דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם צריך מעצב לחדר ילדים? 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1874 פעמים ]


בעשור האחרון, חדרי ילדים הפכו להיות חדרים מרכזיים וחשובים מאין כמותם, כחלק מעיצוב הבית. אנו, כהורים, מעונינים כמעט בכל מחיר, שילדינו יקבלו את כל מבוקשם והחדר יהיה חדר חלומותיהם. חדר הילדים, הינו הממלכה הפרטית של הילד וחשוב ביותר שהיא תהיה מאורגנת, מסודרת ומעוצבת בצורה נעימה, נוחה, פונקציונלית ומותאמת לצרכי הילד. לאור כל זאת, עיצוב חדר הילדים, דורש מחשבה עמוקה לגבי כל הפריטים והאביזרים הנלווים הנדרשים על מנת שהילד יהנה מחדר נוח ונעים.

פריטים הנדרשים לחדר ילדים

ישנם מספר פריטים הנדרשים בכל חדר ילדים, כגון מיטה וארון ומספר אביזרים אופציונאליים כגון ריהוט משלים על כל סוגיו. מיטות ילדים קיימות במגוון רחב של עיצובים ובחירה במיטה כזו או אחרת, עשויה לשוות לחדר סגנון שונה לחלוטין. פריט הכרחי נוסף הינו הארון. קיימים ארונות בגדלים שונים, מגוון עיצובים וצבעים וכמו המיטה, גם לארון יש תפקיד מהותי בעיצוב החדר. אם בעבר, עיצוב חדר הילדים לא היה משמעותי במיוחד ומגוון האפשרויות היה מצומצם, הלא שכיום, הילדים וההורים חשופים למגזינים מקצועיים ולאינטרנט ומחפשים את החדר המושלם.

האם מומלץ להיעזר בשירותי מעצב?

במידה וקיימת אפשרות כלכלית, מומלץ לשכור מעצב לחדר הילדים, אשר ידע לשלב בין הריהוט הבסיסי לריהוט משלים ולהוסיף אביזרים משלימים, כגון: טפטים, מדבקות וציורי קיר, אהילים ומנורות וכדומה. בחירת אביזרים משלימים נכונים לחדר הילדים תיצור חדר ייחודי ומקורי אשר ישקף את אישיותו של הילד. כמו כן, המעצב לוקח בחשבון גם את נושא הנוחות והפונקציונליות עבור הילד ולא מתייחס רק למראה החיצוני. למשל, אם נרכוש לילד שולחן כתיבה, חשוב שהוא ימוקם בצורה נכונה, אשר בה ניתן יהיה לנצל את אור השמש בעת השימוש בשולחן. חשוב מאד, לפני תחילת התהליך, לקיים שיחה בין המעצב לבין הילד וכמובן בשיתוף עם ההורים. יש לשמוע מהם רצונותיו ומה הצרכים שלו, לדעתו. מעצב מומחה בעל נסיון, מחויב מתוקף תפקידו להתייחס לבקשותיו ולדעותיו של הילד ואף של ההורים.

האם ניתן לעצב באופן עצמאי?

כנאמר לעיל, עלות שכירת מעצב לחדר ילדים הינה יקרה ומגיעה לאלפי שקלים. החדשות הטובות הינן שניתן לעצב חדר ילדים גם באופן עצמאי. ריכשו מספר מגזינים המתמחים בעיצוב חדרי ילדים ושוטטו באתרי אינטרנט שונים העוסקים בתחום חדרי הילדים ותראו אין ספור אפשרויות. שבו עם ילדכם, הציגו בפניו את האפשרויות הנראות לכם והתייעצו עימו לאיזה סגנון הוא מרגיש מחובר יותר.

טיפ לסיום: לפני בחירת ריהוט לחדר הילדים, חשוב למדוד את שטח החדר, על מנת שמעבר לריהוט שיוכנס, עדיין ישאר חלל גדול ככל הניתן, אשר ישווה לחדר מראה מרווח ונעים.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב