דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוסטרים מדברים בגובה העיניים 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2136 פעמים ]

 

להדפיס פוסטרים זוהי עבודה מהנה מאוד. כולנו יכולים להגיע לבית דפוס על מנת להדפיס פוסטרים. כאשר אנחנו מדפיסים פוסטרים חשוב מאוד לדעת לשם מה אנחנו צריכים את הפוסטירם שלנו. קיימים פוסטרים שמודפסים על מנת לפרסם וקיימים פוסטירם שמודפסים על מנת לקשט חללים.

כאשר אנחנו מדפיסים פוסטרים שמטרתם היא לפרסם חשוב מאוד שהפוסטרים שלנו יכילו תוכן שמדבר ללקוחות בגוה העיניים. פוסטרים פירסומיים שלא מדברים ללקוחות בגובה העיניים לא יכולים להשיג את המטרה שלהם. כאשר אנחנו מנסים לדבר עם אנשים בהיתנשאות מסויימת או בשפה שהם אינם מבינים אנחנו בעצם מרחיקים אותם מאיתנו.

פוסטרים שמודפסים ומדברים ללקוחות בגובה העיניים גורמים להרגשה של קירבה הדדית והבנה עמוקה יותר. לקוחות שמביטים על פוסטרים שכתובים בגובה העיניים יכולים מהר מאוד לבין בצורה טובה יותר את המסר אותו אנחנו רוצים להעביר על ידי פוסטרים. פוסטרים שמודפסים בבית דפוס יכולים להכיל סוגים שונים של תוכן. קיים תוכן פירסומי שמשתמש יותר בתמונות על מנת למכור עם גבי פוסטרים וקיים תוכן פירסומי שמשתמש יותר במלל על מנת למכור על גבי פוסטרים.

פוסטרים הם דרך מצויינת בעזרתה ניתן להישתמש בשני הדרכים. לא משנה באיזה דרך אנחנו משתמשים על מנת להעביר מסר על גבי פוסטרים, חשוב מאוד לדאוג שהמסר יהיה בגובה העיניים. גם תמונות יכולות להיות מודפסות בגובה העיניים. ישנן תמונות שמשדרות ריחוק וישנן תמונות שמשדרות קירבה. כל אחת מהתמונות הללו יכולה להשיג תוצאות שונות כאשר אנחנו מדפיסים אותם על גבי פוסטרים. פוסטרים הם מדיום מצויין לעביר מסרים מורכבים.

כאשר אנחנו מדפיסים פליירים למשל אין לנו הרבה מקום להדפיס חומר פירסומי ולכן המסרים שאנחנו יכולים להעביר באמצעות פליירים הם מסרים קצרים יחסית. פוסטרים לעומת זאת מכילים הרבה מאוד תוכן והרבה מאוד מקום ולכן באפשרותינו להעביר מסרים מורכבים יותר על גבי פוסטרים. פוסטרים יכולים לעיתים לספר סיפור שלם מבלי להחסיר אף פרט בפוסטרים.

 כאשר אנחנו מחליטים לשדר מסרים מורכבים על גבי פוסטרים חשוב מאוד לשדר מסרים שמועברים בגובה העיניים. מסרים שהם מסרים מורכבים יכולים לעבור ללקוחות בצורה מרוחקת או בצורה מתנשאת במקצת, אבל עם זאת מסרים כאלו מסרים כאלו לא יעבורו לציבור גדול של לקוחות אלא רק לציבור קטן של לקוחות שמבינים שפה שהיא גבוהה יותר. פוסטרים כאלו אינם פוסטרים המוניים ופופולארים. כאשר אנחנו מדפסים מוצרים אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יתחברו אלינו ויבינו אתונו ובדרך זאת נוכל לגעת בהם. פוסטרים חייבים להיות מודפסים בגובה העיניים על מנת להשיג את המטרה שלהם. נכון להגיד לגבי כל מוצר שמטרתו היא לפרסם שעליו להיות מנוסח וכתוב בגובה העיניים על מנת שהוא יוכל להעביר את המסר אותו הוא מעביר בצורה הטובה ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב