דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרופילי אלומיניום - השלד שמחזיק את הכל 

מאת    [ 29/12/2011 ]

מילים במאמר: 289   [ נצפה 2805 פעמים ]

אלומיניום הוא אחד החומרים האיכותיים והקלים ביותר לעיצוב ולעבודה מצד אחד, ומצד שני כושר ההישרדות שלו גבוה גם בתנאים לא קלים: הוא אינו מחליד במהירות גם נוכח לחות רבה לאורך זמן, וגם משמש חומר איטום מוצלח כנגד רעשים מבחוץ. כל התכונות המוצלחות הללו מאפשרות להשתמש בחומר לייצור פרופילי אלומיניום למגוון רחב של שימושים.

 
מהם פרופילי אלומיניום?פרופילי אלומיניום משמשים בעצם כשלד, או כמסגרת שעליה מרכיבים את חלקי המוצר האחרים. ניתן להשתמש בהם ליצירת המסגרת של חלונות, שבתוכה מורכבת השמשה, כבסיס למקלחונים המונע מהמים לגלוש החוצה מצד אחד ואיננו מחליד מצד שני. משקלו הקל של האלומיניום, העמידות הרבה שלו מחד והקלות שבה יכולים מומחים לדבר לעבד אותו, הופכים את האלומיניום לחומר גלם משובח ליצירה של עוד מגוון מוצרים בנוסף לאלה שתוארו לעיל: 


    • אחד השימושים הפופולאריים שניתן לבצע בעזרת פרופילי אלומיניום הוא ייצור חלונות מעוצבים הכוללים שילוב של עץ ואלומיניום והיוצרים פתרון עיצובי ייחודי. ניתן ליצור חלונות או מוצרים אחרים בהתאמה אישית, כאשר גם שילוב עם תריסי אלומיניום הופך אט אט למבוקש ביותר. למרות משקלם הקל התריסים הללו עמידים לאורך זמן וממשיכים לתפקד בצורה מושלמת. האיטום שהחומר יוצר מפני רעשים חיצוניים. בשילוב שמשות כפולות ואטומות, מונע חדירת רעשים מהחוץ גם במקומות הסואנים ביותר.

 


    • פרופילי אלומיניום יכולים לשמש גם כמסגרת לסגירת מרפסות. הסגירה נעשית בצורה אלגנטית, תוך שהשמשות הן החלק הבולט. כשאין צורך בסגירה, ניתן להסיר את המבנה בקלות ולפתוח את השטח. שוב, היתרון הגדול הוא בקלות, בבטיחות ובעמידות של החומר האיכותי הזה.

 


    • עוד אפשרות מעניינת לשימוש עם פרופילי אלומיניום הוא ביצירת צלונים ומוצרי הצללה. הסיבה העיקרית לשימוש באלומיניום דווקא היא הקלות של האלומיניום והעמידות שלו. מוצרי הצללה וצלונים כאלה מחזיקים שנים רבות. משרדים רבים, בנייני יוקרה ומוסדות גדולים משתמשים בפתרונות ההצללה מאלומיניום. בין השאר, בגלל משקלם הקל שמאפשר שימוש בטיחותי במיוחד.

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב