זוכרים את החיפושית של פולסווגן? מסע הפרסום שלווה את חשיפתה בתקשורת THINK SMALL - תחשוב בקטן.
ההצלחה נבעה בעיקר ממראה המכונית. החיפושית הושקה מחדש ב-1998 ויש צפי לדור שלישי באמצע שנת 2012.
דוגמאות נוספות: תכשיטי מיכל נגרין, מקס ברנר זה לא שוקולד זו חוויה, איקאה - רהיטים שניתנים להרכבה ופירוק עצמי,
רשת בתי קפה לחם ארז - יצרה תפריט שלם סביב המוצר לחם, מפתיע.
חברת ORANGE - בזמן שרוב חברות התקשורת מתעסקות
בטכנולוגיה החדישה, רק ORANGE מדגישה כל מה שקשור לקשר,
תקשורת עם המשפחה, החברים, כמה פשוט וכייף להיות בקשר.
חברת APPLE - שלקחה את העולם הטכנולוגי והפכה אותו לידידותי למשתמש.
בנדיקט – מגישים רק ארוחות בוקר אבל במשך 24 שעות ביממה ומפתיעים עם מגוון הארוחות.
כל החברות האלו עשו משהו שונה בענף שלהם.
כאשר חברה עושה מהלכים שונים, בלתי רגילים, בדרך כלל באופן ישיר עולה
המודעות למוצר או לשירות, יותר לקוחות פוטנציאליים נחשפים וככל שלקוחות
פוטנציאליים יידעו ויידברו על המוצר או השירות יש סיכוי גם לרכישתו והמלצה עליו.
אז או שאתם רגילים ובלתי נראים או שאתם בלתי רגילים ובולטים!
הבחירה בידכם! אתם מוזמנים להתייעץ איתי לגבי כיוון ייחודי בולטות לעסק שלכם
איריס רוט - מערכי שיווק לתוצאות, 054-6921860
www.irismarketing.co.il, הצטרפו אליי בפייסבוק www.facebook.com/irismarketing