דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המקלחונים שישדרגו לכם את חדר הרחצה 

מאת    [ 29/12/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 1580 פעמים ]

המגוון הרחב של מקלחונים אשר ניתן למצוא בימנו מראה כי המקלחת כבר מזמן אינה רק עניין של היגיינה. המקלחת מהווה גם פינוק והנאה, הזמן שלנו עם עצמנו. בנוסף, חדר הרחצה כבר אינו רק חדר צנוע דוחפים בפינת הבית. המעבר של הרחצה מהכרח לפינוק הביאה לכך שחדר הרחצה עבר חשיבה מחדש. כיום עיצובו של חדר האמבטיה מקבל חשיבות בעת עיצוב הבית. לכן, חשוב להיות מודעים לאפשרויות הרבות העומדות בפנינו כאשר אנחנו רוצים לבחור מקלחון. הגדלים, הצורות, אופן הפתיחה, הפינוקים והתוספות של אפשר להוסיף לכל מקלחון – כל אלו ישפיעו על ההחלטה שלנו באיזה מלקחון לבחור.

מקלחון זכוכית

 מקלחון זכוכית הוא אחד המקלחונים המבוקשים ביותר מדגמי המקלחונים. התפתחות הטכנולוגיה אפשרה ליצור זכוכית מחוסמת – זכוכית עבה אשר מבטיחה שמקלחון הזכוכית ישאר שלם ויאפשר מקלחת בטוחה ונעימה.  איכות המקלחון כל כך טובה שספקים לא מהססים לתת אחריות רבת שנים על המקלחון.

 מקלחון זכוכית מאפשר גם לצרוב עליו קישוטים רבים. ניתן למצוא דגמים רבים של מקלחונים המציעים מבחר של זכוכיות וקישוטים על זכוכיות אלו. קישוטים אלו מאפשרים למקלחון זכוכית להתאים לכל סוגי חדר הרחצה. 

מקלחון חזית

מקלחון חזית הוא מלקחון נהדר אשר פתח הכניסה שלו הינו בחזית המקלחון. הדבר מאפשר להציב את המקלחון במרכז החדר ולעצב את החדר הרחצה סביבו. ישנם סוגים רבים של מקלחוני חזית ואלו שונים באופן בו נפתחת הדלת, בגודל המקלחון ובעיצוב וצורת המקלחון. הדבר מבטיח שמקלחון חזית יתאים לכל סוג של חדר אמבטיה.

מקלחון הזזה

מקלחון הזזה הוא מקלחון פינתי אשר גולת הכותרת שלו היא האופן בו הדלת המקלחון נפתחת. במקלחון הזזה דלת המקלחון נפתחת לאורך קירות המקלחון. כך למעשה נוצר חיסכון רב במקום, מאחר ואין צורך להציב מקלחון הזהה תוך כדי התחשבות במרחב שלוקחת דלת המקלחון כאשר היא נפתחת. ייתרון זה מאפשר להציב ריהוט בצמוד למקלחון בלי לדאוג שהדבר יחסום את הדלת. הדבר הינו אידאלי לאנשים בעל חדר רחצה קטן, או לאנשים אשר רוצים להציב את תכשירי הרחצה שלהם מחוץ למקלחון על מנת למנוע מהם להירטב.

 

 

 


נכתב על ידי שיווק בולט באינטרנט בעבור מקלחון - פורטל המקלחונים הישראלי. אתר מקלחון מציע לכם את המידע האמין ביותר והמחירים הטובים ביותר של מקלחונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב