דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית דפוס וספורט 

מאת    [ 26/12/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2872 פעמים ]

בית דפוס וספורט

בית דפוס נמצא תמיד בריצה ובתחרות ממש כמו במגרש ספורט. כאשר בית דפוס מתחיל את המיררוץ הוא רוצה להשיג את כולם ולהגיע ראשון. בין בית דפוס לבית דפוס קיימים יחסי כוחות שונים כמו בין שחקנים בקבוצת כדורגל. כאשר בית דפוס אחד מפקיע גול כל האוהדים של בית דפוס השני צועקים צעקות נגד. עולם העסקים עובד כמו משחק ספורטיבי. כל העסקים מתאמנים ומנסים להגיע למקום ראשון. בית דפוס הוא ענף ספורט קשה במיוחד בעולם העסקים מכיוון שהתחרות בו היא גדולה.

בעבר התחרות בעולם של בתי דפוס הייתה על המחיר. בעבר בית דפוס היה מכין עבור לקוחות עבודות הדפסה במחירים יקרים. כאשר התחרות החלה בין בתי דפוס אחד לשני על הקולות של הלקוחות בית דפוס אחד החליט להוריד מחירים. אותו בית דפוס מצא דרך מקורית לחלק את גליונות ההדפסה בבית דפוס בצור הכזאת שהוא מציע מחירים נמוכים יותר.

בספורט כמו בספורט ובתחרות כמו בתחרות מיד כל שאר בתי הדפוס השיבו מלחמה וניסו להשוות. כל בית דפוס ניסה לשבור את הראש כיצד הוא מצליח להיתחרות במחיר עם אותו בית דפוס שהוריד מחירים. לאט לאט המשוואה נראתה פשוטה יותר וכל בית דפוס החל להדפיס על גבי גליונות גדולים מוצרים רבים. את המקום הראשון בתחרות לוקח בית דפוס שמצליח להיות הכי זול בכל המוצרים. אותו בית דפוס התאמץ הרבה על מנת למצוא את הנוסחה בה הוא יכול להיות הכי זול בכל המוצרים.

בעולם הדפוס היום ובכלל בעולם העסקים המחיר משפיע מאוד על כמות הלקוחות שנשיג. ישנם תחומים בהם מחירים גבוהים משדרים יוקרה וישנם תחומים בהם לקוחות מחפשים לקנות בזול. בית דפוס יכול לספק בדיוק את אותם מוצרים גם במחיר גבוה וגם במחיר נמוך ולכן האייכות לא קשורה למחיר כאשר מדובר בבית דפוס. לקוחות שהשכילו והבינו זאת יכולים להנות ממחירים זולים עבור מוצרים בעולם הדפוס שמודפסים בבית דפוס.

בית דפוס שמדפיס הרבה מוצרים לעולם הספורט יכול לקחת השראה רבה מהעולם הזה כיצד להצליח. בעולם הספורט קיימות קבוצות חזקות מאוד עם משקיעים רבים שכל שנה מביאות שחקני רכש חדשים ומתחזקות. בית דפוס יכול לעבוד באותה מתכונת. כאשר בית דפוס קונה מכונות דפוס חדשות הוא מחזק את עצמו כל שנה. מכונות דפוס דיגיטליות חדשות בבית דפוס ומכונות דפוס אופסט חדשות בבית דפוס יכולות לגרום לבית דפוס להיות חזק יותר ומהיר יותר.

בית דפוס שמייצר לעצמו את כל המוצרים ויכול לספק אותם ללקוחות במהירות הוא בית דפוס שיש לו סיכוי גדול מאוד להגיע לראש הטבלה ולהצליח בתחרות. בית דפוס כזה הוא בית דפוס שקנה שחקני רכש והפך לבית דפוס חדשני ברמה בינלאומית ועקף את כל הבתי דפוס המתחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב