דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיחות ועידה בעיתות משבר כלכלי 

מאת    [ 30/12/2011 ]

מילים במאמר: 692   [ נצפה 1790 פעמים ]

המיתון הכלכלי הממושך בעולם לא פסח על  אף ארגון גדול כקטן . בגלל אורכו ועומקו של המיתון הוא משמעותי והוא השפיע במיוחד על הכלכלה במדינות המפותחות. האקלים הכלכלי הרגיש הוביל להאטה כלכלית גלובלית והשפיע לרעה על כל מבנה השוק העולמי.

אילוצים תקציביים, והעדר הון מחייבים התארגנות חדשה, נוצר צורך  לגבש אסטרטגיה כלכלית של "לעשות יותר עם פחות",העדפות הזול יותר, מצומצם יותר ובעיקר חסכוני יותר!

הצורך הזה הצמיח ריאקציה חסכונית שאומצה על ידי חברות  ועסקים מכל התחומים והמגזרים: שימוש בחברות תשתית לשיחות ועידה בינלאומיות!

הצורך בהפחתה בתקציבי הנסיעות של החברה, הפחתת עלויות של ניהול כוח עבודה מפוזרים, וכמובן  דלק, טביעת הרגל הפחמנית, הם חלק מהפתרונות לבלימת השחיקה האבסולוטית בשווקים ובקצב הצמיחה.

הפחתת תדירות הנסיעות של העובדים שמסתכם באלפי דולרים, שומרת על תפוקת שעות העבודה  ואף מעלה אותה. שימוש יעיל של הזמן מוביל לשיפור הפרודוקטיביות הארגונית.

שעות העבודה מוערכים כפוריים ואפקטיביים , יותר מהצורך לנסוע לעתים קרובות למקומות רחוקים.
חברות מסחריות, עסקים multilocation, משרדי ממשלה, ומוסדות משתמשים בשירותי שיחות ועידה  כדי לנהל  תקשורת רציפה עם העובדים ספקים ולקוחות, ללא צורך בנסיעות למרחקים ארוכים בכבישים או באוויר כדי להגיע לפגישה וכך חוסכים בטרחה ובעלויות של שהות בבתי מלון ותנאי מחייה הנדרשים.

בעסקים, זמן הוא כסף. בזבוז זמן על טיסות, התאוששת  מג'ט לג  ולינה עולה כסף לעסק שלך. עם שיחות ועידה, העובדים שלך צריכים לנסוע לחדר הישיבות שלהם כדי להגיע לפגישה.

יתרון חסכוני משמעותי נוסף של אירוח שיחת ועידה מתבטא בכך שאין צורך בחדר ישיבות גדול על מנת לאסוף את כולם יחד לחדר אחד, כל אחד יכול לשבת בחלל הפרטי שלו.

מסגרת שיחת ועידה שוללת את הצורך בשני הגורמים הללו, ומצמצמת עלויות שיכולות להיות מושקעות בחוכמה בתחום  אחר של העסק.

בנוסף להפחתה בהוצאות הישירות כגון חשבון נסיעות גדול, בתהליך ניהול שיחות ועידה יש גם רווחים והכנסות. היישום של שיחות ועידה במכירות מאפשר למנהלים להיפגש עם יותר לקוחות, מהר יותר בעלות נמוכה ובתדירות גבוהה ובכך לשפר באופן ניכר את תחום שימור לקוחות, תחום שידוע כחלק חשוב מאוד בעסקים.

הניו יורק  טיימס הגדיר את התהליך : - videoconferencing הוא הכאב של חברות תעופה והרווח  העצום שלך...

טכנולוגית שיחות ועידה נותנת מענה  לאקלים הכלכלי ולנסיקת מחירי הנפט והדלק לשיא של כל הזמנים. זה שרות של אכול כפי יכולתך שירותים מקוונים במחיר קבוע, בכל מקום בעולם ובכל שעה.

אלן McKisson, סמנכ"ל משאבי האנוש של שירותי כוח אדם, אמר כי כחלק מהמאמץ לצמצם את עלויות הנסיעה ב -10 אחוזים, העלו את השימוש בוידאו קונפרנס בחודשים האחרונים.

הנהלת הרמן מילר יצרנית ריהוט משרדי  שלחו הודעת דואר אלקטרוני כלל ארגונית, שמעודדת את העובדים להשתמש בשיחות ועידה ולקצץ בעלויות תפעול הרכבים וצמצום הנסיעות. , Koole ממנהלי החברה מספר שהרמן מילר מחנכת את עובדיה לשאול האם הנסיעה שלהם היא הכרחית באמת?.

החרדה מהאקלים הכלכלי הפסימי ומהעלייה במחירי חומרי הגלם מתורגמת לוידאו קונפרנס.

סיסקו חסכה כ-150 דולר מיליון דולר על נסיעות באמצעות טכנולוגית הוידאו קונפרנס  בשנה וחצי האחרונות, החברה מקווה לצמצם את הטיסות בעוד -20% נוספים. ז'קלין Pigliucci, דוברת סיסקו, מציינת כי, בעקבות הכלכלה הבלתי מאוזנת טכנולוגיית וידאו קונפרנס נמצאת בצמיחה מהירה ביותר מאי פעם

לארי קווינלן, מנהל מידע ראשי של דלויט- משרד רואי חשבון מעיד על כך ,שמניסיונם השימוש בטכנולוגיה הוא אפקטיבי והחיסכון הוא משמעותי , נוצר רווח של שעות עבודה יצרניות שבד"כ בוזבזו בנסיעות.

דיוויד אלכסנדר, אנליסט ב- Frost & Sullivan שירותי מחקר בסן אנטוניו, טקסס. מציין ברוב החברות רואים תפוקה גבוהה של צמיחה בהכנסות בכל רבעון, וחיסכון משמעותי בהוצאות.

היתרון  בעלות הנמוכה של פגישות ועידה מניב יתרון ענק בחיסכון בטיסות, מוניות, בתי מלון, ולא פחות חשוב בכל פעם שאתה צריך לטוס או לנסוע, אפילו מרחק קצר, זה מנטרל את כל היום, ומבזבז שעות עבודה ואנרגיות.

תכנון נכון של שיחות ועידה יכול להבטיח כי עסקים וחברות יכולים לעשות שימוש יעיל ולמצות יותר אפשרויות עסקיות.

כדי להצליח בעסקים נדרשת היכולת להסתגל למצבים דינאמיים של שוק משתנה. שירותי שיחות ועידה לא רק יסייעו לעסק שלך לנצל את הטכנולוגיה הטובה ביותר, שיחות ועידה יהיו  גורם פרודוקטיבי  וחסכוני לצורכי החברה שלך.

כדי לאתר את השירותים הטובים ביותר אתה צריך לחפש חברה רצינית, שתתייחס לדרישות העסק שלך ותספק את חבילת  השרות המותאמת לך אישית. תעשיית שיחות הועידה הוכיחה את עצמה

חברת ברידג' טוק היא השותף האידיאלי עבורך לפתרונות קונפרנסינג רבות מאפיינים. הודות לטכנולוגיה המתקדמת שלנו, אנו מציעים שירותים עבור שיחת ועידה קולית, פגישת אינטרנט ווידאו קונפרנס הכוללים פתרונות מקומיים ובינלאומיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב