כולנו עברנו את זה, אנחנו מארגנים אירוע, יש לנו תאריך יש לנו סיבה למסיבה אנחנו יודעים פחות או יותר מאיפה אנחנו מתחילים את רשימת המוזמנים אבל... איפה עושים את זה?
אז יש לנו כמה משתנים שישפיעו על ההחלטה הגורלית, הראשון הוא תקציב! , כמובן שכולנו הינו שמחים להשכיר את מתחם קבלת הפנים בנתב"ג כדי שלילד שלנו תהיה את ה"כניסה" הכי יוקרתית בכיתה, או להטיס את החברים ליום הולדת באיים הקאריביים. אבל נראה לי שנדחה את זה לשנה הבאה, השנה אנחנו נתחיל בתקצוב מקום האירוע שהוא לרוב 75% מסך האירוע הכללי, בתקצוב האירוע ניקח בחשבון את אופי האירוע, מספר המוזמנים ואפילו את סוג המתנות. (מעטפות או קופסאות)
המשתנה הבא שהוא לא פחות חשוב הוא התאמת המקום ללקוחות, הלקוחות שלנו במקרה הזה הם המוזמנים- בני משפחה וחברים, כאשר אנו מפיקים אירוע אנחנו הופכים להיות יצרני חוויה שהתוצר הסופי הוא הנאה, של החוגג ושל האורחים.הקפידו לבחור מקום שיהיה בו נוח ומקורי יחדיו לאורחים שלכם, עשו זאת באמצעות תאורה, סוג מוזיקה, צבעים, ועוד אביזרי אוירה.
ההנאה של האורחים תהפוך את החוויה של החוגג לבלתי נשכחת!
משתנה נוסף הוא התכנון הלוגיסטי, לרוב אני מציע לפנות לחברות מקצועיות (או לחבר שיודע ) לטפל בנושאים האלו מסיבה פשוטה שעלינו להתרכז בהנאה ולא לחשוב על נושאים טכניים במהלך החגיגה, אבל בכל זאת הנה כמה דברים שצריך לחשוב עליהם בנושא, מרחק נסיעה למקום החגיגה/דרכי הגעה, מיקום האלמנטים השונים באירוע (איפה יהיה מה), האם צריך להוסיף אטרקציות נוספות לאירוע או לחלופין להגדיר קונספט, אגב אני ממליץ בחום לעשות אחד מהשניים.
אז אחרי שעשינו חושבים ובחרנו את המקום אנחנו יכולים להתחיל ליהנות כי בשורה התחתונה
החוגגים יעשו את האירוע ולא המקום!
ארז עמיר, מהבעלים של חברת ג'מבו הפקות ואטרקציות לאירועים. המתמחה בהפקת אירועים, אטרקציות לאירועים, הפעלות ומקוריות באירועים.