דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות הדיוק ברכישת משקלים 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 1697 פעמים ]

דוגמאות לחשיבות השימוש במשקלים איכותיים ומדויקים ניתן למצוא ללא קושי - החל ממשקל האמבטיה הנפוץ (מי לא יכנס לפאניקה לאחר שיבחין ש"קפץ" בפתאומיות במשקל?), דרך שימושים שונים בתעשייה (כדוגמת ייצור והרכבת מוצרים, מדידת עומס לקראת טיסה) וכלה בתעשיית התרופות - כאשר סטייה בכמות (הנמדדת ע"י משקל) של חומר מסוים בהרכב תרופתי יכולה לגרום לאסון. 

מאפייני משקלים

אם כך, הדיוק הוא אכן מאפיין המהותי בבחירת משקלים לתעשייה ולשימוש ביתי, אך ישנם מאפיינים נוספים חשובים אשר משפיעים על התאמת המשקל לצרכיכם, לדוגמה-


    • גודל המשקל - במידה והנכם בעלי עסק קטן למכירת תבלינים, או שהנכם משתמשים במשקל במהלך נסיעות בדרכים או בין בתי עסק שונים, כנראה שמשקל גדול ומסורבל אינו מתאים עבורכם ועלול אף להקשות על התנהלותכם. קיים טווח רחב של משקלים אשר מסוגל לשמש אתכם נאמנה תוך כדי התכנסות למימדים קומפקטיים ביותר.
    • משטח השקילה - כל משקל מכיל בתוכו כמובן משטח שקילה, כאשר גודל המשקל בדרך כלל הנו שיקול משמעותי מאוד בבחירת משקלים לכל שימוש. חשוב להקפיד ולבחון האם משטח השקילה מתאים לשימוש שהנכם הולכים לעשות בו - במידה והנכם הולכים להשתמש בו לטובת משקל נוזלים, חשוב לוודא כי משטח השקילה דינאמי וניתן להרכיב עליו מגוון גדול של משטחים ייעודים (כדוגמת קערות).
    • טווח המדידה האפקטיבי - לכל משקל יש טווח ורגישות מדידה ידועים. חשוב מאוד לוודא כי המשקל הנבחר על ידכם אכן מתאים מבחינת רגישותו וטווחו לשימוש הרצוי שלכם. במידה ומדובר בסוג משקלים לתעשייה , אשר אמורים לשמש לשקילה של מתכות כבדות, רגישות לשינויים קטנים (כדוגמת עשירית הגרם או אפילו גרמים שלמים) אינה חיונית, אך מנגד חשוב שטווח המדידה יהיה גדול מאוד - עד למאות קילוגרמים ואפילו טונות.
    • משקלים אלקטרוניים/ מכאניים - חשוב מאוד גם לשים לב באם מדובר במשקל מכני או שמא מדובר במשקל אלקטרוני - כאשר מכני יכול להיות ברוב המצבים מדויק יותר אך דורש התעסקות רבה ושימוש במשקולות חיצוניות.

 

 

 

סיכום

קיימים סוגים רבים של משקלים , כאשר בבחירת משקל ייעודי חשוב לבחור בהתאם למאפיינים הרצויים שעשויים לסייע לכם בשימוש השוטף בו. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם מומחים בתחום אשר יכולים לעזור לכם בבחירת המשקל המתאים ביותר עבורכם.

משקל ניוטק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב