דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קיצור כתובות באינטרנט - בשביל מה? 

מאת    [ 28/12/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2224 פעמים ]

אנשים אשר מתעסקים בתחום האינטרנט בוודאי כבר מכירים את תחום אתרי קיצור הכתובות. לתחום זה, כמו לכל תחום באינטרנט יש עליות ומורדות, יש תקופות שיש יותר ביקוש לתחום ויש תקופות שיש פחות ביקוש לתחום. רוב אתרי קיצור הכתובות בעולם הם חינמיים, בארץ התופעה דומה מכיוון שכל האתרים שבדקתי הציעו את שירותם בחינם. איפה הם מרוויחים? בעלי האתרים לרוב מציבים פרסומות בדפי מעבר לפני שמגיעים לאתר וכך מחזירים את הכסף של ההשקעה.

אתרי קיצור הכתובות קיימים בעיקר עבור בעלי אתרים צעירים, שנמצאים בראשית דרכם ברשת האינטרנט ומעוניינים להקים אתר אינטרנט משלהם עם מינימום השקעה כספית, לרוב מדובר בילדים או יותר נכון בבני נוער. בעלי אתרים כאלה ראשית בוחרים שרת אחסון - חינמי או בתשלום, לאחר מכן מעלים את האתר שלהם על האחסון ואז מקבלים כתובת ארוכה ומסורבלת שמספקת להם חברת האחסון שלהם. כאן נכנסים לתמונה אתרי קיצור הכתובות, ישנם בעלי אתרים אשר ירכשו שם מתחם בתשלום וישנם בעלי אתרים שיעדיפו לחכות עם עוד הוצאה כספית וישתמשו בשירות שמספק אתר קיצור כתובות, מה זה אומר? הם יקבלו כתובת קצרה משלהם בחינם אך לא כדומיין שרשום על שמם, מה שאומר שבעלי אתר קיצור הכתובות יכולים לקחת להם את הכתובת בכל רגע ורגע כפי שהם נתנו להם אותה.

אין ספק ששירות קיצור כתובות הוא שירות נוח ומיועד בעיקר לבעלי אתרים צעירים שפתחו אתר על תחום פנאי כלשהו ולא על עסק, לעסק אסור להשתמש בכתובת שקוצרה באתר שכזה מכיוון שזה יראה שהעסק לא רציני, אם בעלי העסק לא רוצים להוציא כסף על שם מתחם הם גם לא יוציאו יותר מדי כסף עבור לקוחותיהם. לכן, לדעתי ילדים לא צריכים לפתוח עסק כבר בגיל נוער אלא לחכות וללמוד קצת על האינטרנט באמצעות פתיחת אתרי פנאי עבורם ואז להתקדם לבניית עסקים מקוונים באינטרנט. לעומת זאת, ילד שפתח אתר על תחום שהוא אוהב (לדוגמא: כדורגל) אין שום בעיה שישתמש בכתובת שקוצרה על ידי אתר קיצור כתובות שכזה שמספק סוג של דומיין בחינם עבורו - הוא לא צריך להראות רצינות בשלב זה מכיוון שהוא לא הולך להתחרות באתרי הספורט הגדולים.

ישנם אתרים רבים היום אשר מספקים שירות של קיצור כתובות באינטרנט, לכן לפני שרצים לקצר את הכתובת באתר כלשהו, שווה לעשות בדיקה מקיפה על כמה אתרים אשר מספקים שירות שכזה ורק אז לבחור באתר שנראה הרציני ביותר, אתר עם וותק והמלצות ולקצר בו את כתובתכם על מנת להיות רגועים שיום לאחר מכן האתר לא ירד מהרשת ויותיר אתכם בלי הכתובת הקצרה שלכם - דבר אשר עלול לפגוע בצורה גדולה מאוד על הקידום של אתרכם ברשת האינטרנט. אני ממליץ מניסיון על אתר SPS.co.il אשר מספק שירות קיצור כתובות נוח ומהיר והכי חשוב בחינם ללא שתילת פרסומות באתרכם.

אין לדעת האם אתרים אלה יגבו תשלום יום אחד אך לדעתי לא, מכיוון שברגע שאתר מסויים יגבה תשלום, כולם יעברו לאתר אחר שישאר חינמי ולכן אף בעל אתר לא ירצה שיקרה דבר כזה ולא יגבה תשלום על השירות שלו, אני בטוח שאתר כמו SPS לא יגבה תשלום.

מקווה שעשיתי לכם קצת סדר בראש על נושא הקיצור כתובות, בהצלחה עם אתרכם !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב