דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש לכם קו טלפון בבית? 

מאת    [ 28/12/2011 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2135 פעמים ]

נראה כי למרות שאנחנו נמצאים בעולם בו כמעט לכל אחד מאיתנו יש לפחות מכשיר טלפון נייד אחד, עדיין לא נעלם הביקוש עבור טלפון קווי לבתים ולעסקים. ישנם לא מעט יתרונות לקו טלפון ביתי על פני טלפונים סלולאריים, אשר כדאי לנצל – ואנשים בעולם כולו ובישראל בפרט מנצלים אותם עד תום.

שילוב של אינטרנט וטלפון, למה זה טוב?

בעבר, כאשר היינו רוצים להתחבר לאינטרנט היינו צריכים בעיקר קו טלפון, אשר דרכו הייתה מתבצעת תעבורת הנתונים אל שרתי ספק האינטרנט וממנו אל העולם כולו. היום נראה, כי התהפכו היוצרות, ובאמצעות קווי האינטרנט הייעודיים המותקנים כמעט בכל בית בישראל ניתן לבצע שיחות טלפון ואף שיחות וידאו עם אנשים בכל מקום בעולם. מאז השיפור במהירות האינטרנט – אשר ממשיכה לעלות ולהשתפר גם בימים אלה – הפכה רשת האינטרנט אטרקטיבית עבור חברות המציעות שירותי טלפוניה.

תעבורת הנתונים באינטרנט זולה משמעותית מאשר דרך הטלפון. מרגע שרשת האינטרנט מאפשרת ביצוע שיחות טלפון באיכות מעולה ואף עדיפה על זאת של טלפונים רגילים – היה זה רק עניין של זמן עד אשר חברות הטלפוניה השונות תנצלנה את היתרון הזה, כדי להציע ללקוחותיהן שירותי טלפוניה במחירים נמוכים מאלה אשר יכולות להציע חברות הטלפון הקווי הישן.

ובינתיים, הלקוח לא תמיד יודע מה ההבדל

מבחינת משתמשי הקצה – הלקוחות – טלפון קווי היה ונותר אותו טלפון אשר יש בבית ושהוא נוח יותר מאשר הטלפון הנייד, פשוט יותר וכמובן זול יותר; אלא שכך הדברים על פני השטח בלבד. בפועל, השימוש בתקשורת מחשבים מאפשר לחברות הטלפוניה הרבה יותר שליטה על השיחה וגמישות רבה יותר בשירותים שהן מציעות, ולכן אף על פי שאופן השימוש נותר כשהיה, השירות המוצע הוא בכמה רמות הרבה יותר טוב.

הלקוח יכול להמשיך להשתמש באותו קו טלפון ביתי כפי שהשתמש בו תמיד, אולם הוא יכול לקבל שירותי שיחה מתקדמים, כגון שיחה מזוהה וכו', בקלות רבה יותר מאשר בעבר, בעיקר משום שהמידע הזה זמין מאוד בקלות לחברות הטלפוניה הפועלות עם האינטרנט. ההבדל העיקרי מבחינת הלקוחות במקרים אלה, הוא בכך שהם מקבלים שירות טלפון מעולה במחיר הרבה זול מאשר בעבר.

מי צריך טלפון קווי בבית?

נראה כי השאלה הזאת היא שאלה רטורית בעיקר: כולם צריכים טלפון קווי בביתם. טלפון קווי עונה על צרכים שונים מאשר אלה להם עונה טלפון נייד. טלפון נייד נועד בעיקר לספק זמינות כאשר איננו בבית, ולכן אנחנו מוכנים לשלם על השיחות היקרות יותר של טלפון נייד. כאשר אנחנו נמצאים בבית אין כל סיבה שנצטרך לשלם על שיחות נכנסות או יוצאות מחירים גבוהים. טלפון קווי איננו במקום טלפון נייד, אלא משלים אותו. קו טלפון בבית מאפשר לכם לכבות את הטלפון הנייד ולהיות בטוחים ורגועים כי רק חבר האנשים המצומצם – קרובי המשפחה, חברים קרובים וכיוצא באלה – הם אלה שיכולים להשיג אתכם בטלפון, וכי אינכם חשופים להפרעות מצד כל אחד אשר יש לו את מספר הטלפון הנייד שלכם.

נוסף על כל אלה, טלפון קווי אשר משתמש ברשת האינטרנט, מאפשר לכם לקבל את כל שירותי הטלפוניה המתקדמים, אשר הייתם משלמים עליהם במיוחד אצל חברות הטלפון ה"רגילות". מחירה של שיחת טלפון באמצעות קו טלפון רגיל הוא משמעותית זול יותר מאשר מחיר שיחה סלולארית, וזהו יתרון מכריע אשר מלמד כי אין צל של ספק באשר לחשיבות הימצאותו של קו טלפון בבית בנוסף על כל טלפון נייד שיש לכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב