דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לייזר רך - לעורר את מנגנוני הריפוי של הגוף 

מאת    [ 04/01/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2632 פעמים ]

לייזר רך – לעורר את מנגנוני הריפוי של הגוף

לייזר רך (או בשמותיו הנוספים – לייזר קר או לייזר נמוך עוצמה) הינו אור לייזר לכל דבר ועניין, אולם כזה שעוצמתו נמוכה ואשר אורך הגל שלו הינו קבוע ולא משתנה. כאשר לייזר רך בא במגע עם העור הוא פועל גם על פני העור עצמו וגם חודר דרכו, אולם אינו פוגע בו בשום צורה ואינו מחמם אותו.

מטרת הטיפול באמצעות לייזר רך הינה לספק לתאי הגוף את האנרגיה לה הם זקוקים על מנת לרפא את הבעיה או את המחלה להן הם אחראיים. בצורה שכזאת ניתן לטפל בתופעות ובבעיות שונות כגון כאבי גב, פצעים פתוחים, דלקות מסוגים שונים ועוד. בנוסף משמש הטיפול בתחום הטיפולים האסתטיים, לצורכי חידוש תאי העור המקנה לעור מראה צעיר יותר.

איך זה עובד?

מכשיר לייזר רך הוא מכשיר סטרילי לגמרי, המאיץ את היווצרותן של רקמות חדשות בגוף. ישנם מכשירים המשלבים לייזר רך עם אנרגיית אינפרה-אדום, אור אדום גלוי ושדה מגנטי, המשתלבים יחד ויוצרים אנרגיית ריפוי גבוהה במיוחד. גלי האור הנשלחים אל עורו של המטופל מסוגלים לחדור דרך שכבות העור, רקמות השומן ורקמות החיבור ולהגיע אל האזור שבו מעוניינים לטפל. האנרגיה של האור משפיעה לטובה על תהליכי ההחלמה של האזור הפגוע, בזכות יכולתה לעורר בתאים את תהליכי הייצור של אנרגיה (ATP) שמגבירה את המטבוליזם של התא ומאפשר את התחדשותו וריפויו. במקרה שישנם באזור המטופל תאים שנפגעו ומתו, הרי שאנרגיית האור מאיצה בתאים האחרים שבאותו אזור להתחלק וליצור רקמה חדשה במקום הרקמה הפגועה. בנוסף, אנרגיית האור משפרת מאוד את זרימת הדם לאזור הפגוע, דבר התורם גם הוא לריפויים.

תוך כמה זמן יש שיפור במצב?

אצל אנשים רבים שטופלו באמצעות לייזר רך נראו תוצאות חיוביות כבר לאחר מספר קטן יחסית של טיפולים ואפילו אחרי טיפול אחד. מידת ההשפעה הינה אינדיבידואלית ותלויה במספר גורמים, ביניהם גיל המטופל, סוג הנזק וחומרתו, משך קיומו של הנזק ועוד.

טיפול מקצועי במרפאות

לייזר רך שימש עד לא מזמן אך ורק במרפאות ובמכונים רפואיים, ביניהם בתי חולים, מרפאות פיזיותרפיה, מרפאות כאב, בתי חולים ועוד, לצרכים שונים כגון ריפוי רקמות רכות פגועות, חידוש סחוס במפרקים, טיפול בכאבי שרירים ושלד, פציעות ספורט, צליפת שוט, ריפוי דלקות, האצת איחוי שברים ועוד.

לייזר רך – לטיפול ביתי

היום ישנן מספר חברות המשווקות מכשירי לייזר רך המיועדים לטיפול ביתי עצמאי. מדובר במכשירים ניידים המשלבים את סוגי האור שהוזכרו לעיל (לייזר, אינפרה אדום ואור אדום המשולבים יחדיו בתוך שדה אלקטרומגנטי) ואשר מסייעים מאוד בריפוי מחלות ובעיות שונות באמצעות טיפול יומי של 20-10 דקות במשך כ-15 ימים. השימוש במכשיר הביתי מאפשר לאנשים להתמודד עם בעיות שונות כגון כאבים כרוניים, בעיות עור שונות (אקנה, הרפס ועוד), פצעים, פצעי לחץ, כיבים סוכרתיים ועוד, מבלי צורך להגיע אל המרפאה או אל בית החולים. כאשר רוכשים מכשירי לייזר רך ביתיים חשוב מאוד לוודא כי מדובר במכשירים בעלי תו תקן המאושרים לשימוש רפואי ביתי.

אין ספק, כי מדובר במכשיר יעיל ביותר שיכול לתרום מאוד לשיפור איכות החיים. רק בריאות!

כתבה: שיר שמולביץ.



הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב