דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפי נחיתה - בנחיתה אין טייס אוטמטי! 

מאת    [ 02/01/2012 ]

מילים במאמר: 696   [ נצפה 1769 פעמים ]

ידעתם שבמהלך כל הטיסה הטייס יכול להפעיל טייס אוטומטי – פרט לזמן הנחיתה? בנחיתה אין אפשרות להפעיל את הטייס האוטומטי מפני שזה החלק הכי החשוב בטיסה כולה (ואתם חשבתם שכיסי האוויר מלחיצים!), הנחיתה חייבת להיות בשליטה מלאה של הטייס, ולא סתם אנחנו מוחאים לו כפיים כשהגלגלים נושקים לקרקע בעדינות.

ועכשו השליכו את המטאפורה לעולם האינטרנט והפנימו שדף נחיתה טוב עושה את כל ההבדל. חשיבותו של דף הנחיתה כל כך גדולה עד כי יש שיטענו כי רצוי שתבנו דף נחיתה שונה לכל מוצר או שירות שהעסק שלכם מספק. יצירת דף הנחיתה הינה תורה בפני עצמה, כאן אנסה לתת לכם מעט עצות שיהפכו את דף הנחיתה שלכם להצלחה.

דף הנחיתה הינו נתיב קצר, נוח וישיר לרכישת מוצר או שירות ספציפיים מתוך סל השירותים או המוצרים של החברה, זאת בניגוד לעמוד הבית של אתר החברה אשר הינו עמוד כללי שנועד לתת מידע ומענה על כל מה שיש לעסק להציע. ככזה, מסלול ההמרה של לקוח המגיע מעמוד הבית ועד לרכישה, הינו ארוך ומייגע ומספק יותר מידי אפשרויות לנטישה של הגולש בטרם ההגעה ליעד. לעומתו, דף הנחיתה הוא מסלול מהיר וחוויה מפוקסת שכל מטרתה היא להביא את הגולש לבצע את אותה פעולה רצויה – קניה או הרשמה. יחס ההמרה – אחוז הגולשים שהפכו ממבקרים ארעיים באתר לכאלה שביצעו את הפעולה שאליה התכוון המפרסם או בעל העסק – הוא הנתון המרכזי והחשוב ביותר המעיד על אפקטיביות דף הנחיתה. בהתאם לכך, מומלץ מאוד לבצע לכל דף נחיתה A/B Testing – מבחן אשר בוחן את האפקטיביות של שני דפי נחיתה שונים לאותו מוצר. דף הנחיתה אשר יחס ההמרה שלו גבוה יותר, הוא הזוכה!

ישנם כלים רבים להפוך דף נחיתה לאפקטיבי יותר, אציג כאן מספר כלים טובים ונוחים  ליישום.  הראשון מתייחס לאחת מאבני היסוד של הדף, כפתור "צור קשר"  - לצד כפתור "צור קשר", רצוי שתמיד תהיה תמונה של אדם או נציג שירות, אשר עימו הגולש כביכול יתקשר, כדאי גם שהוא יסתכל על כפתור ה- "צור קשר" מאחר ויש לנו נטייה מולדת להסתכל לאן שאנשים אחרים מסתכלים וסביר להניח שזה יפנה את תשומת ליבו של הגולש לאותו כפתור.

כלי קטן שעובד כמו גדול הוא הסמן (כן, הקו הזה שמופיע כשרוצים לכתוב משהו או בתנועת העכבר) - אם יש בדף הנחיתה טופס מילוי פרטים שאנו רוצים שהלקוח ימלא - כדאי שהסמן יופיע אוטומטית בשורה הראשונה של אותו הטופס.אומנם זה רק סמן קטן, אבל זה עובד, פשוט איתות נוסף לגולש לגבי מה הוא אמור לעשות בדף

כלי אחר מתייחס ל"חותמת האיכות" - אם יש לחברה שלכם חותמות המאשרות מקצועיות או עמידה בסטנדרטים, חותמות ביטוח למיניהן – "חבר בארגון מקצועי", או "עומד בתקני איכות.." – הציבו אותן קרוב לכפתור הקריאה לפעולה בדף.ראשית, אם יש לך, תשוויץ ובנוסף,חותמות אלו מהוות סוג של תעודת ביטוח ומקלות על הגולש את קבלת ההחלטה ורכישת המוצר או השירות.

כלי מאוד אפקטיבי הוא עדויות. כדאי מאוד לשלב עדויות של לקוחות מרוצים מהמוצר או השירות אותו החברה מציעה. רצוי שהעדויות ימוקמו במיקום בולט – בראש הדף או בתפריט. אין כמו מישהו אחר שאומר עד כמה אתם נהדרים, זה אמין ומעביר את המסר החשוב ביותר

 

 

ולסיום, כמה דברים שממש לא כדאי לעשות..

- להגביר את הווליום – אם הדף שלכם כולל מוסיקה אז כפתור הווליום צריך להיות בולט, אחרת הגולש שנכנס לדף הנחיתה שלכם במהלך העבודה, יעזוב את הדף במהירות, כדי שלא ישמעו.

- אל תכללו טופס כלשהו אם אתם לא ממש צריכים אותו. טפסים מסרבלים ולעיתים מאיימים, אז אם אתם לא חייבים שהלקוח ימלא טופס, וותרו לו.

- אל תניחו שום דבר לגבי הידע של הגולשים שלכם. נסו לשים את עצמכם בנעלים שלהם ולצפות מראש מה יהיו השאלות שלהם. אל תתנו להם ללכת לחפש את התשובות במקום אחר...

- אם אחת ממטרות דף הנחיתה היא שהגולש ירשם לניוזלטר שלכם, ציינו באופן בולט וברור – שהוא יוכל להפסיק את קבלת המיילים מכם, מתי שרק ירצה ובלחיצה פשוטה. זה ישפיע מאוד על המתלבטים להרשם, אף אחד לא מעוניין בחתונה הקתולית עם אתר!.

יש עוד הרבה דרכים וכלים שבה אפשר להשתמש כדי לשפר את דף הנחיתה שלכם ולהפוך אותו לדף שגורם לגולש בסופו של יום, לבצע את הפעולה שאליה כיוונתם. בין אם מדובר בהרשמה לניוזלטר, לרכישת מוצר או הצטרפות למועדון לקוחות – כאשר התבצעה אותה פעולה הרי שיחס ההמרה גדל וזוהי כל מהותו של דף הנחיתה.   

אז קדימה! טיסה נעימה ונחיתה רכה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שרון ישראל
מנכל חברת Xtra Mile
חברת Xtra Mile מספקת שרותי שיווק, פיתוח עסקי ומכירות במודל של מיקור חוץ (OS)
http://www.xtra-mile.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב