דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפלגת קדימה - הכרזה על מצב חירום 

מאת    [ 29/12/2011 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 2028 פעמים ]

קדימה: הכרזה על מצב חירום

נמרוד נוי

29/11/2011

לנוכח הירידה הגדולה בכוחה של מפלגת קדימה בציבור, כפי שהדברים מקבלים ביטוי בסקרים האחרונים ובמיוחד בסקר שהוזמן על ידי רשת ב' ופורסם הבוקר, אני קורא בזאת להכרזת מצב חירום במפלגה. אי אפשר לעבור לסדר היום על מכלול הדברים הלא טובים שקורים למפלגה.

ככך, אני קורא בזאת לציפי לבני, הנושאת באחריות העליונה למצב שנוצר, להודיע לאלתר על התפטרותה מתפקיד יו"ר המפלגה. במקביל תכונס מועצת המפלגה ותאשר ברוב גדול את הקמתו של צוות הנהגה זמני למפלגה, שבראשו יעמוד חברינו צחי הנגבי. צוות זה ימונה לתקופה קצובה של כשנה, שבמהלכה לא יתקיימו כל בחירות פריימריז אלא אם יוקדמו הבחירות הכלליות לכנסת. הצוות יכלול מלבד צחי הנגבי שלושה חברי כנסת נוספים ושלושה חברים מן השורה. הצוות יתמקד בשלוש משימות עיקריות: הראשונה, תבטיח את המשך עבודתה הסדירה והתקינה של המפלגה; השנייה, תכין תוך כחודשיים תכנית אסטרטגית  לקדימה אשר יהיה עליה לתת תשובות לשאלות היסוד של המפלגה - לעניין זהותה ולדרכי התנהלותה; והשלישית, תפעל לייצר קשר עם קבוצות שונות בציבור שקמו בעקבות המחאה ומעוניינות להצטרף לפוליטיקה ולהציע להן לחבור לקדימה, שתהפוך עם הצטרפותם לפלטפורמה הגדולה עליה תקום המפלגה ההגמונית הדמוקרטית הליברלית החדשה.

אנו נדרשים לחשיבה מחוץ לקופסא. הסיבה העיקרית לכישלונה של המפלגה נעוצה בכך שכל מה שידענו לעשותו הוא אותו עוד מאותו הדבר. כל ניסיונותיי, כאיש מקצוע בכיר מתחומי הניהול והאסטרטגיה, להעמיד את המפלגה על יסודות איתנים הנותנים מענה לצורך אמיתי ומצדיקים בכך את עצם קיומה, נפלו על אוזניים ערלות. הדברים גם הועלו על הכתב במאמריי הרבים שהתפרסמו באינטרנט ובדו"ח מקצועי שהונח על שולחנה של המפלגה כבר בשנת 2008 בשם "קידמה: יישום תכנית אסטרטגית". לאחרונה אף יצא לאור ספר שכתבתי בשם "לקראת פרדיגמה חדשה", המסכם את עיקריי הממצאים שאספתי על קדימה והמערכת הפוליטית כולה והתובנות המקצועיות הנגזרות מהם. הכישלון כאן הוא לא רק של ציפי לבני, כמי שלא ידעה מנהיגות מהי וכיצד מניעים ומובילים אנשים ומערכות מורכבות. כל חברי הסיעה לא התרוממו לגודל האחריות והעשייה המתחייבים. הם לא קראו נכון את המפה ולא אפשרו לרעיונות ולאנשים חדשים לתרום את חלקם. איש מהם לא ינוקה. אני מניח בזאת את כל החומרים המקצועיים שלי על שולחנה של המפלגה ומציע את מועמדותי כחבר מן המניין בצוות הזמני שימונה כאמור לעיל. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב