דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשתות חברתיות - אז מה כל המהומה סביבן? 

מאת    [ 26/12/2011 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 1678 פעמים ]

הרשתות החברתיות הנפוצות לשימוש אישי ועסקי הן: פייסבוק, לינקדאין, טוייטר, דה מרקר קפה, יו טיוב והמצטרפת החדשה הגוגל פלוס.

מדוע כדאי לכם לשווק ברשתות החברתיות?

מהרבה סיבות, אבל כדי שתבינו איזה כוח יש לפעילות ברשת החברתית, יש לי עבורכם דוגמא מקמפיין ידוע: בעבר, דפי זהב השתמשו בסלוגן "אם אתה לא שם אתה לא קיים", היום המוטו הזה תופס לגבי הרשתות החברתיות, כולם שם ומה אם העסק שלכם?
תחשבו על 3.5 מיליון גולשים בפייסבוק, שהם לקוחות פוטנציאליים.ממחקר עדכני עולה כי הגולש הממוצע נמצא 5 שעות ביום ברשתות החברתיות וקיימת נטישה של מסך הטלוויזיה למען המסך הקטן - המחשב. (: http://it.themarker.com/tmit/article/17720).

לדבר עם הלקוח

היתרון הבולט בשיווק ברשתות החברתיות הוא היכולת לנהל תקשורת דינאמית ואקטיבית עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. במהלך הדינאמיקה הזו, נוצר דו שיח בין העסק / המותג לגולש וקשר ישיר ואישי יותר!
אם בעבר פרסמתם מודעה והפצתם את המסר בצורה עקיפה, עתה ניתן לפתח דיאלוג ולפתח שיחה אינטראקטיבית, תיקשור ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. במדיה החברתית מנהלים שיחה, מפיצים תכנים בעלי ערך, מעניינים, יוצרים תגובות והתגובות מופצות בויראליות ברשת.

מערכת היחסים ברשתות היא השקעה לטווח הארוך ולכן, כמו כל מערכת יחסים, צריך לתחזק אותה באופן שוטף, ליצור עניין, ליצור אמון והמשכיות, לא מספיק לעלות פתק פעם בחודש.
העדכניות קובעת ! הקפידו לעלות פתקים פוסטים, ליצור פעילות להגיב, לוודא שאכן האוהדים מקבלים ערך וירצו להישאר במתחם העסקי שלנו.

שימו לב איך אתם נראים

כמו בחיים גם ברשתות החברתיות יש חשיבות לנראות העסק גם כאן צריך לוודא שהנראות שלכם אחידה בעלת שפה גרפית ויזואלית ברורה. כדאי לעלות פוסטים ופתקים תמיד בליווי תמונה, כי תמונה שווה אלף מילים ולא לשכוח שהתוכן הוא המלך אם התכנים שלכם יהיו מעניינים ובעלי ערך האוהדים יישארו אם לא הם ילכו לרעות בשדות זרים....

כל פעילות שיווקית בכל ערוץ ומדיה מחייבת תוכנית פעולה גם בשיווק  ברשתות החברתיות. כאן נכנסת לתמונה חשיבות התוכנית השיווקית אשר מגדירה את היעדים והמטרות של הפעילויות השיווקיות ואת תוכן הפעילות ופריסתן לאורך השנה מבחינת לוחות זמנים ומדיות שונות.

 

 

איריס רוט - מערכי שיווק לתוצאות, 054-6921860 www.irismarketing.co.il, הצטרפו אליי בפייסבוק www.facebook.com/irismarketing  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב