על עיקרון העמדת יתרונות יחסיים לבית העסק ושיווקם לצרכנים בכל אמצעי השיווק והפרסום העומדים לרשותו. תהליך המיתוג מחייב בניית תדמית עסקית הנשענת על אמצעי עיצוב גרפי ו"בשורה" שיווקית חדשה, מרעננת ומנצחת לקהל הלקוחות.
עיצוב לוגו, עיצוב כרטיסי ביקור, ניירת משרדית, עיצוב פולדר, עיצוב אתר אינטרנט ועוד...


עיצוב לוגו כחלק מהליך מיתוג מחדש

בהליך מיתוג מחדש נבחן את לוגו החברה ונוודא שהוא מייצג אותה כראוי בהתאם לאסטרטגיה של החברה, לעיתים ויש צורך רק במתיחת פנים ללוגו, שיכולים להתאפיין בשינוי פונט, צבע או תנופה, יש מצבים בהם הלוגו מאוד מיושן ולא משרת את המטרה ואז נעצב לכם לוגו חדש.
גם בהליך עיצוב לוגו חדש, ננסה ללכת על הקו הישן של הלוגו מבחינת צבע או סמל כדי שלא יהיה שינוי דרסטי.

מיתוג מחדש היא ללא ספק הפתרון האפקטיבי ביותר לאותם עסקים הרוצים לרענן את "הבשורה העסקית" שלהם ורוצים להגיע לידי הובלת השוק בתחומם, גם בסביבה תחרותית חדשה המדברת בשפה פרסומית מתקדמת.

לוגו דיזיין - חברת מיתוג, מבית סטודיו סיגל מתמחה במתן שרותים לעסקים קטנים וגדולים בתחומים: עיצוב לוגו | מיתוג | עיצוב תדמית  |  עיצוב גרפי & הפקות דפוס עיצוב ובניית אתרים התקשרות: טל:077-3004230  |  מייל: info@logodesign.co.il  |  אתר:www.logodesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב