דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקים כהגדרה עצמית 

מאת    [ 31/12/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 1537 פעמים ]

מה התיק שלך אומר עלייך

לפעמים תיק הוא רק תיק. אבל מה אם נגיד לך שמאחורי כל תיק נמצא גם סיפור מעניין עלייך? ושבחירה של תיק מסוים איננה מקרית והיא מרמזת על דברים מעניינים באישיות שלך? תיק גדול, תיק קטן, עם כיסים רבים או בכלל בלי, תיק לגב, לכתף או לכף היד. עם הייעוד והעיצוב כך מגוון גם המסר שניתן לראות בבחירה של תיק. אם את ספונטנית מאוד או מאורגנת מראש, נועזת או מעדיפה פרופיל נמוך, כל אלו ניתן לדעת לפעמים רק מלהביט על התיק שבחרת לצאת איתו מהבית היום.

אז על מה להסתכל בתיק הנבחר?

טוב ששאלת.

יש הרבה דברים שיכולים לספר על בעלת התיק. קודם כל סוג התיק. האם זה תיק כתף, תיק למחשב נייד, תיק גב או תיק עסקים. אולי ארנק קטן שמחזיקים ביד? (מה שנקרא תיק "קלאצ'" בעולם אביזרי האופנה). בחרת סוג? יופי – מה גודל התיק? כמה כיסים? מה אופי הרצועות שלו, עבות ונוחות או דקות ושובבות?  צבע התיק הינו מאפיין נוסף שיכול לומר הרבה. צבעי גוף המתאימים לכל בגד, שחור, לבן או אפור. ואם בחרת צבע, מה מאפיין אותו? האם זה צבע כהה ורגוע, או נועז ובולט? ישנם מאפיינים נוספים כמובן, ביניהם אחד הבולטים הוא המותג. מותג יוקרתי, חיקוי, או סתם תיק נחמד ממותג אנונימי. כל אלו ועוד יכולים לרמוז על אישיות האישה הנושאת את התיק.

מה מספרים עלייך מאפייניו של התיק?

בגדול, עולם ומלואו... אם למנות כמה מאפיינים מרכזיים ניתן להתייחס למשל לגודלו של התיק וסוגו. האם את מאלה המעדיפות תיק גדול עם מעט תאים? תיק למחשב נייד עם קווים נקיים? כנראה שאת לא דקדקנית במיוחד, ספונטנית ויכולה להיות מוכנה ליציאה מהבית בהתראה של רגע, לצאת לבלות עם חברים. כנראה שאת גם סתגלנית מאוד במצבים חדשים או בלתי צפויים. לעומת זאת תיק יותר קטן ומעוצב עם תאים רבים עשוי להצביע על כך שאת מחושבת, ואוהבת להיות מוכנה לכל מצב. את האדם הנכון לגשת אליו אם נרצה כדור לכאב ראש או מראה קטנה לתיקון הליפסטיק. מאחר וחשוב לך להיות מאורגנת, כנראה שגם ייקח לך קצת יותר זמן לצאת מהבית!

וצבע התיק שלך, מה הוא מספר? אם בחרת תיק בצבעי גוף ניטראליים את כנראה אדם מאוד פרקטי. כך קל יותר להתאים את התיק לכמה שיותר בגדים ולא צריך כל פעם להחליף לתיק אחר. הלכת על צבעים נועזים במיוחד? את כנראה יותר טיפוס שהולך נגד הזרם – האופנה צריכה להתאים את עצמה אלייך ולא את אליה! בחרת צבעים בהירים מאוד? את מחפשת לבלוט, מחפשת את הבמה, לא רוצה להיבלע בהמון של אנשים.

זכרי, כשאת בוחרת תיקים שילוו אותך את גם בוחרת אמירה. נסי למצוא את התיק שייתן את המענה הטוב ביותר על צרכייך האישיים ואורח החיים שלך, ותרגישי איתו בנוח מכל הבחינות. איתו, ועם הסיפור שהוא מספר...





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב