דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הכיף מגיע פעם בשנה 

מאת    [ 03/01/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2305 פעמים ]

כל הכיף מגיע פעם בשנה

יש לנו הרבה ימים שמחים בכל שנה, אך ליום אחד מיוחד במינו אנו מצפים ויודעים שביום הזה נרגיש הכי טוב שאפשר. למרבית האנשים אין יום שמח יותר מיום ההולדת, שהרי ביום הזה אנו חוגגים את הסיבה הטובה ביותר לשמחה אמיתית והסיבה היא הולדתנו, הגעתנו אל העולם. מי לא שמח בעובדה שהעולם הרוויח עוד אדם טוב? יש הרבה מאוד מהלכים חשובים שצריך לקיים בכל יום הולדת שהוא וכאשר מגיע יום ההולדת שלנו, אנו מחכים לכמה הפתעות גדולות שישמחו עוד יותר.

ימי הולדת הם הסיבה לברכות הנעימות והאוהבות ביותר שנקבל. את ברכת ה"מזל טוב" אנו מעריכים על כל סיבה שלא תהיה, אך ברכות לימי הולדת הן ברכות מיוחדות ונוגעות לנו באופן אישי. תמיד כיף להגיע ליום שבו מקבלים את כל שיחות הטלפון מכל החברים, המשפחה, העמיתים לעבודה ואפילו מכל מיני מועדוני לקוחות שאנו חברים בהם ותאריך הלידה שלנו נמצא במאגרי המידע שלהם. מכל המקומות אנחנו מקבלים באהבה את הברכות ומחכים כמובן גם למתנות. מתנה ליום ההולדת היא מתנה באמת מיוחדת וכל שנה צריך להיות יצירתיים מאוד כדי לדעת מה לקנות. נקודה חשוב שצריך להוסיף לכך היא שלמרות הכל, העיקר זו הכוונה ומי שמסתפק גם בברכה ליום ההולדת, זה בהחלט יכול לעשות את העבודה.

הציפייה ליום ההולדת יכולה להתחזק ככל שהתאריך המיועד מגיע וככל שיש לנו יותר חברים או מנטאליות של חגיגות, אנחנו כבר יכולים להריח את מסיבת ההפתעה, את הברכות הרבות שנקבל וכמובן את כל המתנות. נכון שיש מי מאיתנו שלא אוהבים לחגוג את יום ההולדת, אך גם ברכה ליום ההולדת הזה היא ברכה שצריכה להיאמר או להישלח ולא מדובר רק על נימוס, אלא באמת מדובר על אהבת אדם שבאה לידי ביטוי במצב הטבעי ביותר וזה היום שבו אדם מגיח לעולם וכולם חוגגים זאת. הציפייה הזו היא מה שכל אחד מאיתנו באמת צריך כדי להרגיש נאהב ובניגוד למתנות חומריות, יום הולדת לא מתבטא רק בהן אלא גם בברכות ובחיבוקים, ברגעי זמן האיכות המשפחתיים או עם החברים. בסופו של דבר אנו יכולים בהחלט להרגיש טוב עם עצמנו פעם בשנה ובניגוד לכל מי שחושב שזה לא בסדר לחשוב על עצמו, הרי הסיבה הטובה ביותר היא לשמוח עם האחרים ולמצוא את כל הדרכים לחגוג ימי הולדת. העיקר זו השמחה ותמיד חשוב לברך על כך.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב