דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סגווי ארמון הנציב בירושלים 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2464 פעמים ]


כל ירושלמי או אדם אחר שזכה להכיר מעט את ירושלים ידע לספר לכם שטיילת ארמון הנציב היא טיול חובה וללא ספק נקודת התצפית היפה, המגוונת והעשירה ביותר בירושלים, אולי בארץ כולה. הנוף הנשקף מהטיילת, יותר נכון משלושת הטיילות המשתלבות זו בזו מאפשרות לנו ראות מצוינת של העיר העתיקה של ירושלים בשיא תפארתה, של הואדיות שסביבה, של נקודות מפתח בעיר החדשה והצצה אל הנוף המדברי הייחודי של הרי יהודה בואכה ים המלח. זוהי ללא ספק, נקודת חובה בביקור בעיר, שאפשר דרכה לחוות ולהבין הרבה על העיר וההיסטוריה שלה. כדי באמת לחוות את המקום ונקודות התצפית הרבות בו עד תום, צריך להרחיק לכת מקצה לקצה ולרדת עם הטיילת מקו הראות העליון אל התוואי המדברי שבמפלסים התחתונים, אבל רוב המסיירים בירושלים לא זוכים לעשות זאת מכיוון שמדובר בהליכה ארוכה ולא פשוטה כלל.

הפתרון: סיורי סגווי

סיורי סגווי בירושלים הפכו בשנים האחרונות להצלחה אדירה. היתרונות של סיור סגווי באתרי טבע והיסטוריה ברורים : הם מאפשרים לגמוע מרחקים רבים יותר מבלי להתעייף והופכים את המעברים מנקודה מעניינת אחת לאחרת לקלים ונעימים יותר. בשונה מכל אפשרות תחבורה אחרת – לסגווי לא צריך לחפש חניה ולמעשה אפשר להישאר עליו במשך כל הסיור. הסגווי הוא כלי אינטואיטיבי, שפועל מתוך זיהוי של מנח הגוף ולכן הוא נוח מאוד לניוד ולחלוטין לא מסוכן – ולכן כל אחד יכול לנסוע עליו, מילדים ועד קשישים, כדי שכל המשפחה תוכל להשתתף בסיור. מעבר לסיור, הסגווי הוא גם אטרקציה בפני עצמה – הוא כלי שמהנה 'לרחף' עליו ומעלה חיוכים של כולם. הסגווי יכול להיות גם הדרך לגייס ילד או בן משפחה סרבני טיולים, להצטרף לסיור, בזכות האטרקציה המוטורית. חשוב לציין שהסגווי מונע חשמלית וכמעט אינו משמיע שום רעש בזמן הפעולה, כך שניתן להנות מטיול נעים ושקט ולהקשיב להדרכה ללא שום הפרעה.

סיור סגווי בטיילת ארמון הנציב

סיור בטיילת ארמון הנציב על גבי סגווי תאפשר לכם להנות מנסיעה ותצפית יפה משלושת הטיילות המרכיבות אותה, המתחברות למסלול אחד. טיילת שרובר, היא הטיילת העליונה והידועה, שרוב המבקרים נאלצים להסתפק בה. זו טיילת, מסודרת, עם הרבה פינות ישיבה ומקומות שבהם אפשר לעצור עם הסגווי, לשמוע את המדריך ולהסתכל על הנוף. טיילת האס היא המשך של טיילת שרובר במפלס נמוך יותר והנסיעה בה מכניסה אתכם בהדרגה מצמחייה של טבע ירושלמי פורח וקלאסי, לנופים וצמחיה של מדבר יהודה. המראה מהטיילת משתלב עם היופי של הטיילת עצמה. טיילת גולדמן היא הטיילת המזרחית שחותמת את הסיור בעליה לארמון הנציב ונקודת הנוף המיוחדת שנשקפת ממנו ולפארק הסובלנות שמסביב. סיור סגווי בארמון הנציב משלב את התצפיות הטובות ביותר על העיר העתיקה והחדשה, עם הדרכה מעניינת, נסיעה נעימה ומהנה, בשילוב עם צמחייה מושקעת ואופיינית לירושלים.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב